Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
kasiulenka120
Posty: 1

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: kasiulenka120 » pt kwie 28, 2023 4:21 pm

Witam, mam poważny problem.
Nie posiadam dostępu do mojego konta pocztowego przez który zakładałam konto na SU. Po prostu zgubiłam hasło i nie powiązałam swoich danych z tym kontem i nie mogę nawet zresetować i nadać nowe hasło.
Z tego powodu musiałam założyć nowe konto email i ten now adres email użyłam do założenia konta na PayRedeem. Jak się okazało trzeba było założyć konto na PayReedem, na ten sam email co utworzyłam konto na SU, ale jak wyżej podałam nie mam dostępu do tego konta.
Czy jest możliwość abym założyła nowe konto na SU na nowy email i przeszła weryfikację podając te same dane ( czyli podała numer konta oraz przesłała dane z dowodu osobistego, które już zostały podane na innym koncie)?

Cash_Lola
Posty: 147

Post autor: Cash_Lola » pt kwie 28, 2023 4:27 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt kwie 28, 2023 4:15 pm
karolinaem pisze:
pt kwie 28, 2023 4:00 pm
Cash_Lola pisze:
pt kwie 28, 2023 3:26 pm
A ja bym chciała zwrócić uwagę na inną kwestię. Moje 2 wypłaty z 25.04 wiszą. Dziś mamy piątek, a najbliższe 5 dni do święta i weekend. Jeśli nie puścicie wypłat dziś to będę już czekać osiem dni, a Wy macie kolejne regulaminowe 4 aby teoretycznie je wysłać. Czy nie uważasz @wszystkowidze że te 7 dni na zatwierdzenie przelewu to lekka przesada? Mam nadzieję, że pójdziecie po rozsądek i wypłaty dziś pójdą.
Dodałabym jeszcze, że dla nas teraz czas między zleceniem wypłaty, a jej zaksięgowaniem na koncie jest wydłużony + musimy dodatkowo sprawdzać, czy showup już wypłatę zatwierdził, żeby następnie móc ją sobie zlecić z payredeem, aby doczekać się faktycznego wpływu na konto w "w miarę" szybkim czasie.

Byłoby więc miło, gdyby zatwierdzanie wypłat szło płynnie.
Myślę że pierwszy przelew będzie tym najwolniejszym, a przyszłe już pójdą sprawniej. Wszystko będzie zweryfikowane po obu stronach i nie będzie żadnych niespodzianek.
Ja już miałam pierwszą wypłatę i przyszła ekspresowo, pozostałe 2 wiszą… uważam, że czas oczekiwania jest przesadzony. Wystarczyłby czas 3 dni na zatwierdzenie max. Ja nadal czekam na swoje pieniądze….

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » pt kwie 28, 2023 4:54 pm

kasiulenka120 pisze:
pt kwie 28, 2023 4:21 pm
Witam, mam poważny problem.
Nie posiadam dostępu do mojego konta pocztowego przez który zakładałam konto na SU. Po prostu zgubiłam hasło i nie powiązałam swoich danych z tym kontem i nie mogę nawet zresetować i nadać nowe hasło.
Z tego powodu musiałam założyć nowe konto email i ten now adres email użyłam do założenia konta na PayRedeem. Jak się okazało trzeba było założyć konto na PayReedem, na ten sam email co utworzyłam konto na SU, ale jak wyżej podałam nie mam dostępu do tego konta.
Czy jest możliwość abym założyła nowe konto na SU na nowy email i przeszła weryfikację podając te same dane ( czyli podała numer konta oraz przesłała dane z dowodu osobistego, które już zostały podane na innym koncie)?
Emaile mogą być różne.

https://help.payredeem.com/pl/support/s ... 5%9Brodki-

little-fox1999
Posty: 25

Post autor: little-fox1999 » pt kwie 28, 2023 6:43 pm

PayRedeem_Support pisze:
pt kwie 28, 2023 3:53 pm
little-fox1999 pisze:
pt kwie 28, 2023 2:51 pm
@PayRedeem Od dłuższego czasu nie mieszkam pod adresem zameldowania, więc nie mogę płacić za media. Jak jeszcze mogę wykazać w oświadczeniu swoje imię i nazwisko?
To może być rachunek za internet, może być też adres na wyciągu z banku. Dokument z widocznym adresem który jest zgodny z tym który podałaś na profilu.
Nie mogę więc w żaden sposób opłacić mediów. Dlaczego zwykły wyciąg z karty nie może załatwić sprawy? Na dokumencie będzie widoczny mój IBAN, Imię i Nazwisko. Więc oczywiście konto nie jest fałszywe.

nektar_ynka_
Posty: 60

Post autor: nektar_ynka_ » pt kwie 28, 2023 8:15 pm

Cash_Lola pisze:
pt kwie 28, 2023 3:55 pm
nektar_ynka_ pisze:
pt kwie 28, 2023 3:34 pm
Dziś otrzymałam wypłatę na payredeem. Zleciłam 25.04 dziś dotarły na payredeem
O której zlecałaś?
Przed 8,00

La_Parra
Posty: 1

Post autor: La_Parra » sob kwie 29, 2023 9:29 am

Witam, mam problem z kontem na payredeem? Czy ktoś może pomóc?

xmrminer
Posty: 15

Post autor: xmrminer » sob kwie 29, 2023 2:53 pm

karolinaem pisze:
sob kwie 29, 2023 3:17 am

Hej, jeśli to Ci jakoś pomoże - przelewy Swift idą nieco dłużej i zazwyczaj jest to około 3 dni roboczych. Wypłatę zleciłaś w późnych godzinach nocnych, a patrząc na to, że teraz mamy weekend i święto 1 maja, to spodziewałabym się tego przelewu 2ego maja.

Trzymam kciuki, żebyś dostała jak najszybciej swoje pieniądze...
Thank you so much.

monikadomina
Posty: 78

Post autor: monikadomina » sob kwie 29, 2023 10:13 pm

La_Parra pisze:
sob kwie 29, 2023 9:29 am
Witam, mam problem z kontem na payredeem? Czy ktoś może pomóc?
Napisz jaki problem,,pomogę.

Awatar użytkownika
_-_XeroX_-_
Posty: 69

Post autor: _-_XeroX_-_ » sob kwie 29, 2023 11:48 pm

kasiulenka120 pisze:
pt kwie 28, 2023 4:21 pm
Witam, mam poważny problem.
Nie posiadam dostępu do mojego konta pocztowego przez który zakładałam konto na SU. Po prostu zgubiłam hasło i nie powiązałam swoich danych z tym kontem i nie mogę nawet zresetować i nadać nowe hasło.
Z tego powodu musiałam założyć nowe konto email i ten now adres email użyłam do założenia konta na PayRedeem. Jak się okazało trzeba było założyć konto na PayReedem, na ten sam email co utworzyłam konto na SU, ale jak wyżej podałam nie mam dostępu do tego konta.
Czy jest możliwość abym założyła nowe konto na SU na nowy email i przeszła weryfikację podając te same dane ( czyli podała numer konta oraz przesłała dane z dowodu osobistego, które już zostały podane na innym koncie)?
E-mail może być inny przecież cały czas o tym piszą

Showup mógłby ułatwić zmianę adresu e-mail w ustawieniach po zalogowaniu.

Myroslava
Posty: 23

Post autor: Myroslava » ndz kwie 30, 2023 10:41 am

PayRedeem_Support pisze:
pt kwie 28, 2023 3:36 pm
Myroslava pisze:
pt kwie 28, 2023 3:18 pm
Cash_Lola pisze:
pt kwie 28, 2023 3:07 pm


Najeżdżasz na kwotę do wypłaty, klikasz i pod kwotą pokaże Ci się coś w stylu karty płatniczej z tą kwotą. Na tej karcie w prawym, górnym rogu będzie biały kwadracik, należy go zaznaczyć i automatycznie pojawi się panel do wypłaty. Wybierasz przelew krajowy, i zatwierdzasz :) gotowe !
jest napisane, że trzeba potwierdzić konto bankowe, do tego potrzebny jest SWIFT kod, co to jest, skąd go wziąć?
Najprościej znaleźć SWIFT/BIC wpisując w google nazwę banku + SWIFT/BIC
Zleciłem wypłatę w piątek o 17:00 z Payredem na konto bankowe w Polsce, ale nadal nie ma pieniędzy na koncie, dlaczego?

ODPOWIEDZ