DAC7
-
- Administrator
- Posty: 54
DAC7
Szanowni Użytkownicy ShowUp.tv,
Z dbałości o najwyższe standardy transparentności i zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, pragniemy poinformować Państwa o ważnej aktualizacji naszej polityki raportowania w ramach dyrektywy DAC7.
Po dogłębnej analizie przepisów i konsultacjach z ekspertami prawnymi, ShowUp.tv podjął decyzję o rozszerzeniu zakresu raportowania DAC7. Obejmie ono użytkowników naszego serwisu dokonujących wypłat, niezależnie od liczby czy wartości przeprowadzonych transakcji.
Kluczowe informacje:
1. Zmiana podejścia: Rezygnujemy z dotychczasowych progów dotyczących liczby transakcji i ich wartości. Raportowaniem zostaną objęci użytkownicy serwisu dokonujący wypłat.
2. Cel zmiany: Naszym priorytetem jest zapewnienie pełnej zgodności z wymogami prawnymi oraz wspieranie naszych użytkowników w prowadzeniu aktywności w sposób rzetelny i transparentny.
3. Korzyści dla użytkowników:
- Pewność, że wszystkie wymagane dane są prawidłowo raportowane.
- Uniknięcie potencjalnych nieporozumień związanych z kwalifikacją do raportowania.
- Wsparcie w zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
4. Nasz Cel: Dążymy do stworzenia środowiska, w którym użytkownicy dokonujący wypłat mogą z pełnym spokojem rozwijać swoją aktywność, mając pewność, że kwestie formalne są profesjonalnie zarządzane.
5. Dalsze kroki: W najbliższym czasie zaktualizujemy naszą Politykę Prywatności, aby odzwierciedlała te zmiany. O wszystkich aktualizacjach będziemy Państwa na bieżąco informować.
Pragniemy podkreślić, że ta decyzja wynika z naszego głębokiego przekonania o konieczności zapewnienia najwyższych standardów w zakresie zgodności z prawem i transparentności działań w naszym serwisie.
Jesteśmy przekonani, że ta zmiana przyczyni się do zwiększenia zaufania w naszym serwisie zarówno ze strony użytkowników, jak i organów regulacyjnych.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem wsparcia, który z przyjemnością udzieli Państwu dodatkowych informacji.
Dziękujemy za zaufanie i współpracę. Wspólnie budujemy bezpieczne i transparentne środowisko prawne dla rozwoju Państwa aktywności.
Z poważaniem,
Zespół ShowUp.tv
Z dbałości o najwyższe standardy transparentności i zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, pragniemy poinformować Państwa o ważnej aktualizacji naszej polityki raportowania w ramach dyrektywy DAC7.
Po dogłębnej analizie przepisów i konsultacjach z ekspertami prawnymi, ShowUp.tv podjął decyzję o rozszerzeniu zakresu raportowania DAC7. Obejmie ono użytkowników naszego serwisu dokonujących wypłat, niezależnie od liczby czy wartości przeprowadzonych transakcji.
Kluczowe informacje:
1. Zmiana podejścia: Rezygnujemy z dotychczasowych progów dotyczących liczby transakcji i ich wartości. Raportowaniem zostaną objęci użytkownicy serwisu dokonujący wypłat.
2. Cel zmiany: Naszym priorytetem jest zapewnienie pełnej zgodności z wymogami prawnymi oraz wspieranie naszych użytkowników w prowadzeniu aktywności w sposób rzetelny i transparentny.
3. Korzyści dla użytkowników:
- Pewność, że wszystkie wymagane dane są prawidłowo raportowane.
- Uniknięcie potencjalnych nieporozumień związanych z kwalifikacją do raportowania.
- Wsparcie w zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
4. Nasz Cel: Dążymy do stworzenia środowiska, w którym użytkownicy dokonujący wypłat mogą z pełnym spokojem rozwijać swoją aktywność, mając pewność, że kwestie formalne są profesjonalnie zarządzane.
5. Dalsze kroki: W najbliższym czasie zaktualizujemy naszą Politykę Prywatności, aby odzwierciedlała te zmiany. O wszystkich aktualizacjach będziemy Państwa na bieżąco informować.
Pragniemy podkreślić, że ta decyzja wynika z naszego głębokiego przekonania o konieczności zapewnienia najwyższych standardów w zakresie zgodności z prawem i transparentności działań w naszym serwisie.
Jesteśmy przekonani, że ta zmiana przyczyni się do zwiększenia zaufania w naszym serwisie zarówno ze strony użytkowników, jak i organów regulacyjnych.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, zachęcamy do kontaktu z naszym zespołem wsparcia, który z przyjemnością udzieli Państwu dodatkowych informacji.
Dziękujemy za zaufanie i współpracę. Wspólnie budujemy bezpieczne i transparentne środowisko prawne dla rozwoju Państwa aktywności.
Z poważaniem,
Zespół ShowUp.tv
-
- Posty: 8
W skrócie to chodzi o to że będą wysyłane dane do skarbówki od 1.01.2023
-
- Posty: 43
Pytanie do Administratora
Jeżeli już nie transmituje ale w 2023 transmitowałam i zarabiałam to rozumiem że to zgłosicie? Bo macie taki obowiązek? Tylko z jakich danych wtedy zgłaszacie do US? Będziecie mnie prosić o aktualizację danych czy jak to wygląda?
Jeżeli już nie transmituje ale w 2023 transmitowałam i zarabiałam to rozumiem że to zgłosicie? Bo macie taki obowiązek? Tylko z jakich danych wtedy zgłaszacie do US? Będziecie mnie prosić o aktualizację danych czy jak to wygląda?
Witam .Chciala bym się dowiedzieć w jaki sposób SU będzie składał raporty do urzędu skarbowego .Czy to będą podawane ogólnie zarobione kwoty przez cały rok na portalu przezemnie Czy np każda zlecona wyata tylko Czy np ile zarobiłam w danym miesiącu. Chodzi mi o to że np w jednym miesiącu mogę zarobić więcej w innym mniej a niekiedy mogę zlecać wypłatę np co kilka miesięcy. Nie wiem jak mam to podawac przy wypełnianiu pitu . Jeśli mam np te minimum 10000 zet miesięcznie no to wiem jak to zrobić ale co jeśli uzbieram miesięcznie np 3000 zet a w kolejnym dajmy na to 2000 to czy mam podawać w picie kwoty zebrane w miesiącu jeśli nawet nie wypłacam ich ponieważ nie mam tych 10 000 zet uzbieranych.Jesli uzbieram te minimalna kwotę do wypłaty 10 000 zet po 3 miesiącach to jak mam to traktować? Chce aby moje zeznanie było spójne z tym co będzie wysyłało Su do urzędu.
-
- Posty: 5
Znajdź sobie księgowego który Ci pomoże. Forum na pewno nie miejsce na rady(--_--) pisze: ↑pn paź 21, 2024 4:46 pmWitam .Chciala bym się dowiedzieć w jaki sposób SU będzie składał raporty do urzędu skarbowego .Czy to będą podawane ogólnie zarobione kwoty przez cały rok na portalu przezemnie Czy np każda zlecona wyata tylko Czy np ile zarobiłam w danym miesiącu. Chodzi mi o to że np w jednym miesiącu mogę zarobić więcej w innym mniej a niekiedy mogę zlecać wypłatę np co kilka miesięcy. Nie wiem jak mam to podawac przy wypełnianiu pitu . Jeśli mam np te minimum 10000 zet miesięcznie no to wiem jak to zrobić ale co jeśli uzbieram miesięcznie np 3000 zet a w kolejnym dajmy na to 2000 to czy mam podawać w picie kwoty zebrane w miesiącu jeśli nawet nie wypłacam ich ponieważ nie mam tych 10 000 zet uzbieranych.Jesli uzbieram te minimalna kwotę do wypłaty 10 000 zet po 3 miesiącach to jak mam to traktować? Chce aby moje zeznanie było spójne z tym co będzie wysyłało Su do urzędu.