Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 8
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
1.5 roku temu pisaliście że te karty indywidualne będę w ciągu 3 miesięcy. Po 1.5 roku nie wiecie kiedy... Żenada
-
- Posty: 22
SU co dalej w związku z Dac7? I nowym Regulaminem obowiązującym od 1 października?
Co jeśli nie podam przez Was wymaganych danych?
Czy mimo to zgłosicie do US? Czy tylko zablokujecie możliwość wypłat?
Co jeśli nie podam przez Was wymaganych danych?
Czy mimo to zgłosicie do US? Czy tylko zablokujecie możliwość wypłat?
-
- Posty: 7
Witam, od tygodnia podczas próby wypłacenia kart wyskakuje ten sam błąd... pisałam już również maile do Was w tej sprawie ale nikt nic nie zdziałał. Czy jest jeszcze jakiś inny możliwy sposób kontaktu z Wami?PayRedeem_Support pisze: ↑śr maja 08, 2024 11:29 amWitam
Na dany moment mamy problemy techniczne i niektóre przelewy, pomimo dotarcia na konta nie zmieniają swojego statusu w systemie. Proszę się nie martwić, wypłaty eKart dalej działają bez opóźnień.
Przepraszamy za utrudnienia.
PayRedeem Team
-
- Posty: 42
Mam to samo, ale to przez to, że karty już wypłacone (zlecona wypłata) nie "znikają" z panelu głównego PR.LoveRedAss pisze: ↑pn wrz 23, 2024 11:19 amWitam, od tygodnia podczas próby wypłacenia kart wyskakuje ten sam błąd... pisałam już również maile do Was w tej sprawie ale nikt nic nie zdziałał. Czy jest jeszcze jakiś inny możliwy sposób kontaktu z Wami?PayRedeem_Support pisze: ↑śr maja 08, 2024 11:29 amWitam
Na dany moment mamy problemy techniczne i niektóre przelewy, pomimo dotarcia na konta nie zmieniają swojego statusu w systemie. Proszę się nie martwić, wypłaty eKart dalej działają bez opóźnień.
Przepraszamy za utrudnienia.
PayRedeem Team
Sprawdź sobie w historii czy juz nie zleciłaś takiej karty.
Pisałam do PR ale nie rozumieją problemu :D
Polecam kontakt z PR zakładka POMOC dalej- CZAT i tam pisz, odpisują praktycznie natychmiast.
-
- Posty: 7
Dzięki za odpowiedź ale pisałam już na ten czat. Z niego pokierowano mnie na polskiego maila więc napisałam do nich... póki co bezskutecznie więc napisałam również po angielsku na ten ich oryginalny mail - tam stwierdzili, że maja teraz problemy i mam czekać na rozwiązanie i po prostu sprawdzać maila._III_III_III_ pisze: ↑pn wrz 23, 2024 3:37 pmMam to samo, ale to przez to, że karty już wypłacone (zlecona wypłata) nie "znikają" z panelu głównego PR.LoveRedAss pisze: ↑pn wrz 23, 2024 11:19 amWitam, od tygodnia podczas próby wypłacenia kart wyskakuje ten sam błąd... pisałam już również maile do Was w tej sprawie ale nikt nic nie zdziałał. Czy jest jeszcze jakiś inny możliwy sposób kontaktu z Wami?PayRedeem_Support pisze: ↑śr maja 08, 2024 11:29 amWitam
Na dany moment mamy problemy techniczne i niektóre przelewy, pomimo dotarcia na konta nie zmieniają swojego statusu w systemie. Proszę się nie martwić, wypłaty eKart dalej działają bez opóźnień.
Przepraszamy za utrudnienia.
PayRedeem Team
Sprawdź sobie w historii czy juz nie zleciłaś takiej karty.
Pisałam do PR ale nie rozumieją problemu :D
Polecam kontakt z PR zakładka POMOC dalej- CZAT i tam pisz, odpisują praktycznie natychmiast.
Mi te karty normalnie widnieją jako nie wykorzystane ale nie mogę ich ani połączyć ani wypłacić, bo wyskakuje ten sam błąd. Dziwna sprawa... ale jak im się kiedyś przez pomyłkę wysłała jedną karta podwójnie na moje konto bankowe to jeszcze tego samego dnia dzwonił ktoś z naszego kraju z prośbą o odesłanie pieniędzy 🤣
Pewnie sobie poczekam za naprawieniem tego błędu 😏
-
- Posty: 2
Witam, czy mogę pracować w Serbii? Posiadam kartę serbską ID - zezwolenie na pobyt czasowy?
-
- Posty: 2
Hello, I have a question, can I register on your site like a model, from Serbia? I have ID card - temporary stay in Serbia.
PayRedeem is still working on implementing international transfers, but we do not have a definitive release date of this feature.
PayRedeem Team
PayRedeem is still working on implementing international transfers, but we do not have a definitive release date of this feature.
PayRedeem Team