Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » czw kwie 27, 2023 5:18 pm

Vanessa_Mae pisze:
czw kwie 27, 2023 4:08 pm
PayRedeem_Support pisze:
śr kwie 26, 2023 6:02 pm
Vanessa_Mae pisze:
śr kwie 26, 2023 2:51 pm
Oto co mówi PayRedeem przy próbie dodania Wise lub Revolut: Proszę wypełnić nowe dane bankowe zgodnie z dostarczonym wyciągiem bankowym (Universal Bank) i wprowadzić pasujący kod swift i numer IBAN, ponieważ nie akceptujemy banków cyfrowych do wypłat.

To jest absurdalne. Musimy otworzyć Wise, aby zostać zweryfikowanym. Ale nie można go użyć do płatności. Jak to możliwe?
Witam, sprawdziłem ponownie i akceptujemy konta Wise. Jest licencjonowana instytucją finansową, i możemy tam przelewać środki. Proszę o ponowny kontakt z naszym działem obsługi klienta. Na Revolut też wypłacamy.
"Thank you for your reply.

As we have double checked the details with our relevant department, we do not accept Wise bank for cashout.

For bank account verification, kindly provide an alternate bank statement not older than three months and fill in new banking details.

In case of any further questions, do not hesitate to contact us back.

Best regards,"
Dziękuję że przesłałaś odpowiedź, i przepraszam że było tyle zamieszania z weryfikacją tego konta. Znaleźliśmy już Ciebie w systemie i Twoje konto Wise powinno być już zaakceptowane do wypłat. Proszę pamiętać że przelew na to konto będzie wiązał się z opłatą min 60 PLN albo 0.3% całości.

Gabrysia1000
Posty: 3

Post autor: Gabrysia1000 » czw kwie 27, 2023 5:25 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw kwie 27, 2023 4:50 pm
toweliiegirl420 pisze:
czw kwie 27, 2023 4:06 pm
Gabrysia1000 pisze:
czw kwie 27, 2023 3:56 pm
Payredeem mam pytanie, założyłam u was konto na innego maila niż mam konto na suhowup, czy konto na payredeem musibyć na ten sam adres email co na showup ?
Nie musi.
Nie musi, pracujemy teraz nad lepszym rozwiązaniem żeby rejestracja i logowanie było sprawniejsze i kwestia maila będzie rozwiązana.
Bo ja założyłam konto na payredeem z tym samym mailem co do su ale nie dokończyłam bo nie pamietam hasła do tego maila i założyłam konto na payredeem na innego maila. Pytanie moje czy konto na su połączy sie jakoś automatycznie z kontem na payredeem na nowym mailu czy jak ? Niechcący zleciłam wypłate żetonów ale juz mi wrócili tylko gdzie by te pieniądze poszły jak miałam nie pełne konto na payredeem bo nie pamietam hasła do maila i nie mogłam potwierdzić załozenia konta na payredeem. Teraz mam nowe payredeem i chce żeby pieniądze tam szły i pytanie moje czy one pójdą na to nowe konto na payreddem ?

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » czw kwie 27, 2023 5:38 pm

PayRedeem_Support

Ja nie otrzymałam żadnego kodu na email, normalnie z PR przeniosło mnie z powrotem na SU, wyskoczyło weryfikacja przebiegła pomyślnie "zleć wypłatę" Zleciłam 25-go po 6 rano i mam cały czas w oczekujących.
Czy coś poszło nie tak? Czy miałam dostać jakiś kod?
Pytam bo dziewczyny tutaj piszą o jakis kodach itd...

viewtopic.php?f=34&t=13144

Twoja_Laska
Posty: 18

Post autor: Twoja_Laska » czw kwie 27, 2023 5:45 pm

_III_III_III_ pisze:
czw kwie 27, 2023 5:38 pm
PayRedeem_Support

Ja nie otrzymałam żadnego kodu na email, normalnie z PR przeniosło mnie z powrotem na SU, wyskoczyło weryfikacja przebiegła pomyślnie "zleć wypłatę" Zleciłam 25-go po 6 rano i mam cały czas w oczekujących.
Czy coś poszło nie tak? Czy miałam dostać jakiś kod?
Pytam bo dziewczyny tutaj piszą o jakis kodach itd...

viewtopic.php?f=34&t=13144


Nie miałem kodu, wszystko poszło automatycznie

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » czw kwie 27, 2023 5:47 pm

Twoja_Laska pisze:
czw kwie 27, 2023 5:45 pm
_III_III_III_ pisze:
czw kwie 27, 2023 5:38 pm
PayRedeem_Support

Ja nie otrzymałam żadnego kodu na email, normalnie z PR przeniosło mnie z powrotem na SU, wyskoczyło weryfikacja przebiegła pomyślnie "zleć wypłatę" Zleciłam 25-go po 6 rano i mam cały czas w oczekujących.
Czy coś poszło nie tak? Czy miałam dostać jakiś kod?
Pytam bo dziewczyny tutaj piszą o jakis kodach itd...

viewtopic.php?f=34&t=13144


Nie miałem kodu, wszystko poszło automatycznie
Ok, dziekuje za odpowiedź :)

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw kwie 27, 2023 5:48 pm

_III_III_III_ pisze:
czw kwie 27, 2023 5:38 pm
PayRedeem_Support

Ja nie otrzymałam żadnego kodu na email, normalnie z PR przeniosło mnie z powrotem na SU, wyskoczyło weryfikacja przebiegła pomyślnie "zleć wypłatę" Zleciłam 25-go po 6 rano i mam cały czas w oczekujących.
Czy coś poszło nie tak? Czy miałam dostać jakiś kod?
Pytam bo dziewczyny tutaj piszą o jakis kodach itd...

viewtopic.php?f=34&t=13144
Wysyłamy kod którym potwierdza się maila podczas rejestracji. Jak eKarta Wypłat pojawi się już na twoim koncie PayRedeem wysyłamy kolejną wiadomość w której jest również PIN eKarty. (Niektórzy używają eKart wypłat do płatności online, np. żeby zasilić konto jakiegoś serwisu, a nie tylko do wypłaty. Z tym PINem mogą już korzystać z eKarty do płatności w sieci. Do samej wypłaty środków nie jest on potrzebny.) Więc wydaje się że wszystko zrobiłaś poprawnie.

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » czw kwie 27, 2023 5:50 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw kwie 27, 2023 5:48 pm
_III_III_III_ pisze:
czw kwie 27, 2023 5:38 pm
PayRedeem_Support

Ja nie otrzymałam żadnego kodu na email, normalnie z PR przeniosło mnie z powrotem na SU, wyskoczyło weryfikacja przebiegła pomyślnie "zleć wypłatę" Zleciłam 25-go po 6 rano i mam cały czas w oczekujących.
Czy coś poszło nie tak? Czy miałam dostać jakiś kod?
Pytam bo dziewczyny tutaj piszą o jakis kodach itd...

viewtopic.php?f=34&t=13144
Wysyłamy kod którym potwierdza się maila podczas rejestracji. Jak eKarta Wypłat pojawi się już na twoim koncie PayRedeem wysyłamy kolejną wiadomość w której jest również PIN eKarty. (Niektórzy używają eKart wypłat do płatności online, np. żeby zasilić konto jakiegoś serwisu, a nie tylko do wypłaty. Z tym PINem mogą już korzystać z eKarty do płatności w sieci. Do samej wypłaty środków nie jest on potrzebny.) Więc wydaje się że wszystko zrobiłaś poprawnie.

OK już rozumiem ja miałam wcześniej założone konto PR :)
Dziekuję za odpowiedź, dobrze, ze chociaż od Was Ktoś się tym tematem interesuje.... :(

kykla3882
Posty: 8

Post autor: kykla3882 » czw kwie 27, 2023 5:58 pm

powiedz mi, jak szybko showup utworzy dla mnie mapę?

Awatar użytkownika
toweliiegirl420
Posty: 259

Post autor: toweliiegirl420 » czw kwie 27, 2023 7:32 pm

Payredeem
Wypłaciłam wczoraj o god 20 i nadal brak kasy na koncie!
Piszecie po wypłacie że przelew będzie zaksięgowany w trakcie jednego dnia roboczego.
Już minął dzień roboczy ile będę czekać na przelew?

Cash_Lola
Posty: 147

Post autor: Cash_Lola » czw kwie 27, 2023 8:27 pm

toweliiegirl420 pisze:
czw kwie 27, 2023 7:32 pm
Payredeem
Wypłaciłam wczoraj o god 20 i nadal brak kasy na koncie!
Piszecie po wypłacie że przelew będzie zaksięgowany w trakcie jednego dnia roboczego.
Już minął dzień roboczy ile będę czekać na przelew?
Jeśli masz konto revolut, to revo przelewy krajowe księguje w ciągu 1-3 dni robocze. To nie zależy od payredeem ale także od banku do którego wysyłasz.
P.s czy komuś poszły przelewy z 25.04??

ODPOWIEDZ