Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ

Sanderka98
Posty: 25

Post autor: Sanderka98 » czw kwie 27, 2023 12:57 pm

zleciłam wypłatę 25.04 tego samego dnia miałam na payredeem i o 19.00 zleciłam na revoluta przyszła dzisiaj o 12.00 więc nie tak źle 3 dni

Cash_Lola
Posty: 147

Post autor: Cash_Lola » czw kwie 27, 2023 1:29 pm

Sanderka98 pisze:
czw kwie 27, 2023 12:57 pm
zleciłam wypłatę 25.04 tego samego dnia miałam na payredeem i o 19.00 zleciłam na revoluta przyszła dzisiaj o 12.00 więc nie tak źle 3 dni
Bardzo się cieszę :)
Swoją drogą lekka przesada 7 dni na zlecenie wypłaty… na samo zaakceptowanie. 3-4 dni to ok, ale 7…

CarolineLymm
Posty: 3

Post autor: CarolineLymm » czw kwie 27, 2023 1:49 pm

Cash_Lola pisze:
czw kwie 27, 2023 1:29 pm
Swoją drogą lekka przesada 7 dni na zlecenie wypłaty… na samo zaakceptowanie. 3-4 dni to ok, ale 7…
Dla nas proces się wydłużył. Musimy teraz czekać na akceptację SU (która nadal może trwać 7 dni) + na wysyłkę środków z payredeem.
Pisząc uprzednio o natychmiastowych realizacjach, admini mieli zapewne na myśli natychmiastową realizację po zaakceptowaniu wypłaty przez nich i faktycznie ona jest - środki natychmiastowo lądują na koncie payredeem, a następnie my musimy czekać dalej ;)

Squirtujaca_kotka92
Posty: 36

Post autor: Squirtujaca_kotka92 » czw kwie 27, 2023 2:18 pm

Liczyłam, że do majówki zdążę się wypłacić, a tu nadal kasa wisi w oczekujących, i czeka na akceptację administracji. Nawet gdyby teraz mi weszła kasa na PayRedeem to niewiadomo jak długo bym musiała czekać aż dojdzie mi z PayRedeem na Revolut

Squirtujaca_kotka92
Posty: 36

Post autor: Squirtujaca_kotka92 » czw kwie 27, 2023 2:21 pm

Najlepsze jest to,że 24 zleciłam wypłatę na jeszcze starych zasadach,gdy nie było PR, i to też mi wisi w oczekujących

Gabrysia1000
Posty: 3

Post autor: Gabrysia1000 » czw kwie 27, 2023 3:56 pm

Payredeem mam pytanie, założyłam u was konto na innego maila niż mam konto na suhowup, czy konto na payredeem musibyć na ten sam adres email co na showup ?

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » czw kwie 27, 2023 4:06 pm

Gabrysia1000 pisze:
czw kwie 27, 2023 3:56 pm
Payredeem mam pytanie, założyłam u was konto na innego maila niż mam konto na suhowup, czy konto na payredeem musibyć na ten sam adres email co na showup ?
Nie musi.

Vanessa_Mae
Posty: 25

Post autor: Vanessa_Mae » czw kwie 27, 2023 4:08 pm

PayRedeem_Support pisze:
śr kwie 26, 2023 6:02 pm
Vanessa_Mae pisze:
śr kwie 26, 2023 2:51 pm
Oto co mówi PayRedeem przy próbie dodania Wise lub Revolut: Proszę wypełnić nowe dane bankowe zgodnie z dostarczonym wyciągiem bankowym (Universal Bank) i wprowadzić pasujący kod swift i numer IBAN, ponieważ nie akceptujemy banków cyfrowych do wypłat.

To jest absurdalne. Musimy otworzyć Wise, aby zostać zweryfikowanym. Ale nie można go użyć do płatności. Jak to możliwe?
Witam, sprawdziłem ponownie i akceptujemy konta Wise. Jest licencjonowana instytucją finansową, i możemy tam przelewać środki. Proszę o ponowny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Na Revolut też wypłacamy.
"Thank you for your reply.

As we have double checked the details with our relevant department, we do not accept Wise bank for cashout.

For bank account verification, kindly provide an alternate bank statement not older than three months and fill in new banking details.

In case of any further questions, do not hesitate to contact us back.

Best regards,"

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw kwie 27, 2023 4:50 pm

toweliiegirl420 pisze:
czw kwie 27, 2023 4:06 pm
Gabrysia1000 pisze:
czw kwie 27, 2023 3:56 pm
Payredeem mam pytanie, założyłam u was konto na innego maila niż mam konto na suhowup, czy konto na payredeem musibyć na ten sam adres email co na showup ?
Nie musi.
Nie musi, pracujemy teraz nad lepszym rozwiązaniem żeby rejestracja i logowanie było sprawniejsze i kwestia maila będzie rozwiązana.

ODPOWIEDZ