Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » czw mar 16, 2023 12:34 pm

nektar_ynka_ pisze:
czw mar 16, 2023 12:10 pm
Czy to co do was wpływa jest widoczne dla komornika?
Nie jesteśmy stroną w sporach komorniczych, więc nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Tu potrzebny by był prawnik który zna się ne tym temacie.

monikadomina
Posty: 78

Post autor: monikadomina » czw mar 16, 2023 12:42 pm

@Administrator
Zrobiłam weryfikację z 2 konta natychmiastową bankiem i to samo czekam a powinno od razu być.Co się dzieje?Moderator od 8 noe był u mnie a czekam..macie na stronie problem bo pisałam do banku i bank z automatu wysyła dane.Moge poprosić o informację...Dużo osób czekq i ma ten sam problem

fishil
Posty: 3

Post autor: fishil » czw mar 16, 2023 12:42 pm

who lives in ukraine this system does not work outside of ukraine maybe it works and what should the administrator do now you can answer what to do

Sanderka98
Posty: 25

Post autor: Sanderka98 » czw mar 16, 2023 12:43 pm

czy ktoś wie kiedy ruszy płatność z payredeem ??

gwiazda
Posty: 103

Post autor: gwiazda » czw mar 16, 2023 12:44 pm

załozyłam nowe konto w banku i udało sie zweryfikować konto na su

Dr_Isabel
Posty: 7

Post autor: Dr_Isabel » czw mar 16, 2023 12:44 pm

Od wczoraj od godziny 15 czekam na zweryfikowanie mojej tożsamości. Kilka razy robiłam weryfikację natychmiastową, kilka razy przelew.
Dziś próbowałam również przez Revolut.

Pofatygowałam się zadzwonić w pierwszej kolejności na infolinię banku i tam nie mają na to wpływu. Wszędzie jest możliwość weryfikacji tożsamości poprzez konto w banku.

Następnie zadzwoniłam na infolinię Przelewy24, opisując sytuację, że weryfikacja natychmiastowa mam wrażenie, że nie działa, natomiast przelewy mimo tego, że wychodzą i widnieją w statusie jako:
"Dokonana

Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą." - to wracają po godzinie z adnotacją o odrzuceniu.

Pan na infolinii powiedział mi, że u u nich wszystko było zaksięgowane (każdy mój przelew, a było ich kilka lub kilkanaście). I oczywiście przelewy weryfikacyjne 0,01 gr wracają zawsze jak przystało na weryfikację, ale to problem leży po stronie sprzedawcy (w tym przypadku sprzedawcą jest ShowUp), gdyż to on odrzuca moją weryfikację i to z nim muszę się kontaktować.

Więc proszę bardzo drogą ADMINISTRACJO, nie kierować nas, że problem leży po stronie banków.
Już chyba bardziej oczywistej sytuacji być nie może. Jedyną instytucją, do której nie mogę zadzwonić jest ShowUp, a ShowUp zrzuca winę na wszystko inne co zostało już wyjaśnione powyżej.

Natomiast jeśli odrzucacie weryfikację z powodu - być może - niezgodności w dokumentach lub innego to proszę poinformujcie nas o tym, każdą indywidualnie.

Życzę wszystkim dużo cierpliwości.

Pozdrawiam serdecznie

Aktualizacja: właśnie odpisali mi również na e-mail z Przelewy24, który wysłałam zanim zadzwoniłam na infolinię:

"Dzień dobry,
W tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z odbiorca docelowym u którego dokonuje Pani weryfikacji tożsamości. Po naszej stronie transakcja przebiegła pomyślnie."
Ostatnio zmieniony czw mar 16, 2023 12:50 pm przez Dr_Isabel, łącznie zmieniany 3 razy.

fishil
Posty: 3

Post autor: fishil » czw mar 16, 2023 12:45 pm

Revolut does not work in Ukraine administrator can you explain what to do

BettyB
Posty: 27

Post autor: BettyB » czw mar 16, 2023 12:45 pm

Sanderka98 pisze:
czw mar 16, 2023 12:43 pm
czy ktoś wie kiedy ruszy płatność z payredeem ??
Tego to chyba nikt nie wie. Pytam o to od 2 tygodni. Pewnie sami nie wiedza, jak to showup

monikadomina
Posty: 78

Post autor: monikadomina » czw mar 16, 2023 12:49 pm

gwiazda pisze:
czw mar 16, 2023 12:44 pm
załozyłam nowe konto w banku i udało sie zweryfikować konto na su
W jakim banku otworzyłaś nowe konto,mnie od wczoraj już wszystko drażni ani z milenium ani z ing nie idzie

nektar_ynka_
Posty: 61

Post autor: nektar_ynka_ » czw mar 16, 2023 12:50 pm

Dlaczego kolega nie może wypłacić swoich zetonow? Nie może zrobić weryfikacji? Moderator odpisuje tylko ze ,,dostał pieniądze od kobiety, i jest mężczyzna,, więc co ma zrobić z zarobionymi zetonami ? Wyjaśni mi ktoś? Bo moderator zlewa sprawę kompletnie

ODPOWIEDZ