Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 36
-
- Posty: 25
zleciłam wypłatę 25.04 tego samego dnia miałam na payredeem i o 19.00 zleciłam na revoluta przyszła dzisiaj o 12.00 więc nie tak źle 3 dni
Bardzo się cieszę :)Sanderka98 pisze: ↑czw kwie 27, 2023 12:57 pmzleciłam wypłatę 25.04 tego samego dnia miałam na payredeem i o 19.00 zleciłam na revoluta przyszła dzisiaj o 12.00 więc nie tak źle 3 dni
Swoją drogą lekka przesada 7 dni na zlecenie wypłaty… na samo zaakceptowanie. 3-4 dni to ok, ale 7…
-
- Posty: 3
Dla nas proces się wydłużył. Musimy teraz czekać na akceptację SU (która nadal może trwać 7 dni) + na wysyłkę środków z payredeem.
Pisząc uprzednio o natychmiastowych realizacjach, admini mieli zapewne na myśli natychmiastową realizację po zaakceptowaniu wypłaty przez nich i faktycznie ona jest - środki natychmiastowo lądują na koncie payredeem, a następnie my musimy czekać dalej ;)
-
- Posty: 36
Liczyłam, że do majówki zdążę się wypłacić, a tu nadal kasa wisi w oczekujących, i czeka na akceptację administracji. Nawet gdyby teraz mi weszła kasa na PayRedeem to niewiadomo jak długo bym musiała czekać aż dojdzie mi z PayRedeem na Revolut
-
- Posty: 36
Najlepsze jest to,że 24 zleciłam wypłatę na jeszcze starych zasadach,gdy nie było PR, i to też mi wisi w oczekujących
-
- Posty: 3
Payredeem mam pytanie, założyłam u was konto na innego maila niż mam konto na suhowup, czy konto na payredeem musibyć na ten sam adres email co na showup ?
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Nie musi.Gabrysia1000 pisze: ↑czw kwie 27, 2023 3:56 pmPayredeem mam pytanie, założyłam u was konto na innego maila niż mam konto na suhowup, czy konto na payredeem musibyć na ten sam adres email co na showup ?
-
- Posty: 25
"Thank you for your reply.PayRedeem_Support pisze: ↑śr kwie 26, 2023 6:02 pmWitam, sprawdziłem ponownie i akceptujemy konta Wise. Jest licencjonowana instytucją finansową, i możemy tam przelewać środki. Proszę o ponowny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Na Revolut też wypłacamy.Vanessa_Mae pisze: ↑śr kwie 26, 2023 2:51 pmOto co mówi PayRedeem przy próbie dodania Wise lub Revolut: Proszę wypełnić nowe dane bankowe zgodnie z dostarczonym wyciągiem bankowym (Universal Bank) i wprowadzić pasujący kod swift i numer IBAN, ponieważ nie akceptujemy banków cyfrowych do wypłat.
To jest absurdalne. Musimy otworzyć Wise, aby zostać zweryfikowanym. Ale nie można go użyć do płatności. Jak to możliwe?
As we have double checked the details with our relevant department, we do not accept Wise bank for cashout.
For bank account verification, kindly provide an alternate bank statement not older than three months and fill in new banking details.
In case of any further questions, do not hesitate to contact us back.
Best regards,"
-
- Partner
- Posty: 244
Nie musi, pracujemy teraz nad lepszym rozwiązaniem żeby rejestracja i logowanie było sprawniejsze i kwestia maila będzie rozwiązana.toweliiegirl420 pisze: ↑czw kwie 27, 2023 4:06 pmNie musi.Gabrysia1000 pisze: ↑czw kwie 27, 2023 3:56 pmPayredeem mam pytanie, założyłam u was konto na innego maila niż mam konto na suhowup, czy konto na payredeem musibyć na ten sam adres email co na showup ?