Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » śr mar 15, 2023 2:14 pm

perwersyjna30 pisze:
śr mar 15, 2023 1:40 pm
PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 1:26 pm
ciasna_czikita pisze:
wt mar 14, 2023 5:01 pm
Ja mam jeszcze jedno pytanie:
Kiedy będzie przetłumaczony regulamin i polityka prywatności pay redeem?
Bo mimo wybrania języka polskiego to akurat nie jest przetłumaczone, za to inne rzeczy na stronie już tak.
Na razie polityka prywatności oraz regulamin serwisu są dostępne tylko w języku angielskim. Tłumaczenie tych dokumentów jest już w toku i powinny one być dostępne za kilka miesięcy.
ile sie czeka na weryfikacje u Panstwa , azeby przejsc do kolejnego kroku?
Od 9:00 do 17:00 czasu polskiego zajmuje to zazwyczaj dwie godziny, jeżeli dostarczone dokumenty są poprawne.

tomoxx1
Posty: 56

Post autor: tomoxx1 » śr mar 15, 2023 2:20 pm

Aby otworzyć Konto, klient musi mieć ukończone 18 (osiemnaście) lat i przedstawić oficjalny dowód tożsamości. Global Primex ma prawo w każdej chwili zażądać od klienta dowodu tożsamości (czytelnego zdjęcia) i wieku. Każdy klient może otworzyć tylko jedno Konto. Konto musi być na nazwisko klienta. Zabronione jest otwieranie kolejnego Konta dla klienta lub innej osoby. W przypadku naruszenia tego przepisu Global Primex wyraźnie zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zamrożenia/zablokowania danego Konta i wypowiedzenia niniejszej umowy. Akceptując niniejsze warunki klient potwierdza, że będzie korzystał z konta we własnym imieniu i na własny koszt, że jest rzeczywistym właścicielem i że nie działa na korzyść osoby trzeciej.

Global Primex jest uprawniony do ustanowienia ilościowych limitów ekonomicznych na Koncie, zarówno w odniesieniu do zakupu produktów obsługiwanych przez Konto, jak i do poszczególnych transakcji realizowanych za pośrednictwem Konta i/lub innych limitów opartych na ocenie ryzyka w celu ochrony Konta przed oszustwami. Dla celów limitów ilościowych, Global Primex będzie brał pod uwagę równowartość w walucie EUR kwoty eKart denominowanych w jakiejkolwiek innej walucie. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej. Global Primex ma prawo do tymczasowego lub stałego zwiększenia lub zmniejszenia limitów oraz dokumentacji wymaganej do zakwalifikowania się do każdego poziomu według własnego uznania, na podstawie odpowiednich przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu (dalej: "AML-CFT") oraz zaleceń agencji międzynarodowych.

Zanim klient będzie mógł dokonać transakcji, których kwoty przekraczają limity określone w poziomach, musi podnieść swój rachunek do odpowiedniego poziomu, można to zrobić w dowolnym momencie. W tym celu klient musi przedstawić dokumentację wymaganą w celu oceny pochodzenia środków i celu relacji biznesowych. Dane te będą przechowywane i sprawdzane elektronicznie oraz przeglądane przez wyspecjalizowany personel Global Primex przy wsparciu narzędzi technologicznych dostarczanych przez renomowanych dostawców zewnętrznych.

Global Primex ma prawo do blokowania określonych jurysdykcji i/lub regionów, jeśli jest to wymagane lub wskazane w celu przestrzegania obowiązujących ram prawnych dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy. W związku z tym Global Primex zablokuje jurysdykcje i/lub regiony zgodnie z wymogami prawa lub jeśli będzie to konieczne do spełnienia zaleceń wydanych przez odpowiedni organ rządowy lub uznaną instytucję zajmującą się zapobieganiem przestępstwom finansowym. W związku z tym Global Primex, według własnego uznania, może zdecydować o zaprzestaniu lub ograniczeniu usług w niektórych regionach i/lub jurysdykcjach w dowolnym czasie i bez wcześniejszego powiadomienia, dlatego Global Primex zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub likwidacji Państwa Konta w dowolnym czasie, jeśli Global Primex jest do tego zobowiązany przez prawo lub w celu zastosowania się do zaleceń wydanych przez odpowiedni organ rządowy lub uznany organ w celu zapobiegania przestępstwom finansowym. Gdy tylko będzie to możliwe, Global Primex opublikuje na stronie internetowej listę jurysdykcji i/lub regionów nieobsługiwanych.

Global Primex odrzuci transakcję płatniczą, jeśli: (a) przeprowadzenie transakcji naruszałoby przepisy właściwego prawa, nakaz sądowy lub polecenie służbowe; (b) istnieje uzasadnione podejrzenie, że przeprowadzenie transakcji stanowiłoby przestępstwo lub jest zabronione w celu zapobiegania praniu pieniędzy; (c) dane dostępowe i/lub parametry bezpieczeństwa nie zostały dostarczone lub dostarczone w sposób niepełny; (d) Konto jest zablokowane; (e) kwota eKarty jest niewystarczająca do wykonania transakcji; (f) istnieje niezgodność między właścicielem tytułu do metody płatności a posiadaczem Konta; (g) gdy istnieje wysokie ryzyko obciążenia zwrotnego lub gdy zewnętrzni dostawcy usług płatniczych/bankowych uznają, że istnieje wysokie ryzyko obciążenia zwrotnego; (h) eKarta PayRedeem nie została nabyta przez osobę, która usiłuje z niej skorzystać.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr mar 15, 2023 2:25 pm

BettyB pisze:
śr mar 15, 2023 1:45 pm
PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 1:26 pm
ciasna_czikita pisze:
wt mar 14, 2023 5:01 pm
Ja mam jeszcze jedno pytanie:
Kiedy będzie przetłumaczony regulamin i polityka prywatności pay redeem?
Bo mimo wybrania języka polskiego to akurat nie jest przetłumaczone, za to inne rzeczy na stronie już tak.
Na razie polityka prywatności oraz regulamin serwisu są dostępne tylko w języku angielskim. Tłumaczenie tych dokumentów jest już w toku i powinny one być dostępne za kilka miesięcy.
Dzien dobry, chce sie tylko upewnic, czy pieniadze od Was moga byc przesylane na konta polskie w instytucji finansowej ZEN, DiPocket lub Revolut?
Tak, potwierdzam.

BettyB
Posty: 27

Post autor: BettyB » śr mar 15, 2023 2:33 pm

PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 2:25 pm
BettyB pisze:
śr mar 15, 2023 1:45 pm
PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 1:26 pm


Na razie polityka prywatności oraz regulamin serwisu są dostępne tylko w języku angielskim. Tłumaczenie tych dokumentów jest już w toku i powinny one być dostępne za kilka miesięcy.
Dzien dobry, chce sie tylko upewnic, czy pieniadze od Was moga byc przesylane na konta polskie w instytucji finansowej ZEN, DiPocket lub Revolut?
Tak, potwierdzam.
zeby do diPocket doszedl przelew, w tytule musi byc podany nr tel.konta, na ktory jest zarejestrowane konto w diPocket. Czy jak zrobie przelew, to moge u Was wpisac taki tytul przelewu? Pytam, bo wiele aplikacji nie udostepnia takiej mozliwosci.

Cash_Lola
Posty: 147

Post autor: Cash_Lola » śr mar 15, 2023 3:00 pm

PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 2:25 pm
BettyB pisze:
śr mar 15, 2023 1:45 pm
PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 1:26 pm


Na razie polityka prywatności oraz regulamin serwisu są dostępne tylko w języku angielskim. Tłumaczenie tych dokumentów jest już w toku i powinny one być dostępne za kilka miesięcy.
Dzien dobry, chce sie tylko upewnic, czy pieniadze od Was moga byc przesylane na konta polskie w instytucji finansowej ZEN, DiPocket lub Revolut?
Tak, potwierdzam.
Niestety mimo dodania skanów dowodu i wyciągu z revolut limit nie został mi zwiększony. Dlaczego ?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr mar 15, 2023 3:10 pm

BettyB pisze:
śr mar 15, 2023 2:33 pm
PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 2:25 pm
BettyB pisze:
śr mar 15, 2023 1:45 pm


Dzien dobry, chce sie tylko upewnic, czy pieniadze od Was moga byc przesylane na konta polskie w instytucji finansowej ZEN, DiPocket lub Revolut?
Tak, potwierdzam.
zeby do diPocket doszedl przelew, w tytule musi byc podany nr tel.konta, na ktory jest zarejestrowane konto w diPocket. Czy jak zrobie przelew, to moge u Was wpisac taki tytul przelewu? Pytam, bo wiele aplikacji nie udostepnia takiej mozliwosci.
Nie ma takiej opcji. Nie wiem jak działa DiPocket, ale jeżeli macie tam konto które potwierdzicie przez nas, to musi tam być jakiś numer konta na który mamy wykonać przelew, a nie tylko numer telefonu. W tytule przelewu będzie nasz numer referencyjny.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr mar 15, 2023 3:16 pm

Cash_Lola pisze:
śr mar 15, 2023 3:00 pm
PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 2:25 pm
BettyB pisze:
śr mar 15, 2023 1:45 pm


Dzien dobry, chce sie tylko upewnic, czy pieniadze od Was moga byc przesylane na konta polskie w instytucji finansowej ZEN, DiPocket lub Revolut?
Tak, potwierdzam.
Niestety mimo dodania skanów dowodu i wyciągu z revolut limit nie został mi zwiększony. Dlaczego ?
Ciężko mi tu na to odpowiedzieć - proszę o kontakt z działem obsługi klienta który ma wgląd w Twoje dokumenty. Limit zostajej zwiększony po jakimś czasie, nie automatyczne po dodaniu dokumentów. Powinien przyjść email z info. Dodatkowo na payredeem możesz sprawdzić status dokumentów, na "Ustawienia Profilu", zakładka "Moje Dokumenty".

_pinacolada_
Posty: 10

Post autor: _pinacolada_ » śr mar 15, 2023 3:33 pm

Ile trwa 2 etap weryfikacji przez tego partnera? Kogoś już zweryfikowali poprawnie?

Piekna_I_Bestiaa
Posty: 31

Post autor: Piekna_I_Bestiaa » śr mar 15, 2023 3:35 pm

Ok dodałam skan dowodu oraz potwierdziłam dane z banku o wyskoczyła mi taka informacja
"Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut)." Czyli teraz mam czekać na potwierdzenia przez su weryfikacji tak?

gwiazda
Posty: 103

Post autor: gwiazda » śr mar 15, 2023 3:36 pm

_pinacolada_ pisze:
śr mar 15, 2023 3:33 pm
Ile trwa 2 etap weryfikacji przez tego partnera? Kogoś już zweryfikowali poprawnie?
Tez właśnie czekam

ODPOWIEDZ