Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » wt cze 20, 2023 7:01 pm

Vanessa_Mae pisze:
wt cze 20, 2023 6:51 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt cze 20, 2023 6:42 pm
!!!!!!!!!!!!!!!I just received exactly the same letter, but I have a Ukrainian bank! They said that you can put on the output!!!!!!!!!!
Co stanie się z płatnościami zleconymi wcześniej na ukraińskie konta? Jak szybko możemy spodziewać się ich zwrotu?
Zostaną cofnięte w formie eKart Wypłat na konto PayRedeem. Tam będzie można je ponownie zlecić na zweryfikowane konto. Zwrotu można się spodziewać dość szybko, do 2 dni. Nasz dział tech już dostał ode mnie listę to cofnięcia i zaczęli się tym zajmować.

Okropna_Zla_Podla
Posty: 60

Post autor: Okropna_Zla_Podla » wt cze 20, 2023 7:10 pm

PayRedeem_Support pisze:
wt cze 20, 2023 5:00 pm
Okropna_Zla_Podla pisze:
pn cze 19, 2023 5:07 pm
toweliiegirl420 pisze:
pn cze 19, 2023 4:16 pm


Inna dziewczyna też dostała tylko 1 przelew na resztę czeka

Ciekawe czemu tak 🤔🤔🤔

Mam to samo, 3 ostatnich dostałam a 2 pierwszych nie ma jeszcze
Mieliśmy właśnie przypadek że kilka przelewów zostało wysłanych na jedno konto, tą samą metodą, tego samego dnia ale użytkownicy nam mówią że doszed tylko np. 1/3 Sprawdzam przyczynę bo nie jest to logiczne. Z naszej strony jednak, wszystkie te przelewy zostały zlecone w ten sam sposób.

Przy okazji chciałem zaznaczyć że można zcalić eKarty Wypłat w jedną poprzez guzik "Połącz eKarty" na ekranie wypłat. Wtedy można przelać sumę kilku eKart za jednym razem.

Wlasnie polaczone e-karty nie dostalam, a jak polacze w wszystko w jedna w ogole nic moge nie dostac bo was to nic nie wiadomo.
Ja mam tak ze 2 wyplaty dostalam z 16.06 na revolut, kolejne dwie tez na revolut na te same dane na polski numer iban nie dostala, pozniejszy przelew na millenium dostalam.


Wiec pytanie jak mozliwe ze nie dotarly przelewy na to samo konto na ktore tez niektore dotarly?:)

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt cze 20, 2023 9:37 pm

Okropna_Zla_Podla pisze:
wt cze 20, 2023 7:10 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt cze 20, 2023 5:00 pm
Okropna_Zla_Podla pisze:
pn cze 19, 2023 5:07 pm



Mam to samo, 3 ostatnich dostałam a 2 pierwszych nie ma jeszcze
Mieliśmy właśnie przypadek że kilka przelewów zostało wysłanych na jedno konto, tą samą metodą, tego samego dnia ale użytkownicy nam mówią że doszed tylko np. 1/3 Sprawdzam przyczynę bo nie jest to logiczne. Z naszej strony jednak, wszystkie te przelewy zostały zlecone w ten sam sposób.

Przy okazji chciałem zaznaczyć że można zcalić eKarty Wypłat w jedną poprzez guzik "Połącz eKarty" na ekranie wypłat. Wtedy można przelać sumę kilku eKart za jednym razem.

Wlasnie polaczone e-karty nie dostalam, a jak polacze w wszystko w jedna w ogole nic moge nie dostac bo was to nic nie wiadomo.
Ja mam tak ze 2 wyplaty dostalam z 16.06 na revolut, kolejne dwie tez na revolut na te same dane na polski numer iban nie dostala, pozniejszy przelew na millenium dostalam.


Wiec pytanie jak mozliwe ze nie dotarly przelewy na to samo konto na ktore tez niektore dotarly?:)
To raczej przypadek z tą kartą łączoną - właśnie dostałem info że był błąd techniczny 16.06.23 z przelewami który spowodował że tylko niektóre przelewy zostały zlecone do wysłania. Już nasz dział sprawdza przelew po przelewie które zostały wysłane a które utknęły i będziemy wysyłać. Na razie mam ograniczone info, ale przynajmniej jestem pewien że środki pójdą dalej bez żadnych zwrotów ani ponownych zleceń.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt cze 20, 2023 9:43 pm

toweliiegirl420 pisze:
wt cze 20, 2023 6:01 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt cze 20, 2023 6:00 pm
toweliiegirl420 pisze:
wt cze 20, 2023 5:57 pm


Tak proszę pana! Miałam 2 przelewy 16.06 na polskie konto. Jeden późniejszy dotarł drugi wcześniejszy nie!
Wszystko na polskie konto!
yikes, to przepraszam za różne wersje.. tak jak pisałem postaram się coś w tej sprawie wyjaśnić
Bardzo prosimy 🥺
Sprawa wyjaśniona, był tego dnia błąd techniczny i przelewy z 16.06.23 normalnie pójdą bez zwrotów ani ponownych zleceń. Przepraszamy za brak info, za niepewność w tak ważnej sprawie. Jutro umieszczę tu update jak już wszystko będzie uregulowane.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt cze 20, 2023 10:25 pm

Vanessa_Mae pisze:
wt cze 20, 2023 6:51 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt cze 20, 2023 6:42 pm
!!!!!!!!!!!!!!!I just received exactly the same letter, but I have a Ukrainian bank! They said that you can put on the output!!!!!!!!!!
Co stanie się z płatnościami zleconymi wcześniej na ukraińskie konta? Jak szybko możemy spodziewać się ich zwrotu?
Przed chwilą zostało cofnięte większość tych wyplat i powinny znajdować się już na koncie Payredeem jako eKarty Wypłaty.

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » śr cze 21, 2023 8:50 am

Prosimy o nie spamowanie tego tematu pytaniami o czas realizacji wypłat.
Proszę przejść tutaj: viewforum.php?f=34

W sytuacjach gdy macie wątpliwości kontaktujcie się bezpośrednio na kontakt do nas albo do Payredeem pod linkiem: https://payredeem.com/contact
Znacznie ułatwi to sprawę.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw cze 22, 2023 11:35 am

Witam,

Dostałem wiadomość że wszystkie przelewy z 16.06.23 zostały już wysłane. Przepraszamy za błąd techniczny z tamtego dnia i dziękujemy za cierpliwość.

Sweet_Milanka
Posty: 10

Post autor: Sweet_Milanka » czw cze 22, 2023 12:36 pm

@PayRedeem_Support
Witam,
Kiedy więc przelewy międzynarodowe będą przetwarzane i wysyłane? Twoje wsparcie twierdzi, że dzieje się to w ciągu jednego dnia roboczego. Minęły 2 dni, a teraz mówią, że nic nie wiedzą i będą czekać, ignorując to, co powiedzieli, że powinny zostać przetworzone i wysłane w ciągu 24 godzin.

dodo888u
Posty: 1

Post autor: dodo888u » czw cze 22, 2023 3:03 pm

I also put the cashout and is still in the status of waiting for almost two days (although the commission is huge, I have not seen anywhere else). I am willing to pay such a commission, but you also fulfill your obligations under the regulations.
According to the regulations it takes 24 hours to process, the second day is already over, it's kind of surreal.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw cze 22, 2023 4:39 pm

dodo888u pisze:
czw cze 22, 2023 3:03 pm
I also put the cashout and is still in the status of waiting for almost two days (although the commission is huge, I have not seen anywhere else). I am willing to pay such a commission, but you also fulfill your obligations under the regulations.
According to the regulations it takes 24 hours to process, the second day is already over, it's kind of surreal.
Sweet_Milanka pisze:
czw cze 22, 2023 12:36 pm
@PayRedeem_Support
Witam,
Kiedy więc przelewy międzynarodowe będą przetwarzane i wysyłane? Twoje wsparcie twierdzi, że dzieje się to w ciągu jednego dnia roboczego. Minęły 2 dni, a teraz mówią, że nic nie wiedzą i będą czekać, ignorując to, co powiedzieli, że powinny zostać przetworzone i wysłane w ciągu 24 godzin.
Dziś już przesłaliśmy pierwsze przelewy testowe. Po weryfikacji czy nie ma problemu (jutro) zaczniemy przesyłać już masowo.

@dodo888u We are testing to make sure everything works with the new international transfers and will begin sending tomorrow.

Zaczynamy też weryfikację kont bankowych w Kredobank: https://kredobank.com.ua/private/pereka ... z-polshchi

Jeżeli wszystko pójdzie pomyślnie, to użytkownicy z Ukrainy będą mogli otwierać konta w PLN, z polskim IBAN na które przelewy będą przychodzić nie tylko szybciej, ale również bez opłat. Jak tylko zweryfikujemy że nie ma tą drogą żadnych restrykcji to wydamy oficjalny komunikat.

ODPOWIEDZ