Gdzie to wysłać? Na pocztę?PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 12:39 pmChodzi o dokument który potwierdzi Twój legalny pobyt w Polsce. (Karta Pobytu)toweliiegirl420 pisze: ↑czw mar 16, 2023 6:28 pmPayredeem. Dostałam odpowiedź od was że potrzebuje dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce.
Chodzi o PESEL?
Edit: Przyjmujemy też stampile w paszporcie
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Partner
- Posty: 244
Tak, prosimy o przesłanie na kyc@payredeem.comtoweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:12 pmGdzie to wysłać? Na pocztę?PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 12:39 pmChodzi o dokument który potwierdzi Twój legalny pobyt w Polsce. (Karta Pobytu)toweliiegirl420 pisze: ↑czw mar 16, 2023 6:28 pmPayredeem. Dostałam odpowiedź od was że potrzebuje dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce.
Chodzi o PESEL?
Edit: Przyjmujemy też stampile w paszporcie
- toweliiegirl420
- Posty: 259
WysłanePayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:28 pmTak, prosimy o przesłanie na kyc@payredeem.comtoweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:12 pmGdzie to wysłać? Na pocztę?PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 12:39 pm
Chodzi o dokument który potwierdzi Twój legalny pobyt w Polsce. (Karta Pobytu)
Edit: Przyjmujemy też stampile w paszporcie
-
- Partner
- Posty: 244
Ok, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.toweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:39 pmWysłane
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Super, dziękuję. Czekam na kontaktPayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:45 pmOk, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
-
- Administrator
- Posty: 54
Prosimy o nie spamowanie tego tematu pytaniami o czas realizacji wypłat.
Proszę przejść tutaj: viewforum.php?f=34
Proszę przejść tutaj: viewforum.php?f=34
Dobrze to jeszcze jedna kwestia... "Twoje konto nie może być zweryfikowane"... Czy przelewy z payredeem odbywają się na konto w revolut? Czy na kartę w revolut? Podałam nr konta revolut, ale nie dostałam akceptacji. Ponownie prosi o wyciąg bankowy, gdzie już jeden dodałam przy zwiększaniu limitu.PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:45 pmOk, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Mam to potwierdzone. Ale kolejny problem. Brak zmian na waszej stronie.PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:45 pmOk, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
Nie zwiększyło mi limit! Co teraz?
-
- Partner
- Posty: 244
Ok, a spróbuj się wylogować i zalogować i daj znać czy pomogło.toweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:09 pmMam to potwierdzone. Ale kolejny problem. Brak zmian na waszej stronie.PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:45 pmOk, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
Nie zwiększyło mi limit! Co teraz?
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Nie pomogło !PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:27 pmOk, a spróbuj się wylogować i zalogować i daj znać czy pomogło.toweliiegirl420 pisze: ↑pt mar 17, 2023 3:09 pmMam to potwierdzone. Ale kolejny problem. Brak zmian na waszej stronie.PayRedeem_Support pisze: ↑pt mar 17, 2023 1:45 pm
Ok, dziękujemy. Obsługa klienta doda ten dokument do Twojego konta i wyśle wiadomość jak już zweryfikuje.
Nie zwiększyło mi limit! Co teraz?