NieSexcouple069 pisze: ↑śr mar 15, 2023 11:16 pmZweryfikowali ci?gwiazda pisze: ↑śr mar 15, 2023 10:27 pmJa potrzebuje końcu wypłacić środki, mnie jest wszystko jedno jak i czym zweryfikuje. Szybka weryfikacja miała trwać 15 min, trwa już kilka godz, weryfikacja przelewem trwa kolejne godziny. Może ja wam na maila wyślę dokumenty do tego konta i sami sobie zweryfikujecie.
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 17
mi tak samo, a zrobiłam z tym "szybkim" sposobem. Już 3 raz wysłałam to samo, dalej cisza.
-
- Posty: 17
gwiazda pisze: ↑śr mar 15, 2023 11:36 pmNieSexcouple069 pisze: ↑śr mar 15, 2023 11:16 pmZweryfikowali ci?gwiazda pisze: ↑śr mar 15, 2023 10:27 pmJa potrzebuje końcu wypłacić środki, mnie jest wszystko jedno jak i czym zweryfikuje. Szybka weryfikacja miała trwać 15 min, trwa już kilka godz, weryfikacja przelewem trwa kolejne godziny. Może ja wam na maila wyślę dokumenty do tego konta i sami sobie zweryfikujecie.
mi tak samo, a zrobiłam z tym "szybkim" sposobem. Już 3 raz wysłałam to samo, dalej cisza
-
- Posty: 1
Nie. Przy kontach firmowych otrzymujemy nazwy Waszych działalności, a nie imię i nazwisko. Dlatego prosimy wybierać konta osobiste.
Nie ma limitu ile można otrzymać na osobiste konto bankowe. Nawet osoby prowadzące JDG mogą otrzymać wypłatę na konto osobiste i po prostu przelać je sobie na firmowe. Jest to w pełni poprawne i legalne. Temat był też omawiany wcześniej w tym wątku.momomo3 pisze: ↑śr mar 15, 2023 9:29 pmNa konto osobiste możesz przelać 15 tys miesięcznie (chyba). Więc jest limit kwoty.
PayRedeem jeszcze wypłacać nie można. Jeżeli ZEN wspiera OpenBanking to można się zweryfikować w szybkim trybie (trwa to parę sekund). Zawsze można też użyć metody z przelewem (ona działa zawsze), tylko taka weryfikacja może trwać do 2 dni (przelew musi przyjść, ktoś musi potwierdzić Wasze dane).BettyB pisze: ↑śr mar 15, 2023 10:28 pmPytam chyba 4ty raz-czy mozna wysylac juz na payredeem??? I czy mozna zweryfikowac sie na ZEN???? Odpowiadacie jak zwykle tylko na pytania dla Was wygodne. Reszte olewacie. Dostalam info kilka dni temu, ze od razu bedzie mozna robic payredeem a teraz mowia inne osoby, ze jednak nie. Jak tk w koncu jest???
Na razie przelewy są wysyłane na starych zasadach.momomo3 pisze: ↑śr mar 15, 2023 10:38 pmBettyB pisze: ↑śr mar 15, 2023 10:28 pmPytam chyba 4ty raz-czy mozna wysylac juz na payredeem??? I czy mozna zweryfikowac sie na ZEN???? Odpowiadacie jak zwykle tylko na pytania dla Was wygodne. Reszte olewacie. Dostalam info kilka dni temu, ze od razu bedzie mozna robic payredeem a teraz mowia inne osoby, ze jednak nie. Jak tk w koncu jest???
Czytaj ze zrozumieniem. Przelewy są wypłacane na starych zasadach póki co.
Proces weryfikacji z użyciem konta bankowe zajmuje zazwyczaj kilka sekund. Prosimy czytać komunikaty, które wyświetlają się na stronie Waszego banku i postępować zgodnie z instrukcją. Proces powinien kończyć się potwierdzeniem Waszej zgody na przekazanie danych (najczęściej poprzez aplikację banku na telefon), potem jest tylko link powrotny do showup.tv. Gdy wybierzecie daną metodę, a potwierdzenie nie wskoczy natychmiast - odczekajcie chwilkę i sprawdźcie ponownie później. Nie przerywajcie tego procesu. Weryfikacja poprzez przelew działa zawsze, ale wymaga ingerencji człowieka, zatem potwierdzenia przyjdą zapewne następnego dnia.Sexcouple069 pisze: ↑śr mar 15, 2023 11:45 pmmi tak samo, a zrobiłam z tym "szybkim" sposobem. Już 3 raz wysłałam to samo, dalej cisza.
W jakim banku masz konto?Sexcouple069 pisze: ↑śr mar 15, 2023 11:45 pmA w jakim banku masz konto?
mi tak samo, a zrobiłam z tym "szybkim" sposobem. Już 3 raz wysłałam to samo, dalej cisza
-
- Posty: 17
Ale wszystko zostało przeczytane ze zrozumieniem, w aplikacji bankowej wyraziłam zgode na dostep do konta, po czym mnie przekierowano na strone su, żeby za parę minut odświeżyć. Trwa to już od paru godzin, więc to nie jest to iż mam problem ze zrozumieniem, tylko tu ewidentnie coś jest nie tak, jeśli chodzi o działanie expresowej weryfikacji. Skoro jest podane, że jest to kilkuminutowa, no to raczej mam prawo się zmartwić że trwa to dłużej niż piszą
-
- Posty: 17
I raczej nie jest to problem banku, ponieważ również wykonałam wszystkie kroki w aplikacji. Potwierdziłam do momentu powrotu na stronę SU. Pokazał się komunikat że to potrwa kilka minut i do tej pory tak sobie wisi.Sexcouple069 pisze: ↑czw mar 16, 2023 12:13 amAle wszystko zostało przeczytane ze zrozumieniem, w aplikacji bankowej wyraziłam zgode na dostep do konta, po czym mnie przekierowano na strone su, żeby za parę minut odświeżyć. Trwa to już od paru godzin, więc to nie jest to iż mam problem ze zrozumieniem, tylko tu ewidentnie coś jest nie tak, jeśli chodzi o działanie expresowej weryfikacji. Skoro jest podane, że jest to kilkuminutowa, no to raczej mam prawo się zmartwić że trwa to dłużej niż piszą
Ja mam w Revol.Sexcouple069 pisze: ↑czw mar 16, 2023 12:14 amgwiazda pisze: ↑czw mar 16, 2023 12:09 amW jakim banku masz konto?Sexcouple069 pisze: ↑śr mar 15, 2023 11:45 pm
A w jakim banku masz konto?
mi tak samo, a zrobiłam z tym "szybkim" sposobem. Już 3 raz wysłałam to samo, dalej cisza
bank MILLENNIUM