Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » czw maja 04, 2023 1:25 pm

little-fox1999 pisze:
czw maja 04, 2023 1:19 pm
PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 1:10 pm
little-fox1999 pisze:
czw maja 04, 2023 1:01 pm


Źle mnie rozumiesz. Chcę przelać pieniądze z mojego PayRedeem do innego PayRedeem. Czy jest to możliwe?
Niestety nie jest to możliwe. Nie robimy na razie przelewów P2P. Dodatkowo proszę pamiętać że każda osoba może mieć tylko jedno konto PayRedeem.
Zrozumiałem, dziękuję. Czy można wypłacić pieniądze z konta na poziomie 1?
Tak można.

MisiaMokra22
Posty: 9

Post autor: MisiaMokra22 » czw maja 04, 2023 1:40 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 1:25 pm
little-fox1999 pisze:
czw maja 04, 2023 1:19 pm
PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 1:10 pm


Niestety nie jest to możliwe. Nie robimy na razie przelewów P2P. Dodatkowo proszę pamiętać że każda osoba może mieć tylko jedno konto PayRedeem.
Zrozumiałem, dziękuję. Czy można wypłacić pieniądze z konta na poziomie 1?
Tak można.
Witam, czy mogłabym prosić o pomoc? W panelu wyplat su wyświetla się komunikat "Dziekujemy! Weryfikacja przebiegła pomyślnie " poniżej pokazane są przelewy oczekujące na realizacje, czy powinnam się jeszcze jakoś zweryfikować na Pay reedem? Czy to już wszystko?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw maja 04, 2023 2:06 pm

MisiaMokra22 pisze:
czw maja 04, 2023 1:40 pm
PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 1:25 pm
little-fox1999 pisze:
czw maja 04, 2023 1:19 pm


Zrozumiałem, dziękuję. Czy można wypłacić pieniądze z konta na poziomie 1?
Tak można.
Witam, czy mogłabym prosić o pomoc? W panelu wyplat su wyświetla się komunikat "Dziekujemy! Weryfikacja przebiegła pomyślnie " poniżej pokazane są przelewy oczekujące na realizacje, czy powinnam się jeszcze jakoś zweryfikować na Pay reedem? Czy to już wszystko?
To jest komunikat że weryfikacja została pomyślnie zrealizowana po stronie SU. Po stronie PayRedeem też trzeba mieć konto - możesz założyć na app.payredeem.com albo naciskając guzik "Podłącz konto PayRedeem" na stronie showup. Będziemy wymagać dowodu osobistego / paszportu oraz rachunku bankowego.

MisiaMokra22
Posty: 9

Post autor: MisiaMokra22 » czw maja 04, 2023 2:34 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 2:06 pm
MisiaMokra22 pisze:
czw maja 04, 2023 1:40 pm
PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 1:25 pm


Tak można.
Witam, czy mogłabym prosić o pomoc? W panelu wyplat su wyświetla się komunikat "Dziekujemy! Weryfikacja przebiegła pomyślnie " poniżej pokazane są przelewy oczekujące na realizacje, czy powinnam się jeszcze jakoś zweryfikować na Pay reedem? Czy to już wszystko?
To jest komunikat że weryfikacja została pomyślnie zrealizowana po stronie SU. Po stronie PayRedeem też trzeba mieć konto - możesz założyć na app.payredeem.com albo naciskając guzik "Podłącz konto PayRedeem" na stronie showup. Będziemy wymagać dowodu osobistego / paszportu oraz rachunku bankowego.
To już zrobiłam, na Pay reedem podałam numer konta+ Swift, załączyłam dowod osobisty, wyciąg z konta(pdf), ale jak wchodzę w wypłaty to wyświetla się komunikat "przepraszamy ale obecnie nie możesz zwiększyć limitu konta, skontaktuj się z działem obslugi". Czy w tym momencie trwa weryfikacja?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw maja 04, 2023 3:08 pm

MisiaMokra22 pisze:
czw maja 04, 2023 2:34 pm
PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 2:06 pm
MisiaMokra22 pisze:
czw maja 04, 2023 1:40 pm


Witam, czy mogłabym prosić o pomoc? W panelu wyplat su wyświetla się komunikat "Dziekujemy! Weryfikacja przebiegła pomyślnie " poniżej pokazane są przelewy oczekujące na realizacje, czy powinnam się jeszcze jakoś zweryfikować na Pay reedem? Czy to już wszystko?
To jest komunikat że weryfikacja została pomyślnie zrealizowana po stronie SU. Po stronie PayRedeem też trzeba mieć konto - możesz założyć na app.payredeem.com albo naciskając guzik "Podłącz konto PayRedeem" na stronie showup. Będziemy wymagać dowodu osobistego / paszportu oraz rachunku bankowego.
To już zrobiłam, na Pay reedem podałam numer konta+ Swift, załączyłam dowod osobisty, wyciąg z konta(pdf), ale jak wchodzę w wypłaty to wyświetla się komunikat "przepraszamy ale obecnie nie możesz zwiększyć limitu konta, skontaktuj się z działem obslugi". Czy w tym momencie trwa weryfikacja?
W takim razie, najlepiej byłoby napisać bezpośrednio do nas przez chat, tam będziemy mogli zobaczyć jakie dokumenty zostały przesłane oraz na jakim etapie jest weryfikacja.

MisiaMokra22
Posty: 9

Post autor: MisiaMokra22 » czw maja 04, 2023 4:15 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 3:08 pm
MisiaMokra22 pisze:
czw maja 04, 2023 2:34 pm
PayRedeem_Support pisze:
czw maja 04, 2023 2:06 pm


To jest komunikat że weryfikacja została pomyślnie zrealizowana po stronie SU. Po stronie PayRedeem też trzeba mieć konto - możesz założyć na app.payredeem.com albo naciskając guzik "Podłącz konto PayRedeem" na stronie showup. Będziemy wymagać dowodu osobistego / paszportu oraz rachunku bankowego.
To już zrobiłam, na Pay reedem podałam numer konta+ Swift, załączyłam dowod osobisty, wyciąg z konta(pdf), ale jak wchodzę w wypłaty to wyświetla się komunikat "przepraszamy ale obecnie nie możesz zwiększyć limitu konta, skontaktuj się z działem obslugi". Czy w tym momencie trwa weryfikacja?
W takim razie, najlepiej byłoby napisać bezpośrednio do nas przez chat, tam będziemy mogli zobaczyć jakie dokumenty zostały przesłane oraz na jakim etapie jest weryfikacja.
Mam już zweryfikowany pay redeem, czy coś jeszcze powinnam zrobić? Kiedy mogę spodziewać się wypłaty pieniędzy?

Nonstopnonstop
Posty: 5

Post autor: Nonstopnonstop » czw maja 04, 2023 4:35 pm

Who can help, how to get verifications from Wise? Can somebody write step by step how to do it ... .

Awatar użytkownika
_-_XeroX_-_
Posty: 69

Post autor: _-_XeroX_-_ » czw maja 04, 2023 8:07 pm

Mnie zastanawia czemu trzeba czekać do 7 dni
Jak by można było zrobić następująco
Showup po uzbieraniu 10 000 tyś żetonów jest generowany kod zintegrowany z Waszym systemem płatności gdzie ten kod daję Prawo do zakupu karty doładowującej na określoną kwotę nie można tak zrobić?
Po zakupie tej karty można by było wypłacić normalnie tak działa wiele płatności 😏


Proszę o rozważenie tej opcji a Administracji o nie usuwanie tego postu

KroISanEscobar
Posty: 2

Post autor: KroISanEscobar » czw maja 04, 2023 10:33 pm

Witam.
Czy istnieje możliwość, by transmitujący z Rosji/wschodnich rejonów Ukrainy mogli wypłacać bezproblemowo pieniądze? Jedna z dziewczyn zrezygnowała z nadawania na showupie, a chciałaby wrócić, ale nie wie jak to ogarnąć.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » pt maja 05, 2023 10:01 am

Nonstopnonstop pisze:
czw maja 04, 2023 4:35 pm
Who can help, how to get verifications from Wise? Can somebody write step by step how to do it ... .
Are you talking about verifying a Wise account on PayRedeem? Or verifying your identity via wise for ShowUp?

ODPOWIEDZ