Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Kayla
Posty: 14

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Kayla » śr mar 15, 2023 4:39 pm

W związku ze zmianami w regulaminie, które będą wprowadzone w dniu 15.03.2023 możliwość posiadania wielu Kont Wykonawcy zostanie wycofana (mówimy o sytuacji, gdy Wykonawca występuje sam lub jest głównym Wykonawcą na więcej niż jednym koncie). Zmiana ta jest podyktowana kwestiami praktycznymi. Chcemy uniknąć sytuacji współdzielenia zweryfikowanych kont i unikania restrykcji/kar przez Wykonawców niestosujących się do Regulaminu.

Oczywiście powyższe nie wyklucza sytuacji, gdzie dany Występujący zamknie (usunie) swoje konto i stworzy po prostu nowe.
Czyli możemy to rozumieć w taki sposób, że jedna osoba nadająca będzie mogła posiadać jedno konto do nadawania a nie kilka jak do tej pory? Pytam z czystej ciekawości. Czy te wszystkie "dodatkowe" konta zostaną usunięte przez SU?

Daisy1987
Posty: 10

Post autor: Daisy1987 » śr mar 15, 2023 4:42 pm

gwiazda pisze:
śr mar 15, 2023 4:28 pm
Daisy1987 pisze:
śr mar 15, 2023 4:25 pm
U mnie całą akcja od pierwszego kroku do wizyty moderatora trwała kwadrans. Bardzo szybko i sprawnie. U Was też napewno tak będzie.
No jakoś nie bardzo, godzina minęła i czekam na weryfikację punktu drugiego.
Ja puściłam tym "wolnym" co niby do 2 dni miało trwać a max 5 minut trwało

Daisy1987
Posty: 10

Post autor: Daisy1987 » śr mar 15, 2023 4:44 pm

Piekna_I_Bestiaa pisze:
śr mar 15, 2023 4:38 pm
Daisy1987 pisze:
śr mar 15, 2023 4:25 pm
U mnie całą akcja od pierwszego kroku do wizyty moderatora trwała kwadrans. Bardzo szybko i sprawnie. U Was też napewno tak będzie.
O
Aha czyli Ty już jesteś po całej weryfikacji. A powiedz mi i jak to wygląda dalej zleciłam wyplate i czeka teraz do realizacji?
Tak , kasa jes w oczekujących. Już nic nie podajesz tylko jednym przyciskiem wszystko załatwiasz.

nininini__
Posty: 3

Post autor: nininini__ » śr mar 15, 2023 4:47 pm

hej a co z osobami, które nie mają uzbierane 10 tys zet moga na spokojnie sobie uzbierac i wtedy weryfikacja ?

_III_III_III_
Posty: 40

Post autor: _III_III_III_ » śr mar 15, 2023 4:53 pm

wszystkowidze

Mam taki komunikat

"Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
lub jeśli napotkałaś jakiś problem....."

Czyli teraz mam czekać? Czy próbować ponownie? Bo cos długo to trwa.

Angelika11
Posty: 10

Post autor: Angelika11 » śr mar 15, 2023 4:54 pm

wszystkowidze pisze:
pn mar 13, 2023 6:44 pm
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Jak zapewne wiecie w serwisie od pewnego czasu została wstrzymana możliwość zlecania wypłat żetonów. Mamy dobre wieści - uporaliśmy się z wszystkimi problemami i te ruszają niebawem (o tym poniżej). Wypłaty zleconych wcześniej przelewów zostały wznowione i systematycznie są realizowane wszystkie przelewy „oczekujące na realizację”. Wypłaty wszystkich zaległych zgłoszeń zostaną zakończone do 14.03.2023. Następnie zostanie aktywowane zlecanie NOWYCH wypłat żetonów.

Aby jednak zapewnić stabilność w wypłatach żetonów musieliśmy zaktualizować procedury aby dostosować się do najnowszych wymagań stawianych przez instytucje finansowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o pełną zgodność z zapisami o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i handlu ludźmi. Te wymagają od nas pewnych zmian w działaniu serwisu i jedną z tych rzeczy jest właśnie weryfikacja tożsamości.

Jak będzie wyglądać weryfikacja tożsamości?

Cały proces jest bardzo prosty i co najważniejsze jednorazowy. Składa się on z trzech kroków:

1. Konieczne będzie wgranie skanu dokumentu tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Ważne by dokument był wyraźny i było dobrze widoczne Wasze zdjęcie.

2. W drugim kroku zostaną zweryfikowane dane z systemu bankowego. Dzięki temu będziemy w stanie potwierdzić, że konto bankowe, na które będą wysyłane wypłaty należy do danego Wykonawcy.

3. Ostatnim krokiem jest upewnienie się, że dokumenty faktycznie należą do Wykonawcy. Tutaj wystarczy uruchomić transmisję publiczną i po prostu poczekać na moderatora, który wyśle zaproszenie na specjalną prywatną sesję. Jeżeli wszystko będzie w porządku, można zlecać swoje wypłaty.

Aby uniknąć niepotrzebnych stresów podajemy listę rzeczy, o których należy pamiętać:
- konto bankowe musi bezwzględnie należeć do Wykonawcy. Nie możemy to być rachunek należący do osób trzecich.
- zdjęcia dowodów/paszportów muszą być wyraźne. Musimy być w stanie także rozpoznać twarz transmitującego. Żadna część dokumentu nie może być też zasłonięta, prześwietlona ani zabrudzona. Zdjęcie można wykonać telefonem albo zeskanować w skanerze.
- ostatni krok wymaga obecności Moderatora. Wystarczy uruchomić transmisję publiczną, a ten się sam pojawi. W zależności od godziny i ilości pracy może to jednak chwilę potrwać.

Jeżeli coś się nie powiedzie, np. wgranie dokumentu czy autoryzacja w banku - spokojnie. Dajcie znać Moderatorowi o zaistniałym problemie, lub piszcie na bok@showup.tv

A co z wypłatami?
W najbliższych tygodniach, od 15.03 możliwe będzie realizowanie wypłaty poprzez zwykły przelew.

Docelowo wypłaty będą realizowane poprzez usługę naszego nowego partnera PayRedeem .

Da to czas by zapoznać się z nowym systemem (do czego zachęcamy).

Co do samego PayRedeem - jest to system, który umożliwia otrzymywanie i wysyłanie środków poprzez tzw. ecardy. Wykonawca otrzyma wirtualną kartę ze środkami, które natychmiast zasilą jego portfel w usłudze PayRedeem . Proces jest bardzo prosty. PayRedeem pozwoli nie tylko na szybkie wypłaty żetonów na konto bankowe, ale także np. portfel kryptowalutowy. Wypłaty mogą być dokonywane także na konta bankowe w innych krajach. W ciągu najbliższych 3 miesięcy pojawi się także opcja uzyskania imiennej karty kredytowej VISA/Mastercard, którą będzie można płacić w np. sklepie, lub wypłacać środki z bankomatu.

PayRedeem ze swojej strony zobowiązał się do uruchomienia specjalnej infolinii w języku Polskim. Polskojęzyczna wersja strony również pojawi się do kilku dni.

O PayRedeem możecie dowiedzieć się więcej z ich strony: https://payredeem.com
Czy mogę zrobić weryfikację zanim uzbieram 10000 żet ?

gwiazda
Posty: 103

Post autor: gwiazda » śr mar 15, 2023 4:57 pm

Angelika11 pisze:
śr mar 15, 2023 4:54 pm
wszystkowidze pisze:
pn mar 13, 2023 6:44 pm
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Jak zapewne wiecie w serwisie od pewnego czasu została wstrzymana możliwość zlecania wypłat żetonów. Mamy dobre wieści - uporaliśmy się z wszystkimi problemami i te ruszają niebawem (o tym poniżej). Wypłaty zleconych wcześniej przelewów zostały wznowione i systematycznie są realizowane wszystkie przelewy „oczekujące na realizację”. Wypłaty wszystkich zaległych zgłoszeń zostaną zakończone do 14.03.2023. Następnie zostanie aktywowane zlecanie NOWYCH wypłat żetonów.

Aby jednak zapewnić stabilność w wypłatach żetonów musieliśmy zaktualizować procedury aby dostosować się do najnowszych wymagań stawianych przez instytucje finansowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o pełną zgodność z zapisami o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i handlu ludźmi. Te wymagają od nas pewnych zmian w działaniu serwisu i jedną z tych rzeczy jest właśnie weryfikacja tożsamości.

Jak będzie wyglądać weryfikacja tożsamości?

Cały proces jest bardzo prosty i co najważniejsze jednorazowy. Składa się on z trzech kroków:

1. Konieczne będzie wgranie skanu dokumentu tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Ważne by dokument był wyraźny i było dobrze widoczne Wasze zdjęcie.

2. W drugim kroku zostaną zweryfikowane dane z systemu bankowego. Dzięki temu będziemy w stanie potwierdzić, że konto bankowe, na które będą wysyłane wypłaty należy do danego Wykonawcy.

3. Ostatnim krokiem jest upewnienie się, że dokumenty faktycznie należą do Wykonawcy. Tutaj wystarczy uruchomić transmisję publiczną i po prostu poczekać na moderatora, który wyśle zaproszenie na specjalną prywatną sesję. Jeżeli wszystko będzie w porządku, można zlecać swoje wypłaty.

Aby uniknąć niepotrzebnych stresów podajemy listę rzeczy, o których należy pamiętać:
- konto bankowe musi bezwzględnie należeć do Wykonawcy. Nie możemy to być rachunek należący do osób trzecich.
- zdjęcia dowodów/paszportów muszą być wyraźne. Musimy być w stanie także rozpoznać twarz transmitującego. Żadna część dokumentu nie może być też zasłonięta, prześwietlona ani zabrudzona. Zdjęcie można wykonać telefonem albo zeskanować w skanerze.
- ostatni krok wymaga obecności Moderatora. Wystarczy uruchomić transmisję publiczną, a ten się sam pojawi. W zależności od godziny i ilości pracy może to jednak chwilę potrwać.

Jeżeli coś się nie powiedzie, np. wgranie dokumentu czy autoryzacja w banku - spokojnie. Dajcie znać Moderatorowi o zaistniałym problemie, lub piszcie na bok@showup.tv

A co z wypłatami?
W najbliższych tygodniach, od 15.03 możliwe będzie realizowanie wypłaty poprzez zwykły przelew.

Docelowo wypłaty będą realizowane poprzez usługę naszego nowego partnera PayRedeem .

Da to czas by zapoznać się z nowym systemem (do czego zachęcamy).

Co do samego PayRedeem - jest to system, który umożliwia otrzymywanie i wysyłanie środków poprzez tzw. ecardy. Wykonawca otrzyma wirtualną kartę ze środkami, które natychmiast zasilą jego portfel w usłudze PayRedeem . Proces jest bardzo prosty. PayRedeem pozwoli nie tylko na szybkie wypłaty żetonów na konto bankowe, ale także np. portfel kryptowalutowy. Wypłaty mogą być dokonywane także na konta bankowe w innych krajach. W ciągu najbliższych 3 miesięcy pojawi się także opcja uzyskania imiennej karty kredytowej VISA/Mastercard, którą będzie można płacić w np. sklepie, lub wypłacać środki z bankomatu.

PayRedeem ze swojej strony zobowiązał się do uruchomienia specjalnej infolinii w języku Polskim. Polskojęzyczna wersja strony również pojawi się do kilku dni.

O PayRedeem możecie dowiedzieć się więcej z ich strony: https://payredeem.com
Czy mogę zrobić weryfikację zanim uzbieram 10000 żet ?
Ale co chcesz weryfikowac i jak kiedy nie masz formularza?

BlondieMonis
Posty: 25

Post autor: BlondieMonis » śr mar 15, 2023 5:12 pm

Trwa weryfikacja na stronie partnera (odśwież stronę za kilka minut).
lub jeśli napotkałaś jakiś problem....."

O co chodzi też mam taki komunikat ?
Jak chce się bankiem zweryfikować

BettyB
Posty: 27

Post autor: BettyB » śr mar 15, 2023 5:15 pm

PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 3:10 pm
BettyB pisze:
śr mar 15, 2023 2:33 pm
PayRedeem_Support pisze:
śr mar 15, 2023 2:25 pm


Tak, potwierdzam.
zeby do diPocket doszedl przelew, w tytule musi byc podany nr tel.konta, na ktory jest zarejestrowane konto w diPocket. Czy jak zrobie przelew, to moge u Was wpisac taki tytul przelewu? Pytam, bo wiele aplikacji nie udostepnia takiej mozliwosci.
Nie ma takiej opcji. Nie wiem jak działa DiPocket, ale jeżeli macie tam konto które potwierdzicie przez nas, to musi tam być jakiś numer konta na który mamy wykonać przelew, a nie tylko numer telefonu. W tytule przelewu będzie nasz numer referencyjny.
Czyli na diPocket pieniadze od Was niestety nie przejda. Zmienili cos od zeszlego roku i oprocz numeru konta, zawsze ale to zawsze w tytule przelewu trzeba wpisac nr tel na ktory mamy zalozona apke dipocket. Wszystkie przelewy z innym tytulem, czyli z Waszym nr referencyjnym na przyklad, beda zwracane z powrotem do nadawcy. Juz to przerabialam z innym operatorem. Dziekuje bardzo za informacje.

BettyB
Posty: 27

Post autor: BettyB » śr mar 15, 2023 5:38 pm

Czy jest dostepna mozliwosc wyplaty juz teraz na payredeem? Nie weryfikowalam sie jeszcze, wiec nie wiem jak wyglada panel wyplat. Albo mozliwosc wyplaty prosto na konto ZEN? Czy konto, ktorym zostanie zweryfikowana moja tozsamosc bedzie kontem na ktore mam robic wyplaty? Bo nie wiem, ktory numer konta podac..

ODPOWIEDZ