Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » czw cze 15, 2023 2:20 pm

-BabyYoda- pisze:
pt cze 02, 2023 2:18 pm
Sweet_Milanka pisze:
wt maja 30, 2023 11:59 am
Please tell me where can I turn for help?
I am waiting for 2 cashouts in a row to my bank account, one was placed on May 5th and the other on May 22nd, both disappeared.
Payredeem asks me every day to come tomorrow for a month, they only provided me with a regular check from IgoriaCard, as I understood it is just a payment system, when contacting them they agreed to help me and provide me with an MT103 document as a recipient and submitted a request to the sending bank, after a few days they told me that Payredeem asked them not to send me this document and that they redirect me back to their support.

So what I have for today:
Payredeem support transferred my case to their responsible financial department at the beginning of last week, which for 2 weeks now cannot understand where my money is (or does not want to do this)
My recipient's bank cannot help in any way, since only the sender can track everything, and according to the bank, there is no problem in finding this money.
There is no money in my bank account for 2 cashouts in a row.

Also yesterday, IgoriaCard reported that it had sent the MT103 document to payredeem, but Payredeem denied this.

According to the regulations, all international SWIFT transfers arrive at the bank account up to 5 business days, but for everyone, on average, it takes 1 business day after being sent from Payredeem.
my friend and I have the same problem - since May 5 we have not seen our money! this is a hopeless situation and the only way out is to register and work on other normal sites that work with a good payout system called paxum) Apparently this site is not good enough to connect paxum
Batwomen pisze:
wt cze 13, 2023 2:17 pm
Payreedem support said that the withdrawal to Ukrainian accounts is suspended)
NI__KOLKA pisze:
wt cze 13, 2023 5:49 pm
Dla tego bo maja problém na konta medzinarododowe wysylac a newiedzom kiedy bedzie ok napisali do mnie ze mám dodac polski numer konta bo ja mialam slowacki dodalam polski numer konta bo mam i na polskie jest dobrze ale jak ktosz nema polskiego to newiem ile mozna czekac
SandraX pisze:
śr cze 14, 2023 9:57 am
Na su nie mogę narzekać bo wypłata na payredeem pojawia się błyskawicznie
Z payredeem na polski nr revolut też w ciągu dwóch dni
Natomiast zaginął przelew z payredeem na tzw międzynarodowy numer konta revolut z litewskim iban
Zlecono 28 kwietnia jest połowa czerwca a pieniędzy nie ma, wyparowały
Czekam na odpowiedź payredeem ponieważ na czacie już napisali ze oni nic nie pomogą
toweliiegirl420 pisze:
śr cze 14, 2023 9:13 pm
Szanowna administracja, proszę uregulować wypłaty.
Mamy swoje obowiązki. Mam opłacone zajęcia w innym mieście, do którego muszę dojechać (co nie jest darmowe w razie czego) w poniedziałek mam lekarza, ale chyba muszę odwołać bo NIE WYPŁACACIE TO NA CO ZAROBILIŚMY CIĘŻKĄ PRACĄ
mam zajęcia za które muszę płacić cotygodniowo.
Mam rachunki do opłaty.
Jak i każda inna dziewczyna która tutaj nadaje chciałabym wiedzieć kiedy będę dostawać kasę na swoje konto!
Wyglądam na pajaca, ciągle muszę u kogoś prosić kasę, chociaż zarobiłam i CZEKAM NA WYPLATE Z WASZEJ STRONY!

BLAGAM ZROBCIE WYPLATY MOZE RAZ W TYGODNIU ALE PRZYKŁADOWO WE WTORKI !
ZEBY MY MOGLISMY NA COS LICZYĆ!
CHYBA ZASLUGUJEMY NA TAKI SZASUNEK?
DZIEKI NAM TA STRONKA ZYJE !

PROSZE O WYROZUMIAŁOŚĆ
Batwomen pisze:
śr cze 14, 2023 10:07 pm
I have one payment stuck on payride because they suddenly stopped working with Ukrainian banks without notification, and the second transfer was not even withdrawn from the show up, a chic office!
Vanessa_Mae pisze:
czw cze 15, 2023 9:03 am
Wsparcie PayRedeem twierdzi, że występują trudności z płatnościami na konta ukraińskie i sugeruje użycie "alternatywnych metod". Ale jakie są sposoby wypłaty środków, jeśli strona dokonuje płatności tylko w złotówkach. I tutaj ogromne pytanie dla wielu modeli.

Nie ma przewalutowania. Dlatego nie ma możliwości wypłaty środków do portfeli Wise i Zen. Kryptowaluta nadal nie została dodana. Nadal nie rozumiem, jak usługa, która pozycjonuje się jako "międzynarodowa", nie dokonuje płatności w euro???? Mamy bank państwowy na Ukrainie, który wykonuje więcej transakcji niż PayRedeem. I wszystko to dzieje się bez opóźnień i niepotrzebnych odniesień.
Witam wszystkich,

Z przykrością informujemy, że z powodu ograniczeń ze strony lokalnego banku nie jesteśmy w stanie zrealizować Państwa międzynarodowych przelewów zgodnie z pierwotnym planem. Państwa wypłaty z PayRedeem zostaną zwrócone jako eKarty Wypłat, które będzie można wypłacić na zweryfikowane konto bankowe. Wkrótce wyślemy oficjalny komunikat do wszystkich dotkniętych użytkowników w którym będą opisane szczegóły. Choć rozumiemy, że ta sytuacja jest daleka od ideału, proszę wiedzieć, że pracujemy intensywnie, aby znaleźć lepszą alternatywę dla przesyłania przelewów z Polski do naszych międzynarodowych klientów. (Karty prepaid do bankomatów oraz robienia zakupów, crypto i więcej) Na dany moment najszybciej realizujemy przelewy na konta PL, więc jeżeli istnieje taka możliwość, będzie ona najszybszym sposobem na uzyskanie środków.

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację i dziękujemy za cierpliwość w tak wrażliwym temacie.

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » czw cze 15, 2023 2:51 pm

Wgl mam pytanie. Co z dedykowaną karta? Pisaliście że można będzie zamówić taką kartę. Czy coś wiadomo na ten temat?
@wsystkowidze @payredeem

dczarny
Posty: 6

Post autor: dczarny » czw cze 15, 2023 4:53 pm

@wsystkowidze@payreedem czy to dotyczy przelewów tylko na ukraińskie konta czy wszystkie międzynarodowe? Pytam bo akurat my korzystamy z brytyjskiego konta.

Songo1020
Posty: 6

Post autor: Songo1020 » czw cze 15, 2023 6:06 pm

Hej @toweliiegirl420.
Czy możesz mi wyjaśnić, czy będą przelewy na ukraińskie konta bankowe??
Bo jakoś nie mogę zrozumieć tego co napisał PayRedeem, bo napisali że z powodu ograniczeń ze strony lokalnego banku nie są w stanie zrealizować międzynarodowych przelewów zgodnie z pierwotnym planem. Co to znaczy z pierwotnym planem.
Z góry dzięki za odpowiedz.

NI__KOLKA
Posty: 9

Post autor: NI__KOLKA » czw cze 15, 2023 7:54 pm

Nebedzie wyplat poprostu na wsystkie medzinarodowe banky … tylko na polskie konta bankowe mája jakies problémy :) newiedzom kiedy bedzie oukey temu jak macie to polskie konto miec ja tez jestem ze slowacji ale mám i konto polskie na zadne inne jak polskie wyplaty wam nepoojdzie

vanillaisforicecram
Posty: 14

Post autor: vanillaisforicecram » czw cze 15, 2023 9:56 pm

szkoda, że nikt z administracji su się nie wypowie co z wypłatami na polskie konta. Od tygodnia pieniądze nie są nam wypłącane a na maile z zapytaniem czy na pewno zostaną nam wypłacone w ciągu tych 7 dni rob. i czy nie ma następnej przerwy paromiesięcznej, odpowiedzi brak

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » pt cze 16, 2023 1:26 am

Songo1020 pisze:
czw cze 15, 2023 6:06 pm
Hej @toweliiegirl420.
Czy możesz mi wyjaśnić, czy będą przelewy na ukraińskie konta bankowe??
Bo jakoś nie mogę zrozumieć tego co napisał PayRedeem, bo napisali że z powodu ograniczeń ze strony lokalnego banku nie są w stanie zrealizować międzynarodowych przelewów zgodnie z pierwotnym planem. Co to znaczy z pierwotnym planem.
Z góry dzięki za odpowiedz.
З першопочатковим. Що не вийшло як хотіли. Бо їх банк не робить міжнародних переводів.
Але я не розумію як вони не перевірили того на самому початку

Зараз думають над різними варіантами. Хочуть зробити карту від них і щоб прям з шоуапу знімати гроші чи біткоїни
Але то тільки плани
А ті всі гроші повернуться як е карта на виплати
І зняти її можна на польский рахунок

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » pt cze 16, 2023 1:28 am

vanillaisforicecram pisze:
czw cze 15, 2023 9:56 pm
szkoda, że nikt z administracji su się nie wypowie co z wypłatami na polskie konta. Od tygodnia pieniądze nie są nam wypłącane a na maile z zapytaniem czy na pewno zostaną nam wypłacone w ciągu tych 7 dni rob. i czy nie ma następnej przerwy paromiesięcznej, odpowiedzi brak
+ Przelewy w oczekujących od 09.06

xmrminer
Posty: 15

Post autor: xmrminer » pt cze 16, 2023 5:10 am

SandraX pisze:
wt cze 13, 2023 11:55 am

I have been waiting since 28 April, I dont have my money and I dont have that funds on E-Card. Im still waiting over one month time and my transfer is in pending status.
Today I wrote to payredeem_suport over email.
It was PLN swift transfer to revolut bank.
Hi, SandraX thank you so much for the info. Just be here and wish the best for you. In my case after very long awaiting finally I got my money on my account.

My timeline are

25 April I ordered cash out from PayRedeem.

29 May I got my money returned to PayRedeem in form of E-Card. Because my bank didn't accept PLN.

01 June I try to order cash out to Revolut polish account but noticing that Revolut will suspend my account. So I asked PayRedeem support for help and they helped me stop that transaction and refund with no charge in less than 1 hour.

05 June I cashed out again via SWIFT to bank account and SWIFT address that support PLN. This time after 5 hours I got confirmation E-Mail from PayRedeem that my cash out is successful.

15 June I got 32,522 PLN in form of EUR in my bank account.

I wish the best for you all. And I Think I have to post this to be fair for PayRedeem. Yes, their system has a big problem when come to international transaction but their support is one of the best if the not the best.
PayRedeem_Support pisze:
czw cze 15, 2023 2:20 pm

,,,
Hi, PayRedeem_Support. I'm here to say thank you for all the help and want to tell people that PayRedeem is honest company.

I got my money already. And PayRedeem support are very kind and professional.

Have a nice day (as I always told you in chat). I think you remember me. And I already edit review and score in TrustPilot for you guy.

karolinaem
Posty: 7

Post autor: karolinaem » pt cze 16, 2023 4:27 pm

xmrminer pisze:
pt cze 16, 2023 5:10 am

15 June I got 32,522 PLN in form of EUR in my bank account.
Hej, xmrminer, pamiętam Twoje wpisy na forum i naprawdę bardzo się cieszę, że w końcu otrzymałaś swoje pieniądze.
Oby i reszta dziewczyn jak najszybciej je zobaczyła. Wszystkiego dobrego

ODPOWIEDZ