PayPlume
-
- Administrator
- Posty: 54
PayPlume
Drodzy użytkownicy,
Chcielibyśmy Was poinformować, że od 28 października wszystkie wypłaty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej platformy „PayPlume". Przejście na nowy system nie będzie wymagało ponownej weryfikacji Waszych danych.
21 października na Waszych obecnych kontach w „PayReedem" pojawi się opcja przejścia na platformę „PayPlume". Po wyrażeniu zgody, Wasze nowe konto zostanie założone automatycznie. Prosimy, nie zakładajcie kont samodzielnie.
W związku z faktem, że duża część posiadaczy kont w Payredeem nie zatwierdziła jeszcze przeniesienia konta do PayPlume przesuwamy przejście na tą platformę na dzień 30.10.2024
Chcielibyśmy Was poinformować, że od 28 października wszystkie wypłaty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej platformy „PayPlume". Przejście na nowy system nie będzie wymagało ponownej weryfikacji Waszych danych.
21 października na Waszych obecnych kontach w „PayReedem" pojawi się opcja przejścia na platformę „PayPlume". Po wyrażeniu zgody, Wasze nowe konto zostanie założone automatycznie. Prosimy, nie zakładajcie kont samodzielnie.
W związku z faktem, że duża część posiadaczy kont w Payredeem nie zatwierdziła jeszcze przeniesienia konta do PayPlume przesuwamy przejście na tą platformę na dzień 30.10.2024
-
- Posty: 3
co powinny zrobić modelki z Ukrainy? czy będziemy mogli nadal otrzymywać środki?
-
- Posty: 3
Problem dotyczy nie tylko weryfikacji, ale także nowego systemu płatności, ponieważ mają określoną listę krajów, które obsługują, a Ukrainy tam nie ma, nie będziemy mogli otrzymać środków za pośrednictwem tego nowego systemu płatności. Chciałbym usłyszeć odpowiedź od administracji, czy to rzeczywiście prawda? Czy można pozostać na payridem czy są jakieś inne możliwości płatności?
-
- Posty: 3
weryfikacji można dokonać przez polski bank, można pojechać do Polski na jeden dzień i otworzyć konto, ale nie będzie to miało sensu, jeśli nowy system płatności Payplume nie będzie nam służył, bo nie otwierają i nie obsługują rachunków mieszkańców Ukrainy.Tami-69 pisze: ↑pt paź 18, 2024 5:07 pmDlaczego uważasz, że weryfikacja nie stanowi problemu? Dziewczyny pracowały, próbowały zebrać 10 000 żetonów, żeby odzyskać pieniądze, potwierdziły swoje polskie konta w KREDOBANK wszystkimi niezbędnymi dokumentami i wtedy dowiadują się, że muszą przejść weryfikację bez możliwości jej zaliczenia, prosząc o pomoc, moderator mówi, że nic nie wie i po minucie lub dwóch wychodzi.sunnyflower pisze: ↑pt paź 18, 2024 4:59 pmProblem dotyczy nie tylko weryfikacji, ale także nowego systemu płatności, ponieważ mają określoną listę krajów, które obsługują, a Ukrainy tam nie ma, nie będziemy mogli otrzymać środków za pośrednictwem tego nowego systemu płatności. Chciałbym usłyszeć odpowiedź od administracji, czy to rzeczywiście prawda? Czy można pozostać na payridem czy są jakieś inne możliwości płatności?
Co powinny zrobić dziewczyny, które nie mają teraz możliwości wyjazdu do Polski? PayPlume powinien dokonywać płatności w ten sam sposób, w jaki zrobił to Payredem, ponieważ będziesz mieć polskie konto w KREDOBANKsunnyflower pisze: ↑pt paź 18, 2024 5:20 pmweryfikacji można dokonać przez polski bank, można pojechać do Polski na jeden dzień i otworzyć konto, ale nie będzie to miało sensu, jeśli nowy system płatności Payplume nie będzie nam służył, bo nie otwierają i nie obsługują rachunków mieszkańców Ukrainy.Tami-69 pisze: ↑pt paź 18, 2024 5:07 pmDlaczego uważasz, że weryfikacja nie stanowi problemu? Dziewczyny pracowały, próbowały zebrać 10 000 żetonów, żeby odzyskać pieniądze, potwierdziły swoje polskie konta w KREDOBANK wszystkimi niezbędnymi dokumentami i wtedy dowiadują się, że muszą przejść weryfikację bez możliwości jej zaliczenia, prosząc o pomoc, moderator mówi, że nic nie wie i po minucie lub dwóch wychodzi.sunnyflower pisze: ↑pt paź 18, 2024 4:59 pmProblem dotyczy nie tylko weryfikacji, ale także nowego systemu płatności, ponieważ mają określoną listę krajów, które obsługują, a Ukrainy tam nie ma, nie będziemy mogli otrzymać środków za pośrednictwem tego nowego systemu płatności. Chciałbym usłyszeć odpowiedź od administracji, czy to rzeczywiście prawda? Czy można pozostać na payridem czy są jakieś inne możliwości płatności?
Czy ten system płatności działa z użytkownikami z Ukrainy?wszystkowidze pisze: ↑śr paź 16, 2024 1:11 pmDrodzy użytkownicy,
Chcielibyśmy Was poinformować, że od 28 października wszystkie wypłaty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej platformy „PayPlume". Przejście na nowy system nie będzie wymagało ponownej weryfikacji Waszych danych.
21 października na Waszych obecnych kontach w „PayReedem" pojawi się opcja przejścia na platformę „PayPlume". Po wyrażeniu zgody, Wasze nowe konto zostanie założone automatycznie. Prosimy, nie zakładajcie kont samodzielnie.
-
- Posty: 5
Gdzie trzeba kliknąć aby przejsć na PayPlume ? Bo mi się to nigdzie nie pokazuje po zalogowaniu .
-
- Posty: 2
podpinam sie również nie widzę info,,,czy ktoś może posiada informacje czy trzeba przejsc weryfikacje od nowa