Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » pt mar 17, 2023 3:36 pm

Cash_Lola pisze:
pt mar 17, 2023 3:02 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 1:45 pm
toweliiegirl420 pisze:
pt mar 17, 2023 1:39 pm


Wysłane
Ok, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
Dobrze to jeszcze jedna kwestia... "Twoje konto nie może być zweryfikowane"... Czy przelewy z payredeem odbywają się na konto w revolut? Czy na kartę w revolut? Podałam nr konta revolut, ale nie dostałam akceptacji. Ponownie prosi o wyciąg bankowy, gdzie już jeden dodałam przy zwiększaniu limitu.
Przesyłamy na konto Revolut. Czyli jesteś na pierwszym poziomie ale masz niezweryfikowane konto bankowe? Radzę skontaktować się bezpośrednio z nami bo będą mieli wgląd w dokumenty oraz powód dla których coś mogło zostać odrzucone.

Cash_Lola
Posty: 205

Post autor: Cash_Lola » pt mar 17, 2023 3:38 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:36 pm
Cash_Lola pisze:
pt mar 17, 2023 3:02 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 1:45 pm


Ok, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
Dobrze to jeszcze jedna kwestia... "Twoje konto nie może być zweryfikowane"... Czy przelewy z payredeem odbywają się na konto w revolut? Czy na kartę w revolut? Podałam nr konta revolut, ale nie dostałam akceptacji. Ponownie prosi o wyciąg bankowy, gdzie już jeden dodałam przy zwiększaniu limitu.
Przesyłamy na konto Revolut. Czyli jesteś na pierwszym poziomie ale masz niezweryfikowane konto bankowe? Radzę skontaktować się bezpośrednio z nami bo będą mieli wgląd w dokumenty oraz powód dla których coś mogło zostać odrzucone.
Tak, pierwszy poziom wszedł, ale nie mogłam dodać konta bankowego. Gdzie mogę się zgłosić? Jest tam jakiś chat? Albo kontakt?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt mar 17, 2023 3:49 pm

toweliiegirl420 pisze:
pt mar 17, 2023 3:29 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:27 pm
toweliiegirl420 pisze:
pt mar 17, 2023 3:09 pm


Mam to potwierdzone. Ale kolejny problem. Brak zmian na waszej stronie.
Nie zwiększyło mi limit! Co teraz?
Ok, a spróbuj się wylogować i zalogować i daj znać czy pomogło.
Nie pomogło !
Ok, a starasz się przejść do pierwszego czy drugiego poziomu konta? Generalnie ciężko mi tu Tobie pomóc bo nie mam wglądu w Twoją dokumentację. Na razie nie robimy weryfikacji na drugi poziom, więc jeżeli przesłałaś dokumenty do drugiego poziomu, to pojawią się w w zakładce "Moje dokumenty" (https://app.payredeem.com/settings/my-documents) ale ich status nie ulegnie zmianie. Po zwiększeniu limitu konta powinnaś też dostać od nas email.

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » pt mar 17, 2023 3:51 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:49 pm
toweliiegirl420 pisze:
pt mar 17, 2023 3:29 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:27 pm


Ok, a spróbuj się wylogować i zalogować i daj znać czy pomogło.
Nie pomogło !
Ok, a starasz się przejść do pierwszego czy drugiego poziomu konta? Generalnie ciężko mi tu Tobie pomóc bo nie mam wglądu w Twoją dokumentację. Na razie nie robimy weryfikacji na drugi poziom, więc jeżeli przesłałaś dokumenty do drugiego poziomu, to pojawią się w w zakładce "Moje dokumenty" (https://app.payredeem.com/settings/my-documents) ale ich status nie ulegnie zmianie. Po zwiększeniu limitu konta powinnaś też dostać od nas email.
Staram się o 1 poziom!
Aktualnie mogę wypłacać 150€ na rok!
Weryfikuje się 2 dzień ! I nic!
Co muszę zrobić żeby przejść na 1 poziom?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt mar 17, 2023 3:52 pm

Cash_Lola pisze:
pt mar 17, 2023 3:38 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:36 pm
Cash_Lola pisze:
pt mar 17, 2023 3:02 pm


Dobrze to jeszcze jedna kwestia... "Twoje konto nie może być zweryfikowane"... Czy przelewy z payredeem odbywają się na konto w revolut? Czy na kartę w revolut? Podałam nr konta revolut, ale nie dostałam akceptacji. Ponownie prosi o wyciąg bankowy, gdzie już jeden dodałam przy zwiększaniu limitu.
Przesyłamy na konto Revolut. Czyli jesteś na pierwszym poziomie ale masz niezweryfikowane konto bankowe? Radzę skontaktować się bezpośrednio z nami bo będą mieli wgląd w dokumenty oraz powód dla których coś mogło zostać odrzucone.
Tak, pierwszy poziom wszedł, ale nie mogłam dodać konta bankowego. Gdzie mogę się zgłosić? Jest tam jakiś chat? Albo kontakt?
Można włączyć czat na naszej stronie, albo w zakładce "Pomoc": https://app.payredeem.com/help

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » pt mar 17, 2023 4:32 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:52 pm
Cash_Lola pisze:
pt mar 17, 2023 3:38 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:36 pm


Przesyłamy na konto Revolut. Czyli jesteś na pierwszym poziomie ale masz niezweryfikowane konto bankowe? Radzę skontaktować się bezpośrednio z nami bo będą mieli wgląd w dokumenty oraz powód dla których coś mogło zostać odrzucone.
Tak, pierwszy poziom wszedł, ale nie mogłam dodać konta bankowego. Gdzie mogę się zgłosić? Jest tam jakiś chat? Albo kontakt?
Można włączyć czat na naszej stronie, albo w zakładce "Pomoc": https://app.payredeem.com/help
Dziękuję bardzo ☺️ wszystko zrobione!

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt mar 17, 2023 4:35 pm

toweliiegirl420 pisze:
pt mar 17, 2023 3:51 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:49 pm
toweliiegirl420 pisze:
pt mar 17, 2023 3:29 pm

Nie pomogło !
Ok, a starasz się przejść do pierwszego czy drugiego poziomu konta? Generalnie ciężko mi tu Tobie pomóc bo nie mam wglądu w Twoją dokumentację. Na razie nie robimy weryfikacji na drugi poziom, więc jeżeli przesłałaś dokumenty do drugiego poziomu, to pojawią się w w zakładce "Moje dokumenty" (https://app.payredeem.com/settings/my-documents) ale ich status nie ulegnie zmianie. Po zwiększeniu limitu konta powinnaś też dostać od nas email.
Staram się o 1 poziom!
Aktualnie mogę wypłacać 150€ na rok!
Weryfikuje się 2 dzień ! I nic!
Co muszę zrobić żeby przejść na 1 poziom?
Chyba udało się już zwiększyć poziom Twojego konta?

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » pt mar 17, 2023 4:36 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 4:35 pm
toweliiegirl420 pisze:
pt mar 17, 2023 3:51 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt mar 17, 2023 3:49 pm


Ok, a starasz się przejść do pierwszego czy drugiego poziomu konta? Generalnie ciężko mi tu Tobie pomóc bo nie mam wglądu w Twoją dokumentację. Na razie nie robimy weryfikacji na drugi poziom, więc jeżeli przesłałaś dokumenty do drugiego poziomu, to pojawią się w w zakładce "Moje dokumenty" (https://app.payredeem.com/settings/my-documents) ale ich status nie ulegnie zmianie. Po zwiększeniu limitu konta powinnaś też dostać od nas email.
Staram się o 1 poziom!
Aktualnie mogę wypłacać 150€ na rok!
Weryfikuje się 2 dzień ! I nic!
Co muszę zrobić żeby przejść na 1 poziom?
Chyba udało się już zwiększyć poziom Twojego konta?
Tak 🥳

rabarbarowy6969
Posty: 22

Post autor: rabarbarowy6969 » pt mar 17, 2023 5:22 pm

PayRedeem_Support

Kiedy zaczniecie realizować wypłaty z Showup?

Nogi__Szeroko
Posty: 2

Post autor: Nogi__Szeroko » pt mar 17, 2023 6:49 pm

Można zrobić weryfikacje na konto bankowe które mam wspólne z partnerem?

ODPOWIEDZ