Moderator pisal tutaj wczoraj. Payredeem nie jest dostepny. Konta niestety nie mam zweryfikowanego jeszczeSanderka98 pisze: ↑czw mar 16, 2023 1:38 pm
a masz już zweryfikowane konto ? bo ja np zweryfikowałam sobie konto. dowód>weryfikacja przez bank revolt > i teraz czekam na moderatowa . i nie jestem pewna czy jak to zrobię , będę miała możliwość wypłaty na payredeem
generalnie wiem że mi na revolt nie przeleją z SU ale potwierdzić dane mogę .. chce karty z payredeem wpłacać środki na revolt . i mam wszystko przygotowane payrefeem doprowadziłam do poziomu 1 i akceptowali mój rachunek bankowy na revolt .. niestety aktualnie nie posiadam innego aktywnego konta w banku po za revolt . więc tak naprawde mogę tylko w ten sposób wypłacić pieniadze z showup
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 9
Wczoraj weryfikacja przeszła bez problemu i zleciłam przelew a dzisiaj mam komunikat na czerwono że wybrany numer konta jest nieprawidłowy. @wszystkowidze
Tez wolalabym wyplacic z payredeem, ale nie ma takiej mozliwosci...BettyB pisze: ↑czw mar 16, 2023 1:43 pmModerator pisal tutaj wczoraj. Payredeem nie jest dostepny. Konta niestety nie mam zweryfikowanego jeszczeSanderka98 pisze: ↑czw mar 16, 2023 1:38 pm
a masz już zweryfikowane konto ? bo ja np zweryfikowałam sobie konto. dowód>weryfikacja przez bank revolt > i teraz czekam na moderatowa . i nie jestem pewna czy jak to zrobię , będę miała możliwość wypłaty na payredeem
generalnie wiem że mi na revolt nie przeleją z SU ale potwierdzić dane mogę .. chce karty z payredeem wpłacać środki na revolt . i mam wszystko przygotowane payrefeem doprowadziłam do poziomu 1 i akceptowali mój rachunek bankowy na revolt .. niestety aktualnie nie posiadam innego aktywnego konta w banku po za revolt . więc tak naprawde mogę tylko w ten sposób wypłacić pieniadze z showup
-
- Posty: 78
Ja mam w milenium nie idzie w ing nie idzie może alior pójdzie jak nie to już nie wiem dam znać
-
- Partner
- Posty: 244
Cześć,HotAndSpicy1 pisze: ↑czw mar 16, 2023 1:10 pmcześć wszystkim, powiedz mi, czy po wypłacie pieniędzy na payredeem można je przelać do dowolnego banku lub portfela kryptograficznego? Czy tylko do polskiego banku?
Pieniądze można przelać bezpośrednio na dowolne, zweryfikowane konto, które nie jest na liście krajów zabronionych umieszczonych na początku tego wątku. (plus Białoruś i Ukraina) Wypłaty krypto nie są na razie aktywne.
Następny e-mail od Authologic (myślałam, że może tam leży problem):Dr_Isabel pisze: ↑czw mar 16, 2023 12:44 pmOd wczoraj od godziny 15 czekam na zweryfikowanie mojej tożsamości. Kilka razy robiłam weryfikację natychmiastową, kilka razy przelew.
Dziś próbowałam również przez Revolut.
Pofatygowałam się zadzwonić w pierwszej kolejności na infolinię banku i tam nie mają na to wpływu. Wszędzie jest możliwość weryfikacji tożsamości poprzez konto w banku.
Następnie zadzwoniłam na infolinię Przelewy24, opisując sytuację, że weryfikacja natychmiastowa mam wrażenie, że nie działa, natomiast przelewy mimo tego, że wychodzą i widnieją w statusie jako:
"Dokonana
Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą." - to wracają po godzinie z adnotacją o odrzuceniu.
Pan na infolinii powiedział mi, że u u nich wszystko było zaksięgowane (każdy mój przelew, a było ich kilka lub kilkanaście). I oczywiście przelewy weryfikacyjne 0,01 gr wracają zawsze jak przystało na weryfikację, ale to problem leży po stronie sprzedawcy (w tym przypadku sprzedawcą jest ShowUp), gdyż to on odrzuca moją weryfikację i to z nim muszę się kontaktować.
Więc proszę bardzo drogą ADMINISTRACJO, nie kierować nas, że problem leży po stronie banków.
Już chyba bardziej oczywistej sytuacji być nie może. Jedyną instytucją, do której nie mogę zadzwonić jest ShowUp, a ShowUp zrzuca winę na wszystko inne co zostało już wyjaśnione powyżej.
Natomiast jeśli odrzucacie weryfikację z powodu - być może - niezgodności w dokumentach lub innego to proszę poinformujcie nas o tym, każdą indywidualnie.
Życzę wszystkim dużo cierpliwości.
Pozdrawiam serdecznie
Aktualizacja: właśnie odpisali mi również na e-mail z Przelewy24, który wysłałam zanim zadzwoniłam na infolinię:
"Dzień dobry,
W tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z odbiorca docelowym u którego dokonuje Pani weryfikacji tożsamości. Po naszej stronie transakcja przebiegła pomyślnie."
" Dzień dobry,
Jesteśmy firmą obsługującą mechanizm weryfikacji, ale to nie my decydujemy o tym, czy wynik jest akceptowalny dla portalu, który Panią do nas wysłał. Dana firma może mieć dodatkowe wymogi co do pobieranych danych i te dodatkowe wymogi mogły spowodować brak akceptacji po ich stronie. Może też potrzebować dodatkowego czasu na przetważanie.
W pierwszej kolejności powinna się Pani skontaktować z helpdeskiem firmy, która wysłała Panią do nas do weryfikacji i to od nich powinno przyjść pytanie do nas, jeśli jest potrzeba wyjaśnienia statusu.
Niestety na podstawie samego Pani maila nie jestem w stanie określić co to za firma była. A ze względu na bezpieczeństwo danych nie powinniśmy tego zgadywać.
Jeżeli chciałaby Pani informację od nas, jak przebiegł sam proces weryfikacji i czy widzimy jakiś problem techniczny to potrzebowałabym następujących informacji:
data i jak najdokładniejszy czas wykonania weryfikacji
firma, dla której się Pani weryfikowała
bank, który został użyty
nazwisko właściciela rachunku
Jednak zwracam uwagę, że pomyślne zakończenie weryfikacji u nas nie jest tożsame z zaakceptowaniem wyniku przez firmę, która do tej weryfikacji Panią wysłała i i tak kontakt z nimi będzie niezbędny.
Pozdrawiam"
Więc droga Administracjo, problem leży po Waszej stronie. Już trzeba być głuchym i ślepym, żeby tego nie wiedzieć.
-
- Posty: 11
Pytanie do osób, które zleciły wczoraj/dzisiaj wypłatę żetonów. Jaki jest teraz czas oczekiwania na przelew ze strony su? Standardowo 7 dni?
-
- Posty: 11
A jaki jest limit na pierwszym poziomie?PayRedeem_Support pisze: ↑czw mar 16, 2023 10:40 amGeneralnie prosimy o wyokrzystanie limitu na pierwszym poziomie zanim weryfikujemy na drugi._pinacolada_ pisze: ↑śr mar 15, 2023 3:33 pmIle trwa 2 etap weryfikacji przez tego partnera? Kogoś już zweryfikowali poprawnie?
Nie wszystkie maja problem. Ja wczoraj o 15;30 mialam juz zlecony przelew i byłam po całej weryfikacji, a o 15 otorzyli panel.
Konto w PKO BP zalogowałam sie za 2 razem (bo wyskakiwał bład ze operator miał przeciazenie) i normalnie z panelu uruchomilam transmisje. Na moderatora może czekałam 5 min na ogolnym.. Kasa wyszła dzis z panelu o 7;40 a o 11;00 miałam na koncie. Ta weryfikacja jest mega prosta jak macie normalne konto i nie mieszacie w panelu wypłat.
Procedura jest naprawde bardzo szybka, prosta i logiczna! Trzeba czytać ze zrozumieniem co sie pojawia w panelu i co mówi moderacja.
Trzymam kciuki za wWas dziewczyny!
Konto w PKO BP zalogowałam sie za 2 razem (bo wyskakiwał bład ze operator miał przeciazenie) i normalnie z panelu uruchomilam transmisje. Na moderatora może czekałam 5 min na ogolnym.. Kasa wyszła dzis z panelu o 7;40 a o 11;00 miałam na koncie. Ta weryfikacja jest mega prosta jak macie normalne konto i nie mieszacie w panelu wypłat.
Procedura jest naprawde bardzo szybka, prosta i logiczna! Trzeba czytać ze zrozumieniem co sie pojawia w panelu i co mówi moderacja.
Trzymam kciuki za wWas dziewczyny!