Payplume pomocy
-
- Posty: 1
Payplume pomocy
Wyslałismy z partnerem wszystkie potwierdzenia żeby aktywować środki na koncie payplume. Czyli zdjęcie dowodu plus bieżący rachunek na media i informacje o koncie bankowym . Od około tygodnia czekamy na pozytywną weryfikację.. ile czasu mniej więcej czekaliście na możliwość przesłania środków na swoje konto i aktywację konta na serwisie payplume . Mam dostępne środki a w żaden sposób nie mogę z nich skorzystac....
Hejka! Niedawno zmieniałam rachunek bankowy na PayPlume. Wgrałam wyciąg z nowego konta bankowego i nic się nie działo. Czekałam parę dni o zero informacji. Usunęłam ten wyciąg i wgrałam jeszcze raz. U mnie podziałało. Może spróbujcie zrobić tak samo. Jest jeszcze jedna kwestia - pisaliście, że dodaliście informacje o koncie bankowym. Czy jest to wyciąg z konta nie starszy niż miesiąc? Chodzi o dokument z banku na którym widnieje Wasz adres zamieszkania itp. Mam konto w mBanku i musiałam zamówić wyciąg pocztą (brak możliwości zamówienia wyciągu w formie elektronicznej xD). Zrobiłam zdjęcia tego wyciągu i wgrałam w PP.