U mnie to samoPiekna_I_Bestiaa pisze: ↑śr mar 15, 2023 3:35 pmOk dodałam skan dowodu oraz potwierdziłam dane z banku o wyskoczyła mi taka informacja
"Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut)." Czyli teraz mam czekać na potwierdzenia przez su weryfikacji tak?
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 10
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Administrator
- Posty: 50
PayRedeem jest instytucją finansową, która pośredniczy w realizacji wypłat. Nie jest natomiast jej stroną.Zielony_Lisc pisze: ↑wt mar 14, 2023 5:49 pmWitam. Koleżanka się rozlicza i ona chciałaby wiedzieć czy PayRedeem trzeba będzie się rozliczać z urzędem Skarbowym.
Przynajmniej do 22.03.2023rabarbarowy6969 pisze: ↑wt mar 14, 2023 6:52 pmwszystkowidze ponawiam pytanie.
Do kiedy będzie "stara opcja" wypłaty żetonów bezpośrednio z Showup bez PayRedeem?
Ten wątek dotyczy weryfikacji, a nie kwestii księgowych.
Tylko strona ze zdjęciem.live_for_the_moment pisze: ↑wt mar 14, 2023 8:19 pmSerio i my mamy wysyłać zdjęcie przód i tył dowodu ?
W związku ze zmianami w regulaminie, które będą wprowadzone w dniu 15.03.2023 możliwość posiadania wielu Kont Wykonawcy zostanie wycofana (mówimy o sytuacji, gdy Wykonawca występuje sam lub jest głównym Wykonawcą na więcej niż jednym koncie). Zmiana ta jest podyktowana kwestiami praktycznymi. Chcemy uniknąć sytuacji współdzielenia zweryfikowanych kont i unikania restrykcji/kar przez Wykonawców niestosujących się do Regulaminu.Mamuska_z_okolicy pisze: ↑śr mar 15, 2023 6:32 amPytanie do moderatora SU:
Jeśli robię transmisję na kilku różnych kontach użytkownika na showup to czy każde teraz muszę zweryfikować z obecnością moderatora i z każdego mogę robić wypłatę na konto bankowe/payredeem? Czy wystarczy jedno główne zweryfikować , a z pozostałych dodatkowych kont przesyłać żetony na konto główne do wypłat po prostu? Lub należy zweryfikować wszystkie konta ale wypłacać z jednego?
Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedź
Oczywiście powyższe nie wyklucza sytuacji, gdzie dany Występujący zamknie (usunie) swoje konto i stworzy po prostu nowe.
Jedynym miejscem, gdzie ten dowód będzie wgrywany będzie podstrona wypłat.Piekna_I_Bestiaa pisze: ↑śr mar 15, 2023 9:17 amNo właśnie już można gdzieś wysyłać wam ten skan dowodu czy mamy czekać aż otworzycie panel?
-
- Administrator
- Posty: 50
live_for_the_moment pisze: ↑wt mar 14, 2023 8:19 pmSerio i my mamy wysyłać zdjęcie przód i tył dowodu ?
Już jest.Piekna_I_Bestiaa pisze: ↑śr mar 15, 2023 12:59 amPODTRZYMUJĘ PYTANIE KIEDY PANEL ZOSATNIE OTWORZONY? RANO?toweliiegirl420 pisze: ↑wt mar 14, 2023 9:23 pmWszystko widzę mam pytanie o której otwieracie panel 15.03?
O 00:00 czy z rana?
Podstrona wypłat.
wszystkowidze pisze: ↑śr mar 15, 2023 3:50 pmlive_for_the_moment pisze: ↑wt mar 14, 2023 8:19 pmSerio i my mamy wysyłać zdjęcie przód i tył dowodu ?Już jest.Piekna_I_Bestiaa pisze: ↑śr mar 15, 2023 12:59 amPODTRZYMUJĘ PYTANIE KIEDY PANEL ZOSATNIE OTWORZONY? RANO?toweliiegirl420 pisze: ↑wt mar 14, 2023 9:23 pmWszystko widzę mam pytanie o której otwieracie panel 15.03?
O 00:00 czy z rana?
Podstrona wypłat.
Moja weryfikacja się zatrzymała od długiego czasu na punkcie drugim. Co mam zrobić?
-
- Posty: 40
wszystkowidze
Mam taki komunikat
"Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
lub jeśli napotkałaś jakiś problem....."
Czyli teraz mam czekać? Czy próbować ponownie? Bo cos długo to trwa.
Mam taki komunikat
"Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
lub jeśli napotkałaś jakiś problem....."
Czyli teraz mam czekać? Czy próbować ponownie? Bo cos długo to trwa.
-
- Posty: 10
U mnie też to trwa dłużej niż te ,,kilka minut" musimy pewnie czekać._III_III_III_ pisze: ↑śr mar 15, 2023 4:01 pmwszystkowidze
Mam taki komunikat
"Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
lub jeśli napotkałaś jakiś problem....."
Czyli teraz mam czekać? Czy próbować ponownie? Bo cos długo to trwa.
- toweliiegirl420
- Posty: 259
Wszystko widzę mam pytanie. Przeszłam weryfikacje, ale moderator na priv powiedział abym sprawdziła numer konta.
Widziałam tylko kropki i ostatnie 4 cyfry tak samo z imieniem i nazwiskiem, widziałam tylko początek nazwiska
Kliknelam wyplac środki bo Myślałam że dalej będzie kolejny komunikat a teraz się martwię czy numer konta jest prawidłowy. Czy możemy jakoś to sprawdzić?
Widziałam tylko kropki i ostatnie 4 cyfry tak samo z imieniem i nazwiskiem, widziałam tylko początek nazwiska
Kliknelam wyplac środki bo Myślałam że dalej będzie kolejny komunikat a teraz się martwię czy numer konta jest prawidłowy. Czy możemy jakoś to sprawdzić?
-
- Posty: 31
O
Aha czyli Ty już jesteś po całej weryfikacji. A powiedz mi i jak to wygląda dalej zleciłam wyplate i czeka teraz do realizacji?