Nie jesteśmy stroną w sporach komorniczych, więc nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie. Tu potrzebny by był prawnik który zna się ne tym temacie.
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Partner
- Posty: 244
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 78
@Administrator
Zrobiłam weryfikację z 2 konta natychmiastową bankiem i to samo czekam a powinno od razu być.Co się dzieje?Moderator od 8 noe był u mnie a czekam..macie na stronie problem bo pisałam do banku i bank z automatu wysyła dane.Moge poprosić o informację...Dużo osób czekq i ma ten sam problem
Zrobiłam weryfikację z 2 konta natychmiastową bankiem i to samo czekam a powinno od razu być.Co się dzieje?Moderator od 8 noe był u mnie a czekam..macie na stronie problem bo pisałam do banku i bank z automatu wysyła dane.Moge poprosić o informację...Dużo osób czekq i ma ten sam problem
Od wczoraj od godziny 15 czekam na zweryfikowanie mojej tożsamości. Kilka razy robiłam weryfikację natychmiastową, kilka razy przelew.
Dziś próbowałam również przez Revolut.
Pofatygowałam się zadzwonić w pierwszej kolejności na infolinię banku i tam nie mają na to wpływu. Wszędzie jest możliwość weryfikacji tożsamości poprzez konto w banku.
Następnie zadzwoniłam na infolinię Przelewy24, opisując sytuację, że weryfikacja natychmiastowa mam wrażenie, że nie działa, natomiast przelewy mimo tego, że wychodzą i widnieją w statusie jako:
"Dokonana
Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą." - to wracają po godzinie z adnotacją o odrzuceniu.
Pan na infolinii powiedział mi, że u u nich wszystko było zaksięgowane (każdy mój przelew, a było ich kilka lub kilkanaście). I oczywiście przelewy weryfikacyjne 0,01 gr wracają zawsze jak przystało na weryfikację, ale to problem leży po stronie sprzedawcy (w tym przypadku sprzedawcą jest ShowUp), gdyż to on odrzuca moją weryfikację i to z nim muszę się kontaktować.
Więc proszę bardzo drogą ADMINISTRACJO, nie kierować nas, że problem leży po stronie banków.
Już chyba bardziej oczywistej sytuacji być nie może. Jedyną instytucją, do której nie mogę zadzwonić jest ShowUp, a ShowUp zrzuca winę na wszystko inne co zostało już wyjaśnione powyżej.
Natomiast jeśli odrzucacie weryfikację z powodu - być może - niezgodności w dokumentach lub innego to proszę poinformujcie nas o tym, każdą indywidualnie.
Życzę wszystkim dużo cierpliwości.
Pozdrawiam serdecznie
Aktualizacja: właśnie odpisali mi również na e-mail z Przelewy24, który wysłałam zanim zadzwoniłam na infolinię:
"Dzień dobry,
W tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z odbiorca docelowym u którego dokonuje Pani weryfikacji tożsamości. Po naszej stronie transakcja przebiegła pomyślnie."
Dziś próbowałam również przez Revolut.
Pofatygowałam się zadzwonić w pierwszej kolejności na infolinię banku i tam nie mają na to wpływu. Wszędzie jest możliwość weryfikacji tożsamości poprzez konto w banku.
Następnie zadzwoniłam na infolinię Przelewy24, opisując sytuację, że weryfikacja natychmiastowa mam wrażenie, że nie działa, natomiast przelewy mimo tego, że wychodzą i widnieją w statusie jako:
"Dokonana
Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą." - to wracają po godzinie z adnotacją o odrzuceniu.
Pan na infolinii powiedział mi, że u u nich wszystko było zaksięgowane (każdy mój przelew, a było ich kilka lub kilkanaście). I oczywiście przelewy weryfikacyjne 0,01 gr wracają zawsze jak przystało na weryfikację, ale to problem leży po stronie sprzedawcy (w tym przypadku sprzedawcą jest ShowUp), gdyż to on odrzuca moją weryfikację i to z nim muszę się kontaktować.
Więc proszę bardzo drogą ADMINISTRACJO, nie kierować nas, że problem leży po stronie banków.
Już chyba bardziej oczywistej sytuacji być nie może. Jedyną instytucją, do której nie mogę zadzwonić jest ShowUp, a ShowUp zrzuca winę na wszystko inne co zostało już wyjaśnione powyżej.
Natomiast jeśli odrzucacie weryfikację z powodu - być może - niezgodności w dokumentach lub innego to proszę poinformujcie nas o tym, każdą indywidualnie.
Życzę wszystkim dużo cierpliwości.
Pozdrawiam serdecznie
Aktualizacja: właśnie odpisali mi również na e-mail z Przelewy24, który wysłałam zanim zadzwoniłam na infolinię:
"Dzień dobry,
W tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z odbiorca docelowym u którego dokonuje Pani weryfikacji tożsamości. Po naszej stronie transakcja przebiegła pomyślnie."
Ostatnio zmieniony czw mar 16, 2023 12:50 pm przez Dr_Isabel, łącznie zmieniany 3 razy.
Tego to chyba nikt nie wie. Pytam o to od 2 tygodni. Pewnie sami nie wiedza, jak to showup
-
- Posty: 78
-
- Posty: 61
Dlaczego kolega nie może wypłacić swoich zetonow? Nie może zrobić weryfikacji? Moderator odpisuje tylko ze ,,dostał pieniądze od kobiety, i jest mężczyzna,, więc co ma zrobić z zarobionymi zetonami ? Wyjaśni mi ktoś? Bo moderator zlewa sprawę kompletnie