Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Cash_Lola
Posty: 205

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Cash_Lola » czw kwie 20, 2023 1:49 pm

_-_XeroX_-_ pisze:
czw kwie 20, 2023 1:44 pm
Cash_Lola pisze:
czw kwie 20, 2023 1:09 pm
Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:48 pm


Pewności nie mamy nigdzie tego nie napisali XD Laski na kamerkach pracują . moderatorzy też ... ale nigdy nie dostałam odpowiedzi na email przez weekend . stąd moje wnioski że mogą nie pracować ... zawsze odpowiadają w poniedziałki jeśli napiszesz np w piątek wieczór sobotę lub niedzielę ... do meritum , moim zdaniem mają czas do niedzieli tak naprawdę
Ja w tej sprawie (uruchomienia payredeem) pisałam w poniedziałek na kontakt i do dziś nie otrzymałam odpowiedzi. Naprawdę denerwuje mnie tu brak rzetelnych informacji i to, że administracja i moderatorzy nie potrafią udzielić rzetelnej informacji. To po prostu brak
Szacunku! Skoro miałby ruszyć do końca tygodnia, to tak ciężko napisać czy ruszy w sobotę, niedzielę, czy piątek? Pytałam także, czy przy wypłatach przez payredeem jeśli będę chciała zmienić konto muszę ponownie przechodzić weryfikacje. Oczywiście odpowiedzi brak. Najlepiej jest milczeć i denerwować ludzi, a sprawa załatwi się sama.
Z tego co pisali na konto jeżeli będziesz chciała zmienić nie trzeba już drugi raz tylko wysłać dane konta bo to tylko do dowodu osobistego czy paszportu albo miejsca zameldowania.
No widzisz, ale nawet tego trzeba się domyślać. Naprawdę człowiek się zastanawia co dalej skoro nie może normalnie wypłacić swoich pieniędzy. W dodatku nie może tez otrzymać rzetelnej, konkretnej informacji kiedy rusza system…
@wszystkowidze skoro miało być do końca tygodnia, może wypadałoby podać jakieś konkretne informacje mamy czwartek…

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw kwie 20, 2023 1:50 pm

Elizabeth pisze:
czw kwie 20, 2023 1:34 pm
Wiedziałem, że wszystko będzie tak.Kłamstwa ze strony administracji jest bardzo dużo.Wsparcie Payredeem napisało do mnie, że nie mają informacji o rozpoczęciu pracy ze stroną Showup.tv .Znowu brak konkretnych informacji.To jakaś kpina, od stycznia nie widzieliśmy swoich pieniędzy i wszyscy mają w dupie jakim kosztem żyjemy, że mamy własne problemy, spłatę długów, kredyty
Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:36 pm
Wydaje mi się że dla samej zasady i przyzwoitości względem kontrahenta payredeen nie udzielił by nikomu takich informacji . Po za tym implementacja systemu jest po stronie showup i payredeen nie specjalnie się tym interesuje a jeśli już to na pewno nie na szczeblu ,, info linii ,,
Infolinia dostała wytyczne żeby właśnie tak odpowiadać: że nie znają dokładnej daty rozpoczęcia wypłat przez PayRedeem. Jest to teraz zależne od strony showup, ale widzę że praca trwa i że już za chwilę będzie można korzystać. Przykro nam słyszeć że niektóre osoby już tak długo muszą czekać na wypłatę swoich zarobionych środków, ale nie mamy na to wpływu. Jak tylko integracja przebiegnie pomyślnie to będzie to ogłoszone.

Awatar użytkownika
_-_XeroX_-_
Posty: 69

Post autor: _-_XeroX_-_ » czw kwie 20, 2023 1:53 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw kwie 20, 2023 1:50 pm
Elizabeth pisze:
czw kwie 20, 2023 1:34 pm
Wiedziałem, że wszystko będzie tak.Kłamstwa ze strony administracji jest bardzo dużo.Wsparcie Payredeem napisało do mnie, że nie mają informacji o rozpoczęciu pracy ze stroną Showup.tv .Znowu brak konkretnych informacji.To jakaś kpina, od stycznia nie widzieliśmy swoich pieniędzy i wszyscy mają w dupie jakim kosztem żyjemy, że mamy własne problemy, spłatę długów, kredyty
Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:36 pm
Wydaje mi się że dla samej zasady i przyzwoitości względem kontrahenta payredeen nie udzielił by nikomu takich informacji . Po za tym implementacja systemu jest po stronie showup i payredeen nie specjalnie się tym interesuje a jeśli już to na pewno nie na szczeblu ,, info linii ,,
Infolinia dostała wytyczne żeby właśnie tak odpowiadać: że nie znają dokładnej daty rozpoczęcia wypłat przez PayRedeem. Jest to teraz zależne od strony showup, ale widzę że praca trwa i że już za chwilę będzie można korzystać. Przykro nam słyszeć że niektóre osoby już tak długo muszą czekać na wypłatę swoich zarobionych środków, ale nie mamy na to wpływu. Jak tylko integracja przebiegnie pomyślnie to będzie to ogłoszone.
Z Waszej strony miała być Polska wersja strony internetowej i kontakt gdzie taki owy jest?
No tak skoro Administracja ma gdzieś opinie ludu nie piszę Prawdy Zataja banuje bez powodu to tak jest.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw kwie 20, 2023 2:48 pm

_-_XeroX_-_ pisze:
czw kwie 20, 2023 1:53 pm
PayRedeem_Support pisze:
czw kwie 20, 2023 1:50 pm
Elizabeth pisze:
czw kwie 20, 2023 1:34 pm
Wiedziałem, że wszystko będzie tak.Kłamstwa ze strony administracji jest bardzo dużo.Wsparcie Payredeem napisało do mnie, że nie mają informacji o rozpoczęciu pracy ze stroną Showup.tv .Znowu brak konkretnych informacji.To jakaś kpina, od stycznia nie widzieliśmy swoich pieniędzy i wszyscy mają w dupie jakim kosztem żyjemy, że mamy własne problemy, spłatę długów, kredyty
Sanderka98 pisze:
czw kwie 20, 2023 12:36 pm
Wydaje mi się że dla samej zasady i przyzwoitości względem kontrahenta payredeen nie udzielił by nikomu takich informacji . Po za tym implementacja systemu jest po stronie showup i payredeen nie specjalnie się tym interesuje a jeśli już to na pewno nie na szczeblu ,, info linii ,,
Infolinia dostała wytyczne żeby właśnie tak odpowiadać: że nie znają dokładnej daty rozpoczęcia wypłat przez PayRedeem. Jest to teraz zależne od strony showup, ale widzę że praca trwa i że już za chwilę będzie można korzystać. Przykro nam słyszeć że niektóre osoby już tak długo muszą czekać na wypłatę swoich zarobionych środków, ale nie mamy na to wpływu. Jak tylko integracja przebiegnie pomyślnie to będzie to ogłoszone.
Z Waszej strony miała być Polska wersja strony internetowej i kontakt gdzie taki owy jest?
No tak skoro Administracja ma gdzieś opinie ludu nie piszę Prawdy Zataja banuje bez powodu to tak jest.
Strona i webapp są już dostępne w języku polskim od dłuższego czasu. Kontakt z infolinią w języku polskim jest możliwy w godzinach 9 - 17. Czasem automatycznie odpowiada ktoś po angielsku, ale można poprosić o polskojęzyczną obsługę.

Cash_Lola
Posty: 205

Post autor: Cash_Lola » czw kwie 20, 2023 3:09 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw kwie 20, 2023 2:48 pm
_-_XeroX_-_ pisze:
czw kwie 20, 2023 1:53 pm
PayRedeem_Support pisze:
czw kwie 20, 2023 1:50 pm


Infolinia dostała wytyczne żeby właśnie tak odpowiadać: że nie znają dokładnej daty rozpoczęcia wypłat przez PayRedeem. Jest to teraz zależne od strony showup, ale widzę że praca trwa i że już za chwilę będzie można korzystać. Przykro nam słyszeć że niektóre osoby już tak długo muszą czekać na wypłatę swoich zarobionych środków, ale nie mamy na to wpływu. Jak tylko integracja przebiegnie pomyślnie to będzie to ogłoszone.
Z Waszej strony miała być Polska wersja strony internetowej i kontakt gdzie taki owy jest?
No tak skoro Administracja ma gdzieś opinie ludu nie piszę Prawdy Zataja banuje bez powodu to tak jest.
Strona i webapp są już dostępne w języku polskim od dłuższego czasu. Kontakt z infolinią w języku polskim jest możliwy w godzinach 9 - 17. Czasem automatycznie odpowiada ktoś po angielsku, ale można poprosić o polskojęzyczną obsługę.
To prawda, potwierdzam akurat z tej strony jest ok!
Czekamy jedynie na ruchy Showup

rabarbarowy6969
Posty: 22

Post autor: rabarbarowy6969 » pt kwie 21, 2023 9:35 am

No to teraz wiemy tyle samo co ponad miesiąc temu... Czyli nic !

Cash_Lola
Posty: 205

Post autor: Cash_Lola » pt kwie 21, 2023 9:35 am

I co… mamy piątek koniec tygodnia. Wejdzie ten payredeem? Czy dalej bóg wie na co czekać ??

Elizabeth
Posty: 7

Post autor: Elizabeth » pt kwie 21, 2023 10:37 pm

Oczywiście łatwiej jest usunąć niewygodne dla Ciebie wiadomości. W tym robisz najlepiej. W ten sposób jeszcze bardziej odpychasz modelki, z takim nastawieniem

AGUSSSIA
Posty: 19

Post autor: AGUSSSIA » sob kwie 22, 2023 9:30 am

Witam. Robiłam weryfikację tzw. Skan dowodu i przelew i moje pytanie co dalej robić mam? Wolałam moderatora był i stwierdził że na weryfikację przelewem czeka sie do dwóch dni. Pomocy 😕 dodam że weryfikowalam się 19go kwietnia i dalej cisza

AGUSSSIA
Posty: 19

Post autor: AGUSSSIA » sob kwie 22, 2023 9:34 am

AGUSSSIA pisze:
sob kwie 22, 2023 9:30 am
Witam. Robiłam weryfikację tzw. Skan dowodu i przelew i moje pytanie co dalej robić mam? Wolałam moderatora był i stwierdził że na weryfikację przelewem czeka sie do dwóch dni. Pomocy 😕 dodam że weryfikowalam się 19go kwietnia i dalej cisza
I jeszcze jedno przelew 1gr poszedł i zwrócili na konto to powinno być już ok. Ale dlaczego długo czeka sie?

ODPOWIEDZ