Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
karamelka123
Posty: 18

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: karamelka123 » wt lip 04, 2023 3:01 pm

i interesuje mnie inne pytanie. mówiono, że przelew SWIFT jest możliwy NIE do ukraińskich banków. Zarejestrowałem Revoluta. Jestem w Unii Europejskiej, ale nie w Polsce. Revolut też nie otrzymuje środków, mimo że nie jest już ukraińskim bankiem. Chciałem tylko zarejestrować się w Credo Banku, ale odmówiono mi, coś tam nie jest obsługiwane

and I am interested in another question. it was said that a SWIFT transfer is possible NOT to Ukrainian banks. I registered Revolut. I am in the European Union, but not in Poland. Revolut also does not receive funds, even though it is no longer a Ukrainian bank. I just wanted to register in Credo Bank, but it was refused, something is not supported there

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 04, 2023 3:02 pm

_Elena_ pisze:
wt lip 04, 2023 2:50 pm
this is a lie. I have a credo bank made in Ukraine. I wrote in support of payredeem, they refused because Aiban remains Ukrainian!!! the same commission of 65 euros and the same waiting time.
Hi, maybe the Kredobank account you have is with UA IBAN? You will need to contact Kredobank and open up an additional account in PLN, with a polish IBAN. You can call the bank to ask how to do that, but it should be straightforward.

It's possible to have a PLN account in Kredobank with a UA IBAN, so you might be one of these cases. Please call them to discuss.

karamelka123
Posty: 18

Post autor: karamelka123 » wt lip 04, 2023 3:03 pm

If people had the opportunity to open an account in Poland, do you really think that we would be waiting for money for months? not everyone has the opportunity to come to Poland and open an account? not all are residents of Poland and have Polish documents. and I don't want to get involved with fraud either

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 04, 2023 3:05 pm

karamelka123 pisze:
wt cze 27, 2023 8:33 am
Początkowo Show Up nie wypłacał pieniędzy przez 5 miesięcy. dalsze szczęście - przez kilka tygodni miałem możliwość otrzymania moich pieniędzy. Teraz Payredeem karmi puste obietnice i trzeci tydzień nie mogę otrzymać moich pieniędzy. a do tego ogromna prowizja. Nie rozumiem, dlaczego nie można wypłacić pieniędzy z Show bezpośrednio do Wise lub Revolut?
Na Revolut wypłacamy normalnie przelewy krajowe, to znaczy jeżeli został podany IBAN który zaczyna się z PL. Mamy sporo przypadków że dostajemy IBAN z Revolut który zaczyna się z LT, pomimo tego że użytkownicy mają i ten PL.

sexySu_baby
Posty: 5

Post autor: sexySu_baby » wt lip 04, 2023 3:06 pm

Thank you @Payredeem , you are definitely the best financial company, on July 1st I put several electronic vouchers for withdrawal in the amount of PLN 5000 and today I received them on the Ukrainian KREDOBANK account!!!! They didn't take a single cent of the commission from me and thanked me for my cooperation. Money is credited to the account instantly, you are the best.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 04, 2023 3:06 pm

Sweet_Milanka pisze:
wt cze 27, 2023 4:18 pm
@PayRedeem_Support
An international SWIFT transfer has arrived in my bank account.
This is great to hear, thanks for posting.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 04, 2023 3:08 pm

SexyMalutka pisze:
wt cze 27, 2023 6:18 pm
An international SWIFT transfer ,
I done cash out on day 21 June
and Today Cashout is success completed.
Just waiting money in my bank around 4 days

Thank you Payredeem for transfer on time 5 - 7 days

Have a nice day every one ❤️
Awesome news, thanks!

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 04, 2023 3:10 pm

Vanessa_Mae pisze:
czw cze 29, 2023 1:46 pm
Szanowny przedstawicielu PayRedeem, bank Kredo nie może zostać dodany do Twojej usługi ze względu na wymóg wyciągu bankowego. Bank nie udostępnia wyciągu bankowego dla polskich danych konta!
Obrazek
To można np. wygenerować jedną transakcję z takiego konta - tak żeby było tam widoczne imię i nazwisko oraz numer konta i najlepiej jeszcze jak adres który by się zgadzał z profilem.

karamelka123
Posty: 18

Post autor: karamelka123 » wt lip 04, 2023 3:12 pm

I am very happy for those people who received funds. I can't brag about it!!! I just tried to register in KredoBank and open an account. Digital document service "Diya" refused, saying "sorry, the service is not working at all." Revolut, which I added to PayRedeem, does not receive a SWIFT transfer for 10 working days. I don't want to offend anyone, but when it comes to own funds and the lack of ability to pay for life, which is not cheap, it is very difficult to trust and hope that it will come. It's tiring

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 04, 2023 3:16 pm

4a4y_ pisze:
pt cze 30, 2023 12:27 pm
In Payreedem, there are excuses for everything. How can i work and plan something quietly if there are always such problems with payments???or just work on the prospect that maybe in the future I will get my money? but I have my own bills to pay and they can not wait and Payreedem pulls the rubber and does not pay anything !
We understand the gravity of the situation and the frustration stemming from delayed transfers, but please rest assured that we will pay out all requested funds.

ODPOWIEDZ