Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » wt kwie 18, 2023 1:43 pm

Sanderka98 pisze:
wt kwie 18, 2023 12:29 pm
Czy wypłata z showup na payradden będzie natychmiastowa ? I z payradden na revolut też ? W sensie będziemy w stanie zrobić to w 24. H czy dłużej będzie się czekać a jeśli tak to ile mniej więcej?
Wypłata z showup na payredeem będzie natychmiastowa. Póżniej to zależy od Twojego konta bankowego. Jeżeli masz Revolut i podałaś polski IBAN, to przelewy będą przychodziły w ciągu jednego dnia roboczego od wysłania. To oznacza że nie możemy powiedzieć że zawsze w 24 godziny pieniądze pojawią się na Twoim koncie. (Przelew zlecony np. w Piątek w nocy może być wysłany w Poniedziałek i dojść na konto we Wtorek.)

nektar_ynka_
Posty: 61

Post autor: nektar_ynka_ » wt kwie 18, 2023 3:24 pm

A jeżeli iban będzie inny niż polski? Konto Zen ? To dłużej będzie szła wypłata?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt kwie 18, 2023 3:56 pm

nektar_ynka_ pisze:
wt kwie 18, 2023 3:24 pm
A jeżeli iban będzie inny niż polski? Konto Zen ? To dłużej będzie szła wypłata?
Tak, na zagraniczne konta wypłata idzie innym systemem i będzie szła od 5 do 7 dni roboczych od wysłania. Taka wypłata również wiążę się z dodatkowym kosztem 0.3% całości, albo minimum 60 PLN. Jeżeli istnieje taka możliwość, to najkorzystniej wysyłać na konto PL...

Andrew666
Posty: 7

Post autor: Andrew666 » wt kwie 18, 2023 5:26 pm

nektar_ynka_ pisze:
wt kwie 18, 2023 3:24 pm
A jeżeli iban będzie inny niż polski? Konto Zen ? To dłużej będzie szła wypłata?
Konto Zen w zlotowkach ma polski IBAN

Cash_Lola
Posty: 205

Post autor: Cash_Lola » wt kwie 18, 2023 6:45 pm

PayRedeem_Support pisze:
wt kwie 18, 2023 12:01 pm
rabarbarowy6969 pisze:
wt kwie 18, 2023 7:56 am
Sanderka98 pisze:
wt kwie 18, 2023 12:37 am


No przecież PR to legit portal . Trochę to za długo trwa to fakt . Ale o dane moim zdaniem nie ma co się martwić
Bardziej mi chodziło o podejście do sprawy.
Takim zachowaniem słabo wzbudzają zaufanie potencjalnych klientów, którzy w przyszłości mieliby zawierzyć Im swoje pieniądze.
I wzbudza to obawy, że z kolejnym pośrednikiem będą "cuda , wianki" Co niestety swoim zachowaniem tylko potwierdzają.
Może niepotrzebnie się nakręcamy, ale lepiej zostać pozytywnie zaskoczonym niż znów przerabiać to samo xD
Dane w PayRedeem są przechowywane zgodnie z PCI DSS, co sprawia że przesłane nam dokumenty i dane są bardzo bezpieczne. Planujemy ruszyć z wypłatami już niedługo, integracja jest już w fazie finalnego testowania.
Co to znaczy już niedługo? Proszę wyjaśnić? Tydzień? dwa? Miesiąc? Na kiedy jest planowane uruchomienie płatności?

SEXYBRUNETKA777
Posty: 3

Post autor: SEXYBRUNETKA777 » wt kwie 18, 2023 6:55 pm

12 kwietnia otrzymano wiadomość e-mail, że system płatności zostanie uruchomiony do końca przyszłego tygodnia (czyli pod koniec tego tygodnia), i że teraz znowu nie wiadomo dokładnie, czy będzie, czy nie?Znowu oszustwo?

lisaitsme
Posty: 36

Post autor: lisaitsme » wt kwie 18, 2023 7:24 pm

SEXYBRUNETKA777 pisze:
wt kwie 18, 2023 6:55 pm
12 kwietnia otrzymano wiadomość e-mail, że system płatności zostanie uruchomiony do końca przyszłego tygodnia (czyli pod koniec tego tygodnia), i że teraz znowu nie wiadomo dokładnie, czy będzie, czy nie?Znowu oszustwo?
NIE. Wszystko jest poprawne. System płatności będzie w tym tygodniu. Ludzie panikują bez powodu

lisaitsme
Posty: 36

Post autor: lisaitsme » wt kwie 18, 2023 7:25 pm

Cash_Lola pisze:
wt kwie 18, 2023 6:45 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt kwie 18, 2023 12:01 pm
rabarbarowy6969 pisze:
wt kwie 18, 2023 7:56 am


Bardziej mi chodziło o podejście do sprawy.
Takim zachowaniem słabo wzbudzają zaufanie potencjalnych klientów, którzy w przyszłości mieliby zawierzyć Im swoje pieniądze.
I wzbudza to obawy, że z kolejnym pośrednikiem będą "cuda , wianki" Co niestety swoim zachowaniem tylko potwierdzają.
Może niepotrzebnie się nakręcamy, ale lepiej zostać pozytywnie zaskoczonym niż znów przerabiać to samo xD
Dane w PayRedeem są przechowywane zgodnie z PCI DSS, co sprawia że przesłane nam dokumenty i dane są bardzo bezpieczne. Planujemy ruszyć z wypłatami już niedługo, integracja jest już w fazie finalnego testowania.
Co to znaczy już niedługo? Proszę wyjaśnić? Tydzień? dwa? Miesiąc? Na kiedy jest planowane uruchomienie płatności?
Będzie w tym tygodniu.
Ostatnio zmieniony wt kwie 18, 2023 7:26 pm przez lisaitsme, łącznie zmieniany 1 raz.

SEXYBRUNETKA777
Posty: 3

Post autor: SEXYBRUNETKA777 » wt kwie 18, 2023 7:26 pm

lisaitsme pisze:
wt kwie 18, 2023 7:24 pm
SEXYBRUNETKA777 pisze:
wt kwie 18, 2023 6:55 pm
12 kwietnia otrzymano wiadomość e-mail, że system płatności zostanie uruchomiony do końca przyszłego tygodnia (czyli pod koniec tego tygodnia), i że teraz znowu nie wiadomo dokładnie, czy będzie, czy nie?Znowu oszustwo?
NIE. Wszystko jest poprawne. System płatności będzie w tym tygodniu. Ludzie panikują bez powodu
Dziękuję za odpowiedź.I wtedy też zacząłem panikować.

Kewin2115
Posty: 8

Post autor: Kewin2115 » śr kwie 19, 2023 8:48 am

Czy na tą chwilę, na dzień dzisiejszy można normalnie wypłacać żetony na konto??? i czy jak wejdzie PayReedem zostanie też normalna forma wypłat jak dotychczas??

ODPOWIEDZ