Dziwi mnie, ze ktos mogl obarczac wina kogos innego niz SU. Przeciez wiadomo, ze to po ich stronie lezy problem...Dr_Isabel pisze: ↑czw mar 16, 2023 12:44 pmOd wczoraj od godziny 15 czekam na zweryfikowanie mojej tożsamości. Kilka razy robiłam weryfikację natychmiastową, kilka razy przelew.
Dziś próbowałam również przez Revolut.
Pofatygowałam się zadzwonić w pierwszej kolejności na infolinię banku i tam nie mają na to wpływu. Wszędzie jest możliwość weryfikacji tożsamości poprzez konto w banku.
Następnie zadzwoniłam na infolinię Przelewy24, opisując sytuację, że weryfikacja natychmiastowa mam wrażenie, że nie działa, natomiast przelewy mimo tego, że wychodzą i widnieją w statusie jako:
"Dokonana
Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą." - to wracają po godzinie z adnotacją o odrzuceniu.
Pan na infolinii powiedział mi, że u u nich wszystko było zaksięgowane (każdy mój przelew, a było ich kilka lub kilkanaście). I oczywiście przelewy weryfikacyjne 0,01 gr wracają zawsze jak przystało na weryfikację, ale to problem leży po stronie sprzedawcy (w tym przypadku sprzedawcą jest ShowUp), gdyż to on odrzuca moją weryfikację i to z nim muszę się kontaktować.
Więc proszę bardzo drogą ADMINISTRACJO, nie kierować nas, że problem leży po stronie banków.
Już chyba bardziej oczywistej sytuacji być nie może. Jedyną instytucją, do której nie mogę zadzwonić jest ShowUp, a ShowUp zrzuca winę na wszystko inne co zostało już wyjaśnione powyżej.
Natomiast jeśli odrzucacie weryfikację z powodu - być może - niezgodności w dokumentach lub innego to proszę poinformujcie nas o tym, każdą indywidualnie.
Życzę wszystkim dużo cierpliwości.
Pozdrawiam serdecznie
Aktualizacja: właśnie odpisali mi również na e-mail, który wysłałam zanim zadzwoniłam na infolinię:
"Dzień dobry,
W tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z odbiorca docelowym u którego dokonuje Pani weryfikacji tożsamości. Po naszej stronie transakcja przebiegła pomyślnie."
Zweryfikowali Ci w koncu, czy nadal czekasz?