wypłata tokena
-
- Posty: 7
wypłata tokena
Dlaczego moja płatność została anulowana, a tokeny wróciły na moje konto?
Cześć. Odzyskałem także swoje żetony. Kiedy wystawiłeś rachunek do zapłaty i kiedy go odzyskałeś?
Poprosiłem o ponowną weryfikację, przyszedł moderator i poprosił o okazanie dokumentów (2 różnych), mimo że było napisane, że na tym etapie nie będą mnie o nie prosić. Nie miałem przy sobie żadnych dokumentów i mój czek został odrzucony. Pracuję nad tą stroną od 2023 roku i zawsze kończyłem kontrole i płatności sukcesem.Obsługa klienta, jak zwykle, milczy. Daj znać, czy sytuacja została rozwiązana.
Poprosiłem o ponowną weryfikację, przyszedł moderator i poprosił o okazanie dokumentów (2 różnych), mimo że było napisane, że na tym etapie nie będą mnie o nie prosić. Nie miałem przy sobie żadnych dokumentów i mój czek został odrzucony. Pracuję nad tą stroną od 2023 roku i zawsze kończyłem kontrole i płatności sukcesem.Obsługa klienta, jak zwykle, milczy. Daj znać, czy sytuacja została rozwiązana.
-
- Posty: 3
Mam tę samą sytuację, tokeny zwrócone, czy ktoś wie, gdzie jest problem?
-
- Posty: 7
Nadal nie dostałem zapłaty. Byłem na kam i czekałem na moderatora, ale on nie przyszedł. Nie rozumiem, gdzie jest problem, bo wszystkie dokumenty były wcześniej sprawdzane. nie było żadnych naruszeń
-
- Posty: 7
żetony zostały mi ponownie zwrócone. wsparcie techniczne jest takie, jakby w ogóle nie istniało, a SU żyje własnym życiem. Dlaczego SU nie wypłaca naszych pieniędzy?!
-
- Posty: 35
Coś mi się nie chce wierzyć, że tak sami z siebie usunęli Ci konto. Jesteś pewna, że nie złamałas regulaminu gdzie jest napisane, że mogą to zrobić?
Cyt:
"Każdy Użytkownik i Wykonawca może mieć jedno Konto. W przypadku podejrzenia, że jeden Użytkownik lub Wykonawca posiada więcej niż jedno Konto, wszystkie Konta tego Użytkownika lub Wykonawcy mogą zostać zablokowane do czasu wyjaśnienia. W przypadku potwierdzenia, że Użytkownik lub Wykonawca ma wiele Kont, Administrator może usunąć wszystkie Konta, pozostawiając tylko jedno, najdawniej założone."
I 2:
"W przypadku przekazania jednorazowo lub w wielu transzach większej liczby żetonów w formie napiwku pomiędzy jednym lub kilkoma kontami należącymi do tych samych użytkowników, Administrator ma prawo zablokować taką transakcję i zwrócić żetony na konto/konta, z których zostały przesłane."
Jeżeli nie to może ktoś Ci się zwyczajnie wpierdzielil na konto i Ci te żetony ukradł po czym usunął konto? Innej opcji nie widzę.