PayPlume
Re: PayPlume
has anyone passed the new identity check without a polish bank account? help
wszystkowidze pisze: ↑śr paź 16, 2024 1:11 pmDrodzy użytkownicy,
Chcielibyśmy Was poinformować, że od 28 października wszystkie wypłaty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej platformy „PayPlume". Przejście na nowy system nie będzie wymagało ponownej weryfikacji Waszych danych.
21 października na Waszych obecnych kontach w „PayReedem" pojawi się opcja przejścia na platformę „PayPlume". Po wyrażeniu zgody, Wasze nowe konto zostanie założone automatycznie. Prosimy, nie zakładajcie kont samodzielnie.
W związku z faktem, że duża część posiadaczy kont w Payredeem nie zatwierdziła jeszcze przeniesienia konta do PayPlume przesuwamy przejście na tą platformę na dzień 30.10.2024
Dlaczego nie są zlecane wypłaty? Dwa razy moje zlecenie wypłaty zostało anulowane, siódmego listopada zleciłam poraz trzeci i tak sobie spokojnie wisi? Macie jakieś problemy z wypłatami?
-
- Posty: 7
Bardzo Ci dziękuję, teraz faktycznie się udało :)Self-control pisze: ↑pt lis 08, 2024 5:12 pmJa miałam taki problem, gdy chciałam wypłacić niepełną kwotę z groszami.LoveRedAss pisze: ↑pt lis 08, 2024 2:42 pmMiała któraś z Was taki problem, że pieniądze weszły na PayPlume ale nie da się ich wypłacić? Jak wpisuję kwotę i klikam "WYPŁAĆ" to nic się nie dzieje. Nie wyskakuje ani żaden błąd ani nie przenosi nigdzie, po prostu puste kliknięcie :/
Spróbuj wpisać okrągłą kwotę bez tej końcówki na końcu.
Jak tak zrobiłam to udało się wypłacić, dzisiaj drugi raz wypłacałam i było to samo.
-
- Posty: 9
Tez mam ten błąd, coś pomogło? :/tylkotwojasuczka98 pisze: ↑pt lis 08, 2024 6:08 pmwitam, mam problem mianowice, u administracji wszystko ok- zweryfikowana.
ale pojawia się problem z tym payplume- kazali zrobić konto, nie da się, zalogować też nie , non stop błąd.
miał ktoś taki problem ? dało rade coś jakoś to ugryźć?
- suczisuczasta
- Posty: 9
Ok. Po wprowadzeniu DAC7 i koniecznosci ponownej werfikacji konta, którą przeszłam.. Multimedia Consulting czyli Showup, poprosił o podłączenie ponowne do partnera naszego administratora. Nie mogłam się zarejestrować, na stronie na, którą mnie przeniosło, po weryfikacji moich danych przez administracje (łącznie z rozmową z modem). Wyskakiwał błąd przy haśle, adresie email. Skumałam się, że nie chodzi o hasło, a o to, że istnieje już email w bazie, więc pomyślałam, że to może mieć związek z payreedem, przez które wcześniej wypłacałam. Podałam więc inny email i udało się ! Ale poprosiło mnie o podanie tel i zonk, numer istnieje, więc idąc poprzednim tokiem, podałam inny nr - udało się ! Konto zarejestrowane, na inny email i tel niż payreedem, ale nie mogę go połączyć z Showup. Wykombinowałam, że jak przenosi do weryfikacji i podłączenia konta ponownie (pomimo, iż przez payplume a nie pay reedem), zaloguję się danymi z payreedem i ... mamy to ! Multimedia Consulting wypłaciło kilka tysięcy, na konto Payplume, następnego dnia, więc sprawnie.
Na koncie Payplume, znajdują się dokumenty typu zdjęcia dowodu i wyciągi z konta, załadowane w 2023 do playreedem, jako potwierdzenie, że jestem właścicielem konta i że adres zamieszkania, pokrywa się, z adresem zamieszkania podanym na SU, czyli partnera, z tymże, chcąc zlecić wypłatę na playplume teraz, napotykam problem - proszą mnie o weryfikację konta bankowego (które na payreedem jest oznaczone jako zweryfikowane). W celu odblokowania środków i przelania na moje konto bankowe, które widnieje w payplume (dane ściągnięte z payreedem), proszą mnie o weryfikację, poprzez dodanie dokumentu ,,wyciąg z banku'', dodałam wyciąg. Mają info na stronie, że weryfikują standardowo w ciągu jednego dnia, a minęło już kilka, poza tym już wcześniej, payreedem weryfikował (2023).
Nie można się połączyć z czatem payplume, w celu uzyskania pomocy, wsparcie. Co zrobić, by podjęli się wertyfikacji? Co mogłam zrobić źle?
Na koncie Payplume, znajdują się dokumenty typu zdjęcia dowodu i wyciągi z konta, załadowane w 2023 do playreedem, jako potwierdzenie, że jestem właścicielem konta i że adres zamieszkania, pokrywa się, z adresem zamieszkania podanym na SU, czyli partnera, z tymże, chcąc zlecić wypłatę na playplume teraz, napotykam problem - proszą mnie o weryfikację konta bankowego (które na payreedem jest oznaczone jako zweryfikowane). W celu odblokowania środków i przelania na moje konto bankowe, które widnieje w payplume (dane ściągnięte z payreedem), proszą mnie o weryfikację, poprzez dodanie dokumentu ,,wyciąg z banku'', dodałam wyciąg. Mają info na stronie, że weryfikują standardowo w ciągu jednego dnia, a minęło już kilka, poza tym już wcześniej, payreedem weryfikował (2023).
Nie można się połączyć z czatem payplume, w celu uzyskania pomocy, wsparcie. Co zrobić, by podjęli się wertyfikacji? Co mogłam zrobić źle?
Na stronie wypłat su mam informację : Rozpocznij weryfikację od nowa. ( nie zrobiłam tej weryfikacji ) udało mi się zalogować na Payplume hasłem i emailem z payreedem, ale nie wiem jak wypłacić środki? pomoże ktoś ? jak chciałam przelać to pokazał mi się komunikat: Płatność nie powiodła się. Twoja płatność została odrzucona.
Bez ponownej weryfikacji środki nie zostaną wypłaconedulcexxxx pisze: ↑pn gru 16, 2024 12:02 amNa stronie wypłat su mam informację : Rozpocznij weryfikację od nowa. ( nie zrobiłam tej weryfikacji ) udało mi się zalogować na Payplume hasłem i emailem z payreedem, ale nie wiem jak wypłacić środki? pomoże ktoś ? jak chciałam przelać to pokazał mi się komunikat: Płatność nie powiodła się. Twoja płatność została odrzucona.
Miss_Gray pisze: ↑pn gru 16, 2024 1:10 amBez ponownej weryfikacji środki nie zostaną wypłaconedulcexxxx pisze: ↑pn gru 16, 2024 12:02 amNa stronie wypłat su mam informację : Rozpocznij weryfikację od nowa. ( nie zrobiłam tej weryfikacji ) udało mi się zalogować na Payplume hasłem i emailem z payreedem, ale nie wiem jak wypłacić środki? pomoże ktoś ? jak chciałam przelać to pokazał mi się komunikat: Płatność nie powiodła się. Twoja płatność została odrzucona.
Czyli kliknąć rozpocznij weryfikację od nowa? i potem właczyć transmisje i czekać na moderatora?