Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » pn maja 15, 2023 10:31 am

sweettomeetu pisze:
pt maja 12, 2023 9:37 am
Udało mi się dostać potwierdzenie przelewu, i wyszło, że wise cofnął przelew ponieważ nie zgadzała się waluta. Bo domyślnie zostało wysłane w pln a oni akceptują euro. Więc jest uroczo.
Rihanna_Ashly pisze:
pt maja 12, 2023 11:31 am

Bardzo dziwne jest to, że nie doszło do przewalutowania. Ciekawe czy PayRedeem może dodać możliwość wypłaty w innych walutach? Na stronie wydaje się, że środki mogą być wyświetlane w innych walutach niż złote.
Wszystkie nasze przelewy będą wychodzić w PLN i będziemy je wysyłać w PLN. Potwierdzam że realizujemy przelewy międzynarodowe, a koszt takich przelewów to min 60 PLN. Kwestia przewalutowania jest po stronie banku użytkownika.
Ostatnio zmieniony pn maja 15, 2023 11:06 am przez PayRedeem_Support, łącznie zmieniany 1 raz.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pn maja 15, 2023 10:33 am

Songo1020 pisze:
ndz maja 14, 2023 11:00 am
Witam. Czy ktoś z państwa może mi podpowiedzieć jak długo czeka się na przelew z Payredeem na ukraińskie konto bankowe?
Payredeem twierdzi, że przelew od nich został wysłany tydzień temu, a pieniędzy nadal nie ma!! Podpowiedzcie mi co mam zrobić w tej sytuacji, i może wie ktoś jak długo mam czekać na przelew. Lub do kogo należy napisać wiadomość odnośnie przelewu na który czekam.
Mieliśmy chwilowe opóźnienia z przelewami na Ukrainę, ale teraz już wysyłamy normalnie. (Do 5 dni roboczych)

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pn maja 15, 2023 11:15 am

SandraX pisze:
ndz maja 14, 2023 1:54 pm
Ja czekam od 28 kwietnia
Payredeem udostępnił mi potwierdzenie przelewu z pełnymi danymi, skontaktowałam się z revolut na który zlecony był przelew niestety obsługa revolut twierdzi że ten przelew nie doszedł i żebym kontaktowała się ze zleceniodawca bo może przelew utknął między pośrednikami

Do payredeem_suport czy możecie zająć jakieś stanowisko wobec powyższego i pomoc nam jakoś rozwiązać ta sytuację??
Skontaktowałem się z działem finansów i na ten moment nie odnotowali żadnych zwrotów. Proszę kontaktować się z działem obsługi klienta który będzie miał wgląd w Pani dokumenty.

Awatar użytkownika
_-_XeroX_-_
Posty: 69

Post autor: _-_XeroX_-_ » pn maja 15, 2023 11:22 am

PayRedeem_Support pisze:
pn maja 15, 2023 10:31 am
sweettomeetu pisze:
pt maja 12, 2023 9:37 am
Udało mi się dostać potwierdzenie przelewu, i wyszło, że wise cofnął przelew ponieważ nie zgadzała się waluta. Bo domyślnie zostało wysłane w pln a oni akceptują euro. Więc jest uroczo.
Rihanna_Ashly pisze:
pt maja 12, 2023 11:31 am

Bardzo dziwne jest to, że nie doszło do przewalutowania. Ciekawe czy PayRedeem może dodać możliwość wypłaty w innych walutach? Na stronie wydaje się, że środki mogą być wyświetlane w innych walutach niż złote.
Wszystkie nasze przelewy będą wychodzić w PLN i będziemy je wysyłać w PLN. Potwierdzam że realizujemy przelewy międzynarodowe, a koszt takich przelewów to min 60 PLN. Kwestia przewalutowania jest po stronie banku użytkownika.

skoro przewalutowanie jest u Was takie drogie to czemu nie ma opcji wypłat w kryptowalutach? - miały być również przez Bankomat i do tej pory nie ma w krypto również są Portfele USDT lub inne co biorą mniejszą prowizje za przewalutowanie i wypłacają blik, na kartę lub konto nawet można wypłacić przez bankomat i takiej Prowizji i łaski nie robią jak Wy!

SandraX
Posty: 23

Post autor: SandraX » pn maja 15, 2023 11:50 am

PayRedeem_Support pisze:
pn maja 15, 2023 11:15 am
SandraX pisze:
ndz maja 14, 2023 1:54 pm
Ja czekam od 28 kwietnia
Payredeem udostępnił mi potwierdzenie przelewu z pełnymi danymi, skontaktowałam się z revolut na który zlecony był przelew niestety obsługa revolut twierdzi że ten przelew nie doszedł i żebym kontaktowała się ze zleceniodawca bo może przelew utknął między pośrednikami

Do payredeem_suport czy możecie zająć jakieś stanowisko wobec powyższego i pomoc nam jakoś rozwiązać ta sytuację??
Skontaktowałem się z działem finansów i na ten moment nie odnotowali żadnych zwrotów. Proszę kontaktować się z działem obsługi klienta który będzie miał wgląd w Pani dokumenty.
Tak, skontaktowałam się z payredeem
Oni przelew zrobili, dali mi potwierdzenie tego przelewu i na tym ich pomoc się kończy. Przelew zlecony 28 kwietnia nadal na koncie nie ma
Nikt nie jest w stanie zlokalizować gdzie są pieniądze i czemu tak długo to trwa.


P. S poczytajcie sobie opinie o tym payredeem, tam się czeka po ponad miesiąc na wypłatę środków lub dłużej i bardzo dużo ludzi ma takie doświadczenia z tym czymś...

xmrminer
Posty: 15

Post autor: xmrminer » pn maja 15, 2023 11:57 am

Just for record.

I'm ordered cash out on April 25th at night or let say 26th.

Now over 19 days and no sign of money to come. PayRedeem confirmed to me that they already sent it for more than 8-9 Business days already.

Went to my Bank 3 times include today, and they said they never experienced something like this before and because they felt pity for me they promised to help.

From what they told me SWIFT went like this. Bank A (sender) Deal with something like currency and so on ------> Bank B (corresponded bank) check and verify something and then ------> Bank C (who the help know why would we need it) ------> then Bank D (destinated Bank).

Sound complicated but if sender do it right shouldn't take more than 3-5 business days according to my bank and mostly as fast as 1-3 business days. But if the sender didn't do it proper things will bounce back and forth in the chain HOLY.

So in the end they told me to ask for MT103 form from PayRedeem as it's a confirmation of sent. And they can contact all those corresponded bank in case there are somethings not right blah blah.

And from what I read in PayRedeem Review seem like no matter where receiver live US, UK, Blah blah they all experienced something like minimum 3 weeks or sometimes even 5 weeks this is really OMG.

I wait for showup to pay for like 3 months or more and when I got that money from showup now I have PayRedeem.

I'm not a type of people who whining much in those 3 or 4 months waiting i didn't say a word. But now it's juts little bit too much and I have nothing but debt.

SandraX
Posty: 23

Post autor: SandraX » pn maja 15, 2023 12:06 pm

Yep It is Omg, I have the same Im waiting almost 3 weeks.

Robienadgodziny
Posty: 44

Post autor: Robienadgodziny » pn maja 15, 2023 1:50 pm

Kochany SU,czemu nie możecie od razu zlecać wypłaty do PayReedem?Miało być tak fajnie a jest straszna lipa.A to całe PayReedem ma tyle negatywnych opinii, że aż strach.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt maja 16, 2023 12:02 pm

_-_XeroX_-_ pisze:
pn maja 15, 2023 11:22 am
PayRedeem_Support pisze:
pn maja 15, 2023 10:31 am
sweettomeetu pisze:
pt maja 12, 2023 9:37 am
Udało mi się dostać potwierdzenie przelewu, i wyszło, że wise cofnął przelew ponieważ nie zgadzała się waluta. Bo domyślnie zostało wysłane w pln a oni akceptują euro. Więc jest uroczo.
Rihanna_Ashly pisze:
pt maja 12, 2023 11:31 am

Bardzo dziwne jest to, że nie doszło do przewalutowania. Ciekawe czy PayRedeem może dodać możliwość wypłaty w innych walutach? Na stronie wydaje się, że środki mogą być wyświetlane w innych walutach niż złote.
Wszystkie nasze przelewy będą wychodzić w PLN i będziemy je wysyłać w PLN. Potwierdzam że realizujemy przelewy międzynarodowe, a koszt takich przelewów to min 60 PLN. Kwestia przewalutowania jest po stronie banku użytkownika.

skoro przewalutowanie jest u Was takie drogie to czemu nie ma opcji wypłat w kryptowalutach? - miały być również przez Bankomat i do tej pory nie ma w krypto również są Portfele USDT lub inne co biorą mniejszą prowizje za przewalutowanie i wypłacają blik, na kartę lub konto nawet można wypłacić przez bankomat i takiej Prowizji i łaski nie robią jak Wy!
Xerox, jak tylko będzie opcja na kartę albo krypto to damy znać. Koszt przelewu zagranicznego to 0.2% albo 60 PLN, ale to jest po prostu koszt przelewu i nie ma to nic wspólnego z przewalutowaniem.

-BabyYoda-
Posty: 39

Post autor: -BabyYoda- » śr maja 17, 2023 1:11 am

PayRedeem_Support pisze:
wt maja 16, 2023 12:02 pm
_-_XeroX_-_ pisze:
pn maja 15, 2023 11:22 am
PayRedeem_Support pisze:
pn maja 15, 2023 10:31 am



Wszystkie nasze przelewy będą wychodzić w PLN i będziemy je wysyłać w PLN. Potwierdzam że realizujemy przelewy międzynarodowe, a koszt takich przelewów to min 60 PLN. Kwestia przewalutowania jest po stronie banku użytkownika.

skoro przewalutowanie jest u Was takie drogie to czemu nie ma opcji wypłat w kryptowalutach? - miały być również przez Bankomat i do tej pory nie ma w krypto również są Portfele USDT lub inne co biorą mniejszą prowizje za przewalutowanie i wypłacają blik, na kartę lub konto nawet można wypłacić przez bankomat i takiej Prowizji i łaski nie robią jak Wy!
Xerox, jak tylko będzie opcja na kartę albo krypto to damy znać. Koszt przelewu zagranicznego to 0.2% albo 60 PLN, ale to jest po prostu koszt przelewu i nie ma to nic wspólnego z przewalutowaniem.
I ordered a payout on May 5 - I do not see my money! And also my friends ordered payouts on May 1, 2, 3 and 8 - no one sees the money. (Why in May no one could get payment to ukrainian requisites?) It is promised that the 5-7 working days) has passed about 12-14 days and no one has received the money! ) We are writing to tech support on the site every day, but every day the same answer that they have sent the money, but no one sees the money.) Tell the truth! Why can't anyone get payment to Ukrainian bank details in May? Why people got their money in April and no money in May?

ODPOWIEDZ