Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Mia3Bit_MiaMILF
Posty: 9

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Mia3Bit_MiaMILF » czw maja 11, 2023 1:13 pm

sweettomeetu pisze:
czw maja 11, 2023 11:43 am
SandraX pisze:
czw maja 11, 2023 8:45 am
Pisałam dziś z obsługą payredeem i oni twierdzą że mój przelew wyszedł od nich żebym teraz pisała do banku
Przelew zlecony 28 kwietnia
Czyli od nich wyszedł a dalej gdzieś go mieli next bank i agoria trade na to wychodzi i pozostaje mi czekać pytanie tylko ile jeszcze
DrunkMonkey pisze:
śr maja 10, 2023 8:12 pm
co wybrać? przelew krajowy czy przelew bankowy ?
Na krajowe ponoć szybciej są realizowane jeśli masz polski nr konta z polskim ibanem
Na zagraniczne się dłużej czeka
Też z nimi pisałam. Prośbę o wysłanie potwierdzenia przelewu na którym jest nr konta z którego wyszło wraz z nazwą olewają. A bez tego nie ma jak rozmawiać ze swoim bankiem. Taka ciekawostka od supportu przelewy które nie idą na polskie konta idą przez Mauritus.
U mnie to samo, czekam na przelew na Revolut (PL nr rachunku) od 5 maja. Support PR twierdzi, że kasa od nich wyszła, Revolut potrzebuje potwierdzenie zlecenia przelewu, by zająć się sprawą.
Miało być natychmiastowo, max do 2 dni roboczych, a póki co wszystko idzie jak krew z nosa (wciąż się łudzę, że idzie)
Może SU mogłoby pomyśleć o innym operatorze płatności, np Paxum nie robi żadnych problemów.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw maja 11, 2023 3:55 pm

KASIA40 pisze:
śr maja 10, 2023 2:52 pm
Również czekam od niedzieli to juz sa jakies kpiny a miało być natychmiastowo , nawet w mailu napisali ze mam się cieszyć natychmiastowa płatnością , dni mijaja a status w toku .Moze ktos z PR sie w koncu do tego odniesie dlaczego tak sie dzieje .
Mieliśmy problem że przelewy które dotarły dalej wisiały ze statusem "w toku.." Jeżeli czeka Pani od Niedzieli to czy był to przelew na konto poza Polską?

sweettomeetu
Posty: 16

Post autor: sweettomeetu » pt maja 12, 2023 9:37 am

Udało mi się dostać potwierdzenie przelewu, i wyszło, że wise cofnął przelew ponieważ nie zgadzała się waluta. Bo domyślnie zostało wysłane w pln a oni akceptują euro. Więc jest uroczo.

SandraX
Posty: 23

Post autor: SandraX » pt maja 12, 2023 10:32 am

Poprosiłam payredeem o potwierdzenie to mi odpisali ze musza zwrócić się wyżej i to zajmie trochę i wtedy mnie powiadomią
I co jeśli przelew wrócił to będą robić ponownie kontaktowałaś się już z payreedem w tej sprawie?

Żeby skontaktować się z revolut muszę podać nadawcę i nr konta z jakiego wyszło

Jak piszecie to prosicie o polskiego konsultanta czy to bez różnicy, oni są tak samo zorientowani?

sweettomeetu
Posty: 16

Post autor: sweettomeetu » pt maja 12, 2023 10:37 am

Jeszcze czekam na odpowiedź od nich w tej sprawie.
Jeśli chodzi o support to ogarniam angielski więc nie miałam potrzeby prosić o polskiego konsultanta.

SandraX
Posty: 23

Post autor: SandraX » pt maja 12, 2023 10:43 am

Ja też jakoś ogarniam ale poprosiłam o potwierdzenie to mi napisali numer transferu i zapewnienie że idzie do 7 dni jak napisałam że to już ponad 7 dni i proszę o potwierdzenie to że muszą zgłosić to wyżej gdzieś i że potrzebują czasu.
Pomyślałam że może Ci polscy konsultanci są jakoś bardziej w temacie bo dużo osób z Polski jednak ma ten sam kłopot jak tu czytam...

Niestety obawiam się że mogę mieć taką samą historie jak ty :(
Wg mnie to przelew wrócił więc payreedem go zaksięguje i powina być opcja wykonania go ponownie np na konto z polskim iban

sweettomeetu
Posty: 16

Post autor: sweettomeetu » pt maja 12, 2023 10:48 am

Poproś ich o potwierdzenie przelewu na którym są " Sender’s full name as the account holder and Sender’s bank account details" . Bo inaczej tylko powiedzą że wyszło od Globalprimex.

Rihanna_Ashly
Posty: 4

Post autor: Rihanna_Ashly » pt maja 12, 2023 11:31 am

sweettomeetu pisze:
pt maja 12, 2023 9:37 am
Udało mi się dostać potwierdzenie przelewu, i wyszło, że wise cofnął przelew ponieważ nie zgadzała się waluta. Bo domyślnie zostało wysłane w pln a oni akceptują euro. Więc jest uroczo.
Bardzo dziwne jest to, że nie doszło do przewalutowania. Ciekawe czy PayRedeem może dodać możliwość wypłaty w innych walutach? Na stronie wydaje się, że środki mogą być wyświetlane w innych walutach niż złote.

xmrminer
Posty: 15

Post autor: xmrminer » pt maja 12, 2023 11:42 am

Here are my experience with Payredeem.

Support was very good. The one name Jessie really helpful and have incredible service minds.

Other than that nothing going good nor going right.

Ordered cash out since April 26 now
May 12 nothing come to my account.

Support said they sent already for at least 7 business days, so today I went to headquarters of my Bank and managed to able to talk with manager of international transaction and SWIFT department.

He told me that in rare case it might take up to 7 business days. But entire career of him he never see any transactions delayed so long for 10 business days and more like this.

He told me to contact sender for transaction number and name of sender but Payredeem support said they can't provide it for me.

I'm so lost here but anyway I will update when the money come.

Anyway can you help me figure out what going on here Payredeem?

sweettomeetu
Posty: 16

Post autor: sweettomeetu » pt maja 12, 2023 11:54 am

xmrminer pisze:
pt maja 12, 2023 11:42 am
Here are my experience with Payredeem.

Support was very good. The one name Jessie really helpful and have incredible service minds.

Other than that nothing going good nor going right.

Ordered cash out since April 26 now
May 12 nothing come to my account.

Support said they sent already for at least 7 business days, so today I went to headquarters of my Bank and managed to able to talk with manager of international transaction and SWIFT department.

He told me that in rare case it might take up to 7 business days. But entire career of him he never see any transactions delayed so long for 10 business days and more like this.

He told me to contact sender for transaction number and name of sender but Payredeem support said they can't provide it for me.

I'm so lost here but anyway I will update when the money come.

Anyway can you help me figure out what going on here Payredeem?
Ask them again for proof of payment that shows sender’s full name as the account holder and sender’s bank account details. Maybe your case is similiar to mine. Money was sent in a currency different from what my bank can accept. So the payment was automatically rejected.

ODPOWIEDZ