-BabyYoda- pisze: ↑pt cze 02, 2023 2:18 pmmy friend and I have the same problem - since May 5 we have not seen our money! this is a hopeless situation and the only way out is to register and work on other normal sites that work with a good payout system called paxum) Apparently this site is not good enough to connect paxumSweet_Milanka pisze: ↑wt maja 30, 2023 11:59 amPlease tell me where can I turn for help?
I am waiting for 2 cashouts in a row to my bank account, one was placed on May 5th and the other on May 22nd, both disappeared.
Payredeem asks me every day to come tomorrow for a month, they only provided me with a regular check from IgoriaCard, as I understood it is just a payment system, when contacting them they agreed to help me and provide me with an MT103 document as a recipient and submitted a request to the sending bank, after a few days they told me that Payredeem asked them not to send me this document and that they redirect me back to their support.
So what I have for today:
Payredeem support transferred my case to their responsible financial department at the beginning of last week, which for 2 weeks now cannot understand where my money is (or does not want to do this)
My recipient's bank cannot help in any way, since only the sender can track everything, and according to the bank, there is no problem in finding this money.
There is no money in my bank account for 2 cashouts in a row.
Also yesterday, IgoriaCard reported that it had sent the MT103 document to payredeem, but Payredeem denied this.
According to the regulations, all international SWIFT transfers arrive at the bank account up to 5 business days, but for everyone, on average, it takes 1 business day after being sent from Payredeem.
NI__KOLKA pisze: ↑wt cze 13, 2023 5:49 pmDla tego bo maja problém na konta medzinarododowe wysylac a newiedzom kiedy bedzie ok napisali do mnie ze mám dodac polski numer konta bo ja mialam slowacki dodalam polski numer konta bo mam i na polskie jest dobrze ale jak ktosz nema polskiego to newiem ile mozna czekac
SandraX pisze: ↑śr cze 14, 2023 9:57 amNa su nie mogę narzekać bo wypłata na payredeem pojawia się błyskawicznie
Z payredeem na polski nr revolut też w ciągu dwóch dni
Natomiast zaginął przelew z payredeem na tzw międzynarodowy numer konta revolut z litewskim iban
Zlecono 28 kwietnia jest połowa czerwca a pieniędzy nie ma, wyparowały
Czekam na odpowiedź payredeem ponieważ na czacie już napisali ze oni nic nie pomogą
toweliiegirl420 pisze: ↑śr cze 14, 2023 9:13 pmSzanowna administracja, proszę uregulować wypłaty.
Mamy swoje obowiązki. Mam opłacone zajęcia w innym mieście, do którego muszę dojechać (co nie jest darmowe w razie czego) w poniedziałek mam lekarza, ale chyba muszę odwołać bo NIE WYPŁACACIE TO NA CO ZAROBILIŚMY CIĘŻKĄ PRACĄ
mam zajęcia za które muszę płacić cotygodniowo.
Mam rachunki do opłaty.
Jak i każda inna dziewczyna która tutaj nadaje chciałabym wiedzieć kiedy będę dostawać kasę na swoje konto!
Wyglądam na pajaca, ciągle muszę u kogoś prosić kasę, chociaż zarobiłam i CZEKAM NA WYPLATE Z WASZEJ STRONY!
BLAGAM ZROBCIE WYPLATY MOZE RAZ W TYGODNIU ALE PRZYKŁADOWO WE WTORKI !
ZEBY MY MOGLISMY NA COS LICZYĆ!
CHYBA ZASLUGUJEMY NA TAKI SZASUNEK?
DZIEKI NAM TA STRONKA ZYJE !
PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ
Witam wszystkich,Vanessa_Mae pisze: ↑czw cze 15, 2023 9:03 amWsparcie PayRedeem twierdzi, że występują trudności z płatnościami na konta ukraińskie i sugeruje użycie "alternatywnych metod". Ale jakie są sposoby wypłaty środków, jeśli strona dokonuje płatności tylko w złotówkach. I tutaj ogromne pytanie dla wielu modeli.
Nie ma przewalutowania. Dlatego nie ma możliwości wypłaty środków do portfeli Wise i Zen. Kryptowaluta nadal nie została dodana. Nadal nie rozumiem, jak usługa, która pozycjonuje się jako "międzynarodowa", nie dokonuje płatności w euro???? Mamy bank państwowy na Ukrainie, który wykonuje więcej transakcji niż PayRedeem. I wszystko to dzieje się bez opóźnień i niepotrzebnych odniesień.
Z przykrością informujemy, że z powodu ograniczeń ze strony lokalnego banku nie jesteśmy w stanie zrealizować Państwa międzynarodowych przelewów zgodnie z pierwotnym planem. Państwa wypłaty z PayRedeem zostaną zwrócone jako eKarty Wypłat, które będzie można wypłacić na zweryfikowane konto bankowe. Wkrótce wyślemy oficjalny komunikat do wszystkich dotkniętych użytkowników w którym będą opisane szczegóły. Choć rozumiemy, że ta sytuacja jest daleka od ideału, proszę wiedzieć, że pracujemy intensywnie, aby znaleźć lepszą alternatywę dla przesyłania przelewów z Polski do naszych międzynarodowych klientów. (Karty prepaid do bankomatów oraz robienia zakupów, crypto i więcej) Na dany moment najszybciej realizujemy przelewy na konta PL, więc jeżeli istnieje taka możliwość, będzie ona najszybszym sposobem na uzyskanie środków.
Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za cierpliwość w tak wrażliwym temacie.