Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Płynność wypłat z su

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
ODPOWIEDZ
zumba_girl
Posty: 62

Re: Płynność wypłat z su

Post autor: zumba_girl » ndz lis 22, 2020 8:41 pm

trzeba liczyc od 13.11 jedna dziewczyna dala taka informacje bo jej napisali na maila. do 6 grudnia obstawiam ze beda wyplacone w marcu kwietniu dawali informacje o zmieniali tylko daty wyplat ale wtedy wlasciciel sie zmianial i wogole wiecej zamieszania bylo niz teraz.takze poczatek grudnia beda pieniadze ")

tina92
Posty: 10

Post autor: tina92 » pn lis 23, 2020 3:57 am

Dostałam wiadomość bez żadnych terminów:) Teraz to nawet nie wiem czy to dobrze czy źle.

Witam

Na wstępie pragniemy gorąco przeprosić za wszelkie utrudnienia powstałe w wyniku wstrzymania szybkich wypłat. Decyzja ta jest niezależna od nas i podyktowana faktem zmiany umów między operatorami płatności, którzy realizują szybkie przelewy. Zmiany te wymagają ponownego zweryfikowania nas jako klienta i podpisania nowej umowy współpracy. Do tego czasu system wypłat musi zostać zawieszony.

Zapewniamy, że przelewy zostaną przywrócone tak szybko jak to możliwe. Rozumiemy niepokój związany z wstrzymaniem wypłat i jeszcze raz przepraszamy za te niedogodności. Prosimy jednak o więcej zaufania. Działamy już wiele lat i zawsze sumiennie wywiązujemy się z naszych zadań. Przez te lata zaufała nam ogromna liczba użytkowników, którzy są z nami od samego początku. Raz jeszcze przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za Waszą ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwilę cierpliwości.

Pozdrawiam

Ssslodka89
Posty: 69

Post autor: Ssslodka89 » pn lis 23, 2020 7:52 am

tina92 pisze:
pn lis 23, 2020 3:57 am
Dostałam wiadomość bez żadnych terminów:) Teraz to nawet nie wiem czy to dobrze czy źle.

Witam

Na wstępie pragniemy gorąco przeprosić za wszelkie utrudnienia powstałe w wyniku wstrzymania szybkich wypłat. Decyzja ta jest niezależna od nas i podyktowana faktem zmiany umów między operatorami płatności, którzy realizują szybkie przelewy. Zmiany te wymagają ponownego zweryfikowania nas jako klienta i podpisania nowej umowy współpracy. Do tego czasu system wypłat musi zostać zawieszony.

Zapewniamy, że przelewy zostaną przywrócone tak szybko jak to możliwe. Rozumiemy niepokój związany z wstrzymaniem wypłat i jeszcze raz przepraszamy za te niedogodności. Prosimy jednak o więcej zaufania. Działamy już wiele lat i zawsze sumiennie wywiązujemy się z naszych zadań. Przez te lata zaufała nam ogromna liczba użytkowników, którzy są z nami od samego początku. Raz jeszcze przepraszamy za problemy, zdajemy sobie sprawę z narastającego poziomu zdenerwowania i niepokoju w związku z brakiem środków za Waszą ciężką pracę. Prosimy jednocześnie o jeszcze chwilę cierpliwości.

Pozdrawiam


Kobieto wszyscy dostaliśmy takiego maila o tej samej treści nawet tydzień temu i wcześniej. Odpowiadają ludziom wstawiając skopiowany tekst bo pewnie jest im tak łatwiej. Jako dalsza cześć komunikacji wysłali inny mail, w którym pisali, ze zwykle takie prace trwają „2-3 tygodnie” co tez pewnie jest wytłumaczeniem czemu się powtarza to zdanie w prawie każdym poście 😂 bo 3 tygodnie to już mija tak by the way ;)

tomoxx1
Posty: 58

Post autor: tomoxx1 » pn lis 23, 2020 9:46 am

zumba_girl pisze:
ndz lis 22, 2020 8:41 pm
wtedy wlasciciel sie zmianial i wogole wiecej zamieszania bylo niz teraz.takze poczatek grudnia beda pieniadze ")
Wlasciciel się nie zmieniał, teraz tez się nie zmienia, tylko zmienia się spółkę z jednej na druga, właściciel ten sam. Z dużym prawdopodobieństwem jak rusza wypłaty to będzie już nowy adres w regulaminie.
Przecież jakby weryfikowali Su to nie było by tez wpłat.
Oni weryfikują nowa spółkę, to jest to samo co było ostatnio.

UPDATE: teraz mail powinien być z obsługi kilenta taki

"Witam,
Proces weryfikacji jest niezależny od nas i nie jesteśmy w stanie podać konkretnego terminu. Robimy co w naszej mocy by przyspieszyć ten proces.
Pozdrawiamy

Ja się nie znam podobno i nie mam na ten temat wiedzy, ale szklana kula mówi ze to zmiana adresu na Wyoming :)

zumba_girl
Posty: 62

Post autor: zumba_girl » pn lis 23, 2020 11:40 am

tomoxx1 pisze:
pn lis 23, 2020 9:46 am
zumba_girl pisze:
ndz lis 22, 2020 8:41 pm
wtedy wlasciciel sie zmianial i wogole wiecej zamieszania bylo niz teraz.takze poczatek grudnia beda pieniadze ")
Wlasciciel się nie zmieniał, teraz tez się nie zmienia, tylko zmienia się spółkę z jednej na druga, właściciel ten sam. Z dużym prawdopodobieństwem jak rusza wypłaty to będzie już nowy adres w regulaminie.
Przecież jakby weryfikowali Su to nie było by tez wpłat.
Oni weryfikują nowa spółkę, to jest to samo co było ostatnio.

UPDATE: teraz mail powinien być z obsługi kilenta taki

"Witam,
Proces weryfikacji jest niezależny od nas i nie jesteśmy w stanie podać konkretnego terminu. Robimy co w naszej mocy by przyspieszyć ten proces.
Pozdrawiamy

Ja się nie znam podobno i nie mam na ten temat wiedzy, ale szklana kula mówi ze to zmiana adresu na Wyoming :)

A ja mam już to w dupie będzie to będzie wisi mi to

anna040
Posty: 20

Post autor: anna040 » wt lis 24, 2020 4:25 pm

Ja miałam jeszcze przelew z 3 listopada normalnie zrealizowany następny był 8.11 i już nie przeszedł do dziś, może w tym tygodniu już to naprawią bądź jak piszecie na początku gruddnia.

emazing_lady
Posty: 17

Post autor: emazing_lady » wt lis 24, 2020 5:21 pm

Oby tak było bo niektórzy napawde mają trudną sytuację jak opłacenie rachunków itp ... mam nadzieję że za niedługo wróci wszystko do normy. Żeby nie było znowu innego problemu bo flash się kończy z końcem roku . Program Flash zostanie całkowicie usunięty ze wszystkich przeglądarek do 31 grudnia 2020 r.

SexyMalutka
Posty: 80

Post autor: SexyMalutka » wt lis 24, 2020 6:57 pm

emazing_lady pisze:
wt lis 24, 2020 5:21 pm
Oby tak było bo niektórzy napawde mają trudną sytuację jak opłacenie rachunków itp ... mam nadzieję że za niedługo wróci wszystko do normy. Żeby nie było znowu innego problemu bo flash się kończy z końcem roku . Program Flash zostanie całkowicie usunięty ze wszystkich przeglądarek do 31 grudnia 2020 r.
What do we do if Adobe Flash content is blocked?
1. Choose a browser that is compatible with Adobe Flash Player

Adobe Flash is blocked mostly on Edge, Chrome, and Firefox, but Opera supports adobe flash plugin and it doesn’t cause any problems of the sort.

That being the case, before going ahead with the troubleshooting steps written below, consider that maybe switching to Opera might be easier.

The browser is Chromium-based, extremely lightweight, has a minimal resource footprint, and is extremely customizable in terms of design extensions, and plugins.

All in all, Opera is a great choice if you run into frequent Adobe Flash Player-related issue son your browser.

Opera
Opera
Enjoy Flash content without worrying about load errors, stuttering, or anything else of the sort with this lightning-speed web browser.

Ssslodka89
Posty: 69

Post autor: Ssslodka89 » śr lis 25, 2020 8:01 am

SexyMalutka pisze:
wt lis 24, 2020 6:57 pm
emazing_lady pisze:
wt lis 24, 2020 5:21 pm
Oby tak było bo niektórzy napawde mają trudną sytuację jak opłacenie rachunków itp ... mam nadzieję że za niedługo wróci wszystko do normy. Żeby nie było znowu innego problemu bo flash się kończy z końcem roku . Program Flash zostanie całkowicie usunięty ze wszystkich przeglądarek do 31 grudnia 2020 r.
What do we do if Adobe Flash content is blocked?
1. Choose a browser that is compatible with Adobe Flash Player

Adobe Flash is blocked mostly on Edge, Chrome, and Firefox, but Opera supports adobe flash plugin and it doesn’t cause any problems of the sort.

That being the case, before going ahead with the troubleshooting steps written below, consider that maybe switching to Opera might be easier.

The browser is Chromium-based, extremely lightweight, has a minimal resource footprint, and is extremely customizable in terms of design extensions, and plugins.

All in all, Opera is a great choice if you run into frequent Adobe Flash Player-related issue son your browser.

Opera
Opera
Enjoy Flash content without worrying about load errors, stuttering, or anything else of the sort with this lightning-speed web browser.
Hey girl,

I’m pretty sure you didn’t get what the other girl
Was talking about, she wrote flash will stop being available soon. Your message proves you didn’t understand what was the point as you just copied and pasted some instructions how to unable a content on the page if flash is required. I’m entirely certain everybody knows how to fix it. Ugh

Ssslodka89
Posty: 69

Post autor: Ssslodka89 » śr lis 25, 2020 8:04 am

emazing_lady pisze:
wt lis 24, 2020 5:21 pm
Oby tak było bo niektórzy napawde mają trudną sytuację jak opłacenie rachunków itp ... mam nadzieję że za niedługo wróci wszystko do normy. Żeby nie było znowu innego problemu bo flash się kończy z końcem roku . Program Flash zostanie całkowicie usunięty ze wszystkich przeglądarek do 31 grudnia 2020 r.
Masz racje, pomysl sobie jakbyś nie miała innych dochodów to co wtedy robić, zadłużać się i brać pożyczki czy jeszcze nie wiem co, niefajnie, ze nawet nie dali znać, ze nie będzie dostępu do czegoś co jest twoje jakby nie patrząc. Trzeci tydzień mija odkad ja zlecilam przelew i dalej czekamy. Zapewniali na mailu, ze właśnie 2,3 tyg to może potrwać... no i co dalej? Jak długo?

ODPOWIEDZ