Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
BettyB
Posty: 27

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: BettyB » czw mar 16, 2023 1:43 pm

Sanderka98 pisze:
czw mar 16, 2023 1:38 pm
BettyB pisze:
czw mar 16, 2023 12:45 pm
Sanderka98 pisze:
czw mar 16, 2023 12:43 pm
czy ktoś wie kiedy ruszy płatność z payredeem ??
Tego to chyba nikt nie wie. Pytam o to od 2 tygodni. Pewnie sami nie wiedza, jak to showup

a masz już zweryfikowane konto ? bo ja np zweryfikowałam sobie konto. dowód>weryfikacja przez bank revolt > i teraz czekam na moderatowa . i nie jestem pewna czy jak to zrobię , będę miała możliwość wypłaty na payredeem

generalnie wiem że mi na revolt nie przeleją z SU ale potwierdzić dane mogę .. chce karty z payredeem wpłacać środki na revolt . i mam wszystko przygotowane payrefeem doprowadziłam do poziomu 1 i akceptowali mój rachunek bankowy na revolt .. niestety aktualnie nie posiadam innego aktywnego konta w banku po za revolt . więc tak naprawde mogę tylko w ten sposób wypłacić pieniadze z showup
Moderator pisal tutaj wczoraj. Payredeem nie jest dostepny. Konta niestety nie mam zweryfikowanego jeszcze

_purplebitch_
Posty: 7

Post autor: _purplebitch_ » czw mar 16, 2023 1:43 pm

Wczoraj weryfikacja przeszła bez problemu i zleciłam przelew a dzisiaj mam komunikat na czerwono że wybrany numer konta jest nieprawidłowy. @wszystkowidze

BettyB
Posty: 27

Post autor: BettyB » czw mar 16, 2023 1:45 pm

BettyB pisze:
czw mar 16, 2023 1:43 pm
Sanderka98 pisze:
czw mar 16, 2023 1:38 pm
BettyB pisze:
czw mar 16, 2023 12:45 pm


Tego to chyba nikt nie wie. Pytam o to od 2 tygodni. Pewnie sami nie wiedza, jak to showup

a masz już zweryfikowane konto ? bo ja np zweryfikowałam sobie konto. dowód>weryfikacja przez bank revolt > i teraz czekam na moderatowa . i nie jestem pewna czy jak to zrobię , będę miała możliwość wypłaty na payredeem

generalnie wiem że mi na revolt nie przeleją z SU ale potwierdzić dane mogę .. chce karty z payredeem wpłacać środki na revolt . i mam wszystko przygotowane payrefeem doprowadziłam do poziomu 1 i akceptowali mój rachunek bankowy na revolt .. niestety aktualnie nie posiadam innego aktywnego konta w banku po za revolt . więc tak naprawde mogę tylko w ten sposób wypłacić pieniadze z showup
Moderator pisal tutaj wczoraj. Payredeem nie jest dostepny. Konta niestety nie mam zweryfikowanego jeszcze
Tez wolalabym wyplacic z payredeem, ale nie ma takiej mozliwosci...

monikadomina
Posty: 78

Post autor: monikadomina » czw mar 16, 2023 1:49 pm

Ja mam w milenium nie idzie w ing nie idzie może alior pójdzie jak nie to już nie wiem dam znać

mikicia69
Posty: 7

Post autor: mikicia69 » czw mar 16, 2023 1:50 pm

Dziewczyny mam problem weryfikacja dalej stoi w miejscu, od lat mam to samo konto w banku i od lat na nie wypłacalam a teraz ani szybka weryfikacja ani przelew nie dają nic, nie wiem co robić

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw mar 16, 2023 1:53 pm

HotAndSpicy1 pisze:
czw mar 16, 2023 1:10 pm
cześć wszystkim, powiedz mi, czy po wypłacie pieniędzy na payredeem można je przelać do dowolnego banku lub portfela kryptograficznego? Czy tylko do polskiego banku?
Cześć,

Pieniądze można przelać bezpośrednio na dowolne, zweryfikowane konto, które nie jest na liście krajów zabronionych umieszczonych na początku tego wątku. (plus Białoruś i Ukraina) Wypłaty krypto nie są na razie aktywne.

Dr_Isabel
Posty: 7

Post autor: Dr_Isabel » czw mar 16, 2023 2:51 pm

Dr_Isabel pisze:
czw mar 16, 2023 12:44 pm
Od wczoraj od godziny 15 czekam na zweryfikowanie mojej tożsamości. Kilka razy robiłam weryfikację natychmiastową, kilka razy przelew.
Dziś próbowałam również przez Revolut.

Pofatygowałam się zadzwonić w pierwszej kolejności na infolinię banku i tam nie mają na to wpływu. Wszędzie jest możliwość weryfikacji tożsamości poprzez konto w banku.

Następnie zadzwoniłam na infolinię Przelewy24, opisując sytuację, że weryfikacja natychmiastowa mam wrażenie, że nie działa, natomiast przelewy mimo tego, że wychodzą i widnieją w statusie jako:
"Dokonana

Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą." - to wracają po godzinie z adnotacją o odrzuceniu.

Pan na infolinii powiedział mi, że u u nich wszystko było zaksięgowane (każdy mój przelew, a było ich kilka lub kilkanaście). I oczywiście przelewy weryfikacyjne 0,01 gr wracają zawsze jak przystało na weryfikację, ale to problem leży po stronie sprzedawcy (w tym przypadku sprzedawcą jest ShowUp), gdyż to on odrzuca moją weryfikację i to z nim muszę się kontaktować.

Więc proszę bardzo drogą ADMINISTRACJO, nie kierować nas, że problem leży po stronie banków.
Już chyba bardziej oczywistej sytuacji być nie może. Jedyną instytucją, do której nie mogę zadzwonić jest ShowUp, a ShowUp zrzuca winę na wszystko inne co zostało już wyjaśnione powyżej.

Natomiast jeśli odrzucacie weryfikację z powodu - być może - niezgodności w dokumentach lub innego to proszę poinformujcie nas o tym, każdą indywidualnie.

Życzę wszystkim dużo cierpliwości.

Pozdrawiam serdecznie

Aktualizacja: właśnie odpisali mi również na e-mail z Przelewy24, który wysłałam zanim zadzwoniłam na infolinię:

"Dzień dobry,
W tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z odbiorca docelowym u którego dokonuje Pani weryfikacji tożsamości. Po naszej stronie transakcja przebiegła pomyślnie."
Następny e-mail od Authologic (myślałam, że może tam leży problem):

" Dzień dobry,

Jesteśmy firmą obsługującą mechanizm weryfikacji, ale to nie my decydujemy o tym, czy wynik jest akceptowalny dla portalu, który Panią do nas wysłał. Dana firma może mieć dodatkowe wymogi co do pobieranych danych i te dodatkowe wymogi mogły spowodować brak akceptacji po ich stronie. Może też potrzebować dodatkowego czasu na przetważanie.

W pierwszej kolejności powinna się Pani skontaktować z helpdeskiem firmy, która wysłała Panią do nas do weryfikacji i to od nich powinno przyjść pytanie do nas, jeśli jest potrzeba wyjaśnienia statusu.

Niestety na podstawie samego Pani maila nie jestem w stanie określić co to za firma była. A ze względu na bezpieczeństwo danych nie powinniśmy tego zgadywać.

Jeżeli chciałaby Pani informację od nas, jak przebiegł sam proces weryfikacji i czy widzimy jakiś problem techniczny to potrzebowałabym następujących informacji:
data i jak najdokładniejszy czas wykonania weryfikacji
firma, dla której się Pani weryfikowała
bank, który został użyty
nazwisko właściciela rachunku

Jednak zwracam uwagę, że pomyślne zakończenie weryfikacji u nas nie jest tożsame z zaakceptowaniem wyniku przez firmę, która do tej weryfikacji Panią wysłała i i tak kontakt z nimi będzie niezbędny.

Pozdrawiam"

Więc droga Administracjo, problem leży po Waszej stronie. Już trzeba być głuchym i ślepym, żeby tego nie wiedzieć.

_pinacolada_
Posty: 10

Post autor: _pinacolada_ » czw mar 16, 2023 3:11 pm

Pytanie do osób, które zleciły wczoraj/dzisiaj wypłatę żetonów. Jaki jest teraz czas oczekiwania na przelew ze strony su? Standardowo 7 dni?

_pinacolada_
Posty: 10

Post autor: _pinacolada_ » czw mar 16, 2023 3:13 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw mar 16, 2023 10:40 am
_pinacolada_ pisze:
śr mar 15, 2023 3:33 pm
Ile trwa 2 etap weryfikacji przez tego partnera? Kogoś już zweryfikowali poprawnie?
Generalnie prosimy o wyokrzystanie limitu na pierwszym poziomie zanim weryfikujemy na drugi.
A jaki jest limit na pierwszym poziomie?

Fleamx_
Posty: 3

Post autor: Fleamx_ » czw mar 16, 2023 3:14 pm

Nie wszystkie maja problem. Ja wczoraj o 15;30 mialam juz zlecony przelew i byłam po całej weryfikacji, a o 15 otorzyli panel.

Konto w PKO BP zalogowałam sie za 2 razem (bo wyskakiwał bład ze operator miał przeciazenie) i normalnie z panelu uruchomilam transmisje. Na moderatora może czekałam 5 min na ogolnym.. Kasa wyszła dzis z panelu o 7;40 a o 11;00 miałam na koncie. Ta weryfikacja jest mega prosta jak macie normalne konto i nie mieszacie w panelu wypłat.

Procedura jest naprawde bardzo szybka, prosta i logiczna! Trzeba czytać ze zrozumieniem co sie pojawia w panelu i co mówi moderacja.
Trzymam kciuki za wWas dziewczyny!

ODPOWIEDZ