Problem z podłączeniem konta Payplume
-
- Posty: 8
Problem z podłączeniem konta Payplume
,, Wystąpił błąd podczas podłączania konta z serwisem PayPlume - spróbuj ponownie"
Dostaję ten komunikat cały czas, wywala mnie za każdym razem gdy odswieżam. Z kontem jest wszystko ok, na Payplume loguje się normalnie. Ktos z was miał ten problem?
Dostaję ten komunikat cały czas, wywala mnie za każdym razem gdy odswieżam. Z kontem jest wszystko ok, na Payplume loguje się normalnie. Ktos z was miał ten problem?
U mnie było podobnie.Weszłam znowu na Showup podłącz konto, chyba po dwóch dniach i wyskoczył komunikat że konto podłączone.Curlyhoney pisze: ↑pt lis 08, 2024 4:37 pm,, Wystąpił błąd podczas podłączania konta z serwisem PayPlume - spróbuj ponownie"
Dostaję ten komunikat cały czas, wywala mnie za każdym razem gdy odswieżam. Z kontem jest wszystko ok, na Payplume loguje się normalnie. Ktos z was miał ten problem?
Mam ten sam problem mialam podłączone konta juz a teraz po kilku dniach znowu mi wyskakuje podłącz konta i ani sie zalogowac ani zarejestrowac masakra
-
- Posty: 4
Miałam podobnie w końcu podłączyłam konto pobrało mi żetony jestem już na 0 ale dalej nie przychodzi wiadomość by wyplacic pieniądze w payplum ;((
-
- Posty: 4
Po wyplacie żetonow wyświetlił się komunikat że trzeba czekać na zaakceptowanie przez administratora ale dalej cisza nic nie ma