NIe widzę jak to jest kłamstwo. Napisałem że w toku dziś i są dziś w toku. Elixiry dalej mają szansę dojść jeszcze dziś, albo pierwszą sesją jutro.Okropna_Zla_Podla pisze: ↑wt lip 18, 2023 2:38 pmPayRedeem_Support pisze: ↑wt lip 18, 2023 12:07 pmWitam, tak wypłata jest w toku pomimo tego że status się nie zmienił w systemie. Pieniądze powinny być na koncie dziś.Okropna_Zla_Podla pisze: ↑wt lip 18, 2023 12:04 pm
tez nie dostalam jednego przelewu za 14.07 i nie dostalam ewentualnie potwierdzenia wyslania.. Dostalam odpowiedz ze wyplata jest w toku.
Kiedy dostane swoja wyplate????
wlasnie o 14:14 dzis dostalam wiadomosc ze wyplata zostala wyslana. Wiec to co piszecie tutaj wyglada na klamstwo a nie na zozwiazanie sytuacji
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Partner
- Posty: 244
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
-
- Posty: 56
Witam, tak wypłata jest w toku pomimo tego że status się nie zmienił w systemie. Pieniądze powinny być na koncie dziś.PayRedeem_Support pisze: ↑wt lip 18, 2023 2:44 pmNIe widzę jak to jest kłamstwo. Napisałem że w toku dziś i są dziś w toku. Elixiry dalej mają szansę dojść jeszcze dziś, albo pierwszą sesją jutro.Okropna_Zla_Podla pisze: ↑wt lip 18, 2023 2:38 pmPayRedeem_Support pisze: ↑wt lip 18, 2023 12:07 pm
Witam, tak wypłata jest w toku pomimo tego że status się nie zmienił w systemie. Pieniądze powinny być na koncie dziś.
wlasnie o 14:14 dzis dostalam wiadomosc ze wyplata zostala wyslana. Wiec to co piszecie tutaj wyglada na klamstwo a nie na zozwiazanie sytuacji
Przeciez napisalisci ze ma byc na oncie dzis, a na maila dostalam info ze przelew byl wykonany wczoraj. Po czym tak jak napisalama o 14:14 dostaje maila ze jednak przelew wykonany dzis. Pieniedzy od was nigdy nie wplywaja na konto w ten sam dzien (przynajmniej u mnie), wiec naprzyklad przelewy ktore zostali wyslane wczoraj do tej pory nie ma chociaz obecnie wplywaja 1 albo 2 sesia bankowa(czyli do tego czasu juz sa na koncie).
Nie chce pilnowac tego ze macie jakies problemy i jakies moje przelewy gdzies utkneli i tak dalej. Dlaczego mam to robic? Dlaczego mam tracic swoj czas i wypisywac tu albo na maila w celu dostania informacji gdzie sa MOJE pieniadze??? Dlaczego mam czytac roznace sie odpowiedzi ktory Pan/Pani pisze mi tutaj a na maila dostaje co innego?Czy to nie jest klamstwo??? Wedlug mnie to jest naturalne klamstwo bo wprowadzacie w blad. Czy to u was pierwszy wypadek???? Wlasnie ze nie!!!
-
- Posty: 1
Proszę o pomoc ,chodzi o PayRedeem, zweryfikowano mi dowód osobisty oraz wyciąg bankowy, wszystko zgodne, wypłate z su już mam na payreedem i jak dodałam nr konta to mi odrzucono, zapewniam, że to ten sam nr konta z którego zawsze zlecałam wypłaty z su, ten sam co na wyciągu bankowym co jest nie tak? i co to jest ten Swift/BIC?? Naprawde to już za długo trwa a ja nie wiem co dalej, proszę o jak najszybszą odpowiedź i pomoc konsultanta z tego portalu
-
- Partner
- Posty: 244
Dzień dobry, nie wiem czy już się udało. Jeżeli numer konta był przeklejony z wyciągu i nie ma tam żadnych błędów to pewnie właśnie Swift / BIC został niepoprawnie wprowadzony. Jest to taki kod identyfikujący każdy bank. Można go czasem znaleźć na wyciągu, albo po prostu wygooglować.Imaginative_ pisze: ↑wt lip 18, 2023 4:52 pmProszę o pomoc ,chodzi o PayRedeem, zweryfikowano mi dowód osobisty oraz wyciąg bankowy, wszystko zgodne, wypłate z su już mam na payreedem i jak dodałam nr konta to mi odrzucono, zapewniam, że to ten sam nr konta z którego zawsze zlecałam wypłaty z su, ten sam co na wyciągu bankowym co jest nie tak? i co to jest ten Swift/BIC?? Naprawde to już za długo trwa a ja nie wiem co dalej, proszę o jak najszybszą odpowiedź i pomoc konsultanta z tego portalu
You are not alone with it!
I have been waiting since 28 April
Do payredeem support
Czy możecie coś z tym zrobić?
Support payredeem to z tego co widzę prowadzi dobra "spychologie" na każdego maila odpisują że oni wysłali pokazują potwierdzenie przelewu, każą się kontaktować z revolut jak im pokazałam odpowiedź od revolut to od tygodnia czekam na odpowiedź i tylko zapewnili ze to sprawdza i nic
-
- Partner
- Posty: 244
-
- Partner
- Posty: 244
Ciężko mi tu coś zrobić - wysyłają potwierdzenie że przelew wyszedł bo tyle mamy informacji. Jak nie dojdzie do nas zwrot środków to jesteśmy w sytuacji w której ciężko coś konkretnie zweryfikować.SandraX pisze: ↑śr lip 19, 2023 5:53 pmYou are not alone with it!
I have been waiting since 28 April
Do payredeem support
Czy możecie coś z tym zrobić?
Support payredeem to z tego co widzę prowadzi dobra "spychologie" na każdego maila odpisują że oni wysłali pokazują potwierdzenie przelewu, każą się kontaktować z revolut jak im pokazałam odpowiedź od revolut to od tygodnia czekam na odpowiedź i tylko zapewnili ze to sprawdza i nic
-
- Partner
- Posty: 244
Udało mi się znaleźć Pani przelew po dacie i ksywkach tu na forum i na Trustpilot. Wysłałem ponowne zapytanie do działu finansów co mogło się wydarzyć że ten przelew nie dotarł i mam nadzieję że dostanę jakąś lepszą odpowiedź niż że "środki nie wróciły i nic się nie da zrobić", bo to że zostały wysłane to Pani zostało potwierdzone. Postaram się uzyskać info o płatności, potwierdzenie i jakoś dowiedzieć się więcej, może spróbować skontaktować się z bankiem.SandraX pisze: ↑śr lip 19, 2023 5:53 pmo payredeem support
Czy możecie coś z tym zrobić?
Support payredeem to z tego co widzę prowadzi dobra "spychologie" na każdego maila odpisują że oni wysłali pokazują potwierdzenie przelewu, każą się kontaktować z revolut jak im pokazałam odpowiedź od revolut to od tygodnia czekam na odpowiedź i tylko zapewnili ze to sprawdza i nic
Proszę również PR o sprawdzenie mojej płatności z dnia 23.05. Pieniądze nadal nie dotarły na moje konto. Czekam już 2 miesiącePayRedeem_Support pisze: ↑czw lip 20, 2023 2:45 pmUdało mi się znaleźć Pani przelew po dacie i ksywkach tu na forum i na Trustpilot. Wysłałem ponowne zapytanie do działu finansów co mogło się wydarzyć że ten przelew nie dotarł i mam nadzieję że dostanę jakąś lepszą odpowiedź niż że "środki nie wróciły i nic się nie da zrobić", bo to że zostały wysłane to Pani zostało potwierdzone. Postaram się uzyskać info o płatności, potwierdzenie i jakoś dowiedzieć się więcej, może spróbować skontaktować się z bankiem.SandraX pisze: ↑śr lip 19, 2023 5:53 pmo payredeem support
Czy możecie coś z tym zrobić?
Support payredeem to z tego co widzę prowadzi dobra "spychologie" na każdego maila odpisują że oni wysłali pokazują potwierdzenie przelewu, każą się kontaktować z revolut jak im pokazałam odpowiedź od revolut to od tygodnia czekam na odpowiedź i tylko zapewnili ze to sprawdza i nic