Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Sweet_Milanka
Posty: 10

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Sweet_Milanka » pt cze 23, 2023 10:33 am

PayRedeem_Support pisze:
czw cze 22, 2023 4:39 pm
dodo888u pisze:
czw cze 22, 2023 3:03 pm
I also put the cashout and is still in the status of waiting for almost two days (although the commission is huge, I have not seen anywhere else). I am willing to pay such a commission, but you also fulfill your obligations under the regulations.
According to the regulations it takes 24 hours to process, the second day is already over, it's kind of surreal.
Sweet_Milanka pisze:
czw cze 22, 2023 12:36 pm
@PayRedeem_Support
Witam,
Kiedy więc przelewy międzynarodowe będą przetwarzane i wysyłane? Twoje wsparcie twierdzi, że dzieje się to w ciągu jednego dnia roboczego. Minęły 2 dni, a teraz mówią, że nic nie wiedzą i będą czekać, ignorując to, co powiedzieli, że powinny zostać przetworzone i wysłane w ciągu 24 godzin.
Dziś już przesłaliśmy pierwsze przelewy testowe. Po weryfikacji czy nie ma problemu (jutro) zaczniemy przesyłać już masowo.

@dodo888u We are testing to make sure everything works with the new international transfers and will begin sending tomorrow.

Zaczynamy też weryfikację kont bankowych w Kredobank: https://kredobank.com.ua/private/pereka ... z-polshchi

Jeżeli wszystko pójdzie pomyślnie, to użytkownicy z Ukrainy będą mogli otwierać konta w PLN, z polskim IBAN na które przelewy będą przychodzić nie tylko szybciej, ale również bez opłat. Jak tylko zweryfikujemy że nie ma tą drogą żadnych restrykcji to wydamy oficjalny komunikat.
Witam,
Możesz mi powiedzieć, że coś się wyjaśniło? Czy są jakieś problemy z tłumaczeniami testowymi?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt cze 23, 2023 10:57 am

Witam, tu chodzi o testy czy przelewy bankowe docierają na konta bez opóźnień ani problemów, a nie o tłumaczenie treści.

Sweet_Milanka
Posty: 10

Post autor: Sweet_Milanka » pt cze 23, 2023 11:12 am

PayRedeem_Support pisze:
pt cze 23, 2023 10:57 am
Witam, tu chodzi o testy czy przelewy bankowe docierają na konta bez opóźnień ani problemów, a nie o tłumaczenie treści.
Tak, o tym też mówię. Więc przychodzą bez zwłoki? Wczoraj pisałeś, że dziś to sprawdzisz

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt cze 23, 2023 9:13 pm

Witam wszystkich,

Chciałbym poinformować wszystkich użytkowników z Ukrainy że przelew na konto w Kredobanku przeszedł bez problemu. (https://kredobank.com.ua/) Jest to Ukraiński bank który jest własnością PKO w Polsce, i jest bardzo dobrym rozwiązaniem na otrzymywanie przelewów z PL. Bank ten ma Polski IBAN i przelewy tam są traktowane jak lokalne w złotówkach. Czas oczekiwania jest znacznie krótszy a opłata za przelew taka sama jak dla Polskich użytkowników.

Vanessa_Mae
Posty: 25

Post autor: Vanessa_Mae » pt cze 23, 2023 11:38 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt cze 23, 2023 9:13 pm
Witam wszystkich,

Chciałbym poinformować wszystkich użytkowników z Ukrainy że przelew na konto w Kredobanku przeszedł bez problemu. (https://kredobank.com.ua/) Jest to Ukraiński bank który jest własnością PKO w Polsce, i jest bardzo dobrym rozwiązaniem na otrzymywanie przelewów z PL. Bank ten ma Polski IBAN i przelewy tam są traktowane jak lokalne w złotówkach. Czas oczekiwania jest znacznie krótszy a opłata za przelew taka sama jak dla Polskich użytkowników.
Z wyjątkiem tego, że Credo Bank nie może zostać dodany do PayRedeem. Bank nie podaje kodu SWIFT ani oświadczenia. A bez nich Twój zasób nie zatwierdzi kont. Próbowaliśmy go dodać dawno temu.

Twoja_Laska
Posty: 18

Post autor: Twoja_Laska » pn cze 26, 2023 11:00 am

PayRedeem_Support pisze:
pt cze 23, 2023 9:13 pm
Witam wszystkich,

Chciałbym poinformować wszystkich użytkowników z Ukrainy że przelew na konto w Kredobanku przeszedł bez problemu. (https://kredobank.com.ua/) Jest to Ukraiński bank który jest własnością PKO w Polsce, i jest bardzo dobrym rozwiązaniem na otrzymywanie przelewów z PL. Bank ten ma Polski IBAN i przelewy tam są traktowane jak lokalne w złotówkach. Czas oczekiwania jest znacznie krótszy a opłata za przelew taka sama jak dla Polskich użytkowników.
@PayRedeem_Support Cześć! Jak wygląda sytuacja z przelewami międzynarodowymi?

Sweet_Milanka
Posty: 10

Post autor: Sweet_Milanka » pn cze 26, 2023 11:59 am

PayRedeem_Support pisze:
czw cze 22, 2023 4:39 pm
dodo888u pisze:
czw cze 22, 2023 3:03 pm
I also put the cashout and is still in the status of waiting for almost two days (although the commission is huge, I have not seen anywhere else). I am willing to pay such a commission, but you also fulfill your obligations under the regulations.
According to the regulations it takes 24 hours to process, the second day is already over, it's kind of surreal.
Sweet_Milanka pisze:
czw cze 22, 2023 12:36 pm
@PayRedeem_Support
Witam,
Kiedy więc przelewy międzynarodowe będą przetwarzane i wysyłane? Twoje wsparcie twierdzi, że dzieje się to w ciągu jednego dnia roboczego. Minęły 2 dni, a teraz mówią, że nic nie wiedzą i będą czekać, ignorując to, co powiedzieli, że powinny zostać przetworzone i wysłane w ciągu 24 godzin.
Dziś już przesłaliśmy pierwsze przelewy testowe. Po weryfikacji czy nie ma problemu (jutro) zaczniemy przesyłać już masowo.

@dodo888u We are testing to make sure everything works with the new international transfers and will begin sending tomorrow.

Zaczynamy też weryfikację kont bankowych w Kredobank: https://kredobank.com.ua/private/pereka ... z-polshchi

Jeżeli wszystko pójdzie pomyślnie, to użytkownicy z Ukrainy będą mogli otwierać konta w PLN, z polskim IBAN na które przelewy będą przychodzić nie tylko szybciej, ale również bez opłat. Jak tylko zweryfikujemy że nie ma tą drogą żadnych restrykcji to wydamy oficjalny komunikat.
Witam,
Proszę mi powiedzieć, co się dzieje? Wysłaliście *Przelewy testowe* Nie mam pieniędzy na koncie, support jak zwykle nic nie wie, w czym może być problem? Support mówi, że znalazłeś świetny sposób, stąd taka ogromna prowizja i że przelew powinien był wyjść na 1 000 000%. Teraz już 4 raz z rzędu powiedzą mi, że wszystko jest okej, czekaj, wszystko jest okej, wysłaliśmy wszystko i karmiliśmy śniadanie przez 2 miesiące, a potem mówisz, że przelew został anulowany z nieznanego powodu i bierzesz tę ogromną prowizję i dopłaty za to, że nie wykonujesz własnej pracy? Czy to wszystko będzie trwało, dopóki nie zabierzesz mi całej kwoty, którą miałem w postaci bonów na tę prowizję? Powiedz też, dlaczego używasz cudzych pieniędzy bez powiadomienia właściciela, wysyłając *przelewy testowe*

MARYHART
Posty: 2

Post autor: MARYHART » pn cze 26, 2023 1:22 pm

Przy tak wysokiej opłacie można było zabrać osobę z pieniędzmi do bankomatu i z powrotem. A biorąc pod uwagę, ile dziewczyn zleciło wypłatę, wystarczyłoby na bezpośrednie dostarczenie gotówki na Ukrainę)

1AnatomicGirl1
Posty: 3

Post autor: 1AnatomicGirl1 » pn cze 26, 2023 5:26 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt cze 23, 2023 10:57 am
Witam, tu chodzi o testy czy przelewy bankowe docierają na konta bez opóźnień ani problemów, a nie o tłumaczenie treści.
Hello Dear Administration! I don't understand why the site can't get back to normal? Why can't I get my earned money! Why do you payredem take such a commission, but do not send money? WHY?

Songo1020
Posty: 6

Post autor: Songo1020 » pn cze 26, 2023 5:55 pm

Czy ja dobrze rozumiem, że PayRedeem nadal nie wysyła pieniędzy zarobionych przez dziewczyny. Ale za to pobiera im kilkukrotnie prowizje za te same przelewy, których oczywiście nie dostają na konta osobiste?? Więc można sądzić, że PayRedeem bierze pieniądze (nie jest to mała kwota) za coś co im się nie należy, a które powinny dostać dziewczyny na które czekają!!!
@PayRedeem zróbcie w końcu z tym porządek!!!!

ODPOWIEDZ