Przesyłamy na konto Revolut. Czyli jesteś na pierwszym poziomie ale masz niezweryfikowane konto bankowe? Radzę skontaktować się bezpośrednio z nami bo będą mieli wgląd w dokumenty oraz powód dla których coś mogło zostać odrzucone.Cash_Lola pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:02 pmDobrze to jeszcze jedna kwestia... "Twoje konto nie może być zweryfikowane"... Czy przelewy z payredeem odbywają się na konto w revolut? Czy na kartę w revolut? Podałam nr konta revolut, ale nie dostałam akceptacji. Ponownie prosi o wyciąg bankowy, gdzie już jeden dodałam przy zwiększaniu limitu.PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:45 pmOk, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Partner
- Posty: 244
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Tak, pierwszy poziom wszedł, ale nie mogłam dodać konta bankowego. Gdzie mogę się zgłosić? Jest tam jakiś chat? Albo kontakt?PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:36 pmPrzesyłamy na konto Revolut. Czyli jesteś na pierwszym poziomie ale masz niezweryfikowane konto bankowe? Radzę skontaktować się bezpośrednio z nami bo będą mieli wgląd w dokumenty oraz powód dla których coś mogło zostać odrzucone.Cash_Lola pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:02 pmDobrze to jeszcze jedna kwestia... "Twoje konto nie może być zweryfikowane"... Czy przelewy z payredeem odbywają się na konto w revolut? Czy na kartę w revolut? Podałam nr konta revolut, ale nie dostałam akceptacji. Ponownie prosi o wyciąg bankowy, gdzie już jeden dodałam przy zwiększaniu limitu.PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:45 pm
Ok, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
-
- Partner
- Posty: 244
Ok, a starasz się przejść do pierwszego czy drugiego poziomu konta? Generalnie ciężko mi tu Tobie pomóc bo nie mam wglądu w Twoją dokumentację. Na razie nie robimy weryfikacji na drugi poziom, więc jeżeli przesłałaś dokumenty do drugiego poziomu, to pojawią się w w zakładce "Moje dokumenty" (https://app.payredeem.com/settings/my-documents) ale ich status nie ulegnie zmianie. Po zwiększeniu limitu konta powinnaś też dostać od nas email.toweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:29 pmNie pomogło !PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:27 pmOk, a spróbuj się wylogować i zalogować i daj znać czy pomogło.toweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:09 pm
Mam to potwierdzone. Ale kolejny problem. Brak zmian na waszej stronie.
Nie zwiększyło mi limit! Co teraz?
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Staram się o 1 poziom!PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:49 pmOk, a starasz się przejść do pierwszego czy drugiego poziomu konta? Generalnie ciężko mi tu Tobie pomóc bo nie mam wglądu w Twoją dokumentację. Na razie nie robimy weryfikacji na drugi poziom, więc jeżeli przesłałaś dokumenty do drugiego poziomu, to pojawią się w w zakładce "Moje dokumenty" (https://app.payredeem.com/settings/my-documents) ale ich status nie ulegnie zmianie. Po zwiększeniu limitu konta powinnaś też dostać od nas email.toweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:29 pmNie pomogło !PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:27 pm
Ok, a spróbuj się wylogować i zalogować i daj znać czy pomogło.
Aktualnie mogę wypłacać 150€ na rok!
Weryfikuje się 2 dzień ! I nic!
Co muszę zrobić żeby przejść na 1 poziom?
-
- Partner
- Posty: 244
Można włączyć czat na naszej stronie, albo w zakładce "Pomoc": https://app.payredeem.com/helpCash_Lola pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:38 pmTak, pierwszy poziom wszedł, ale nie mogłam dodać konta bankowego. Gdzie mogę się zgłosić? Jest tam jakiś chat? Albo kontakt?PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:36 pmPrzesyłamy na konto Revolut. Czyli jesteś na pierwszym poziomie ale masz niezweryfikowane konto bankowe? Radzę skontaktować się bezpośrednio z nami bo będą mieli wgląd w dokumenty oraz powód dla których coś mogło zostać odrzucone.Cash_Lola pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:02 pm
Dobrze to jeszcze jedna kwestia... "Twoje konto nie może być zweryfikowane"... Czy przelewy z payredeem odbywają się na konto w revolut? Czy na kartę w revolut? Podałam nr konta revolut, ale nie dostałam akceptacji. Ponownie prosi o wyciąg bankowy, gdzie już jeden dodałam przy zwiększaniu limitu.
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Dziękuję bardzo ☺️ wszystko zrobione!PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:52 pmMożna włączyć czat na naszej stronie, albo w zakładce "Pomoc": https://app.payredeem.com/helpCash_Lola pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:38 pmTak, pierwszy poziom wszedł, ale nie mogłam dodać konta bankowego. Gdzie mogę się zgłosić? Jest tam jakiś chat? Albo kontakt?PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:36 pm
Przesyłamy na konto Revolut. Czyli jesteś na pierwszym poziomie ale masz niezweryfikowane konto bankowe? Radzę skontaktować się bezpośrednio z nami bo będą mieli wgląd w dokumenty oraz powód dla których coś mogło zostać odrzucone.
-
- Partner
- Posty: 244
Chyba udało się już zwiększyć poziom Twojego konta?toweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:51 pmStaram się o 1 poziom!PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:49 pmOk, a starasz się przejść do pierwszego czy drugiego poziomu konta? Generalnie ciężko mi tu Tobie pomóc bo nie mam wglądu w Twoją dokumentację. Na razie nie robimy weryfikacji na drugi poziom, więc jeżeli przesłałaś dokumenty do drugiego poziomu, to pojawią się w w zakładce "Moje dokumenty" (https://app.payredeem.com/settings/my-documents) ale ich status nie ulegnie zmianie. Po zwiększeniu limitu konta powinnaś też dostać od nas email.
Aktualnie mogę wypłacać 150€ na rok!
Weryfikuje się 2 dzień ! I nic!
Co muszę zrobić żeby przejść na 1 poziom?
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Tak 🥳PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 4:35 pmChyba udało się już zwiększyć poziom Twojego konta?toweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:51 pmStaram się o 1 poziom!PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:49 pm
Ok, a starasz się przejść do pierwszego czy drugiego poziomu konta? Generalnie ciężko mi tu Tobie pomóc bo nie mam wglądu w Twoją dokumentację. Na razie nie robimy weryfikacji na drugi poziom, więc jeżeli przesłałaś dokumenty do drugiego poziomu, to pojawią się w w zakładce "Moje dokumenty" (https://app.payredeem.com/settings/my-documents) ale ich status nie ulegnie zmianie. Po zwiększeniu limitu konta powinnaś też dostać od nas email.
Aktualnie mogę wypłacać 150€ na rok!
Weryfikuje się 2 dzień ! I nic!
Co muszę zrobić żeby przejść na 1 poziom?
-
- Posty: 2
Można zrobić weryfikacje na konto bankowe które mam wspólne z partnerem?