Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
BettyB
Posty: 27

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: BettyB » czw mar 16, 2023 12:51 pm

Dr_Isabel pisze:
czw mar 16, 2023 12:44 pm
Od wczoraj od godziny 15 czekam na zweryfikowanie mojej tożsamości. Kilka razy robiłam weryfikację natychmiastową, kilka razy przelew.
Dziś próbowałam również przez Revolut.

Pofatygowałam się zadzwonić w pierwszej kolejności na infolinię banku i tam nie mają na to wpływu. Wszędzie jest możliwość weryfikacji tożsamości poprzez konto w banku.

Następnie zadzwoniłam na infolinię Przelewy24, opisując sytuację, że weryfikacja natychmiastowa mam wrażenie, że nie działa, natomiast przelewy mimo tego, że wychodzą i widnieją w statusie jako:
"Dokonana

Płatność zakończyła się sukcesem. Wpłata została zaksięgowana przez Sprzedawcę. W przypadku wszelkich pytań o realizację zamówienia (np. termin dostawy), zapraszamy do kontaktu bezpośrednio ze Sprzedawcą." - to wracają po godzinie z adnotacją o odrzuceniu.

Pan na infolinii powiedział mi, że u u nich wszystko było zaksięgowane (każdy mój przelew, a było ich kilka lub kilkanaście). I oczywiście przelewy weryfikacyjne 0,01 gr wracają zawsze jak przystało na weryfikację, ale to problem leży po stronie sprzedawcy (w tym przypadku sprzedawcą jest ShowUp), gdyż to on odrzuca moją weryfikację i to z nim muszę się kontaktować.

Więc proszę bardzo drogą ADMINISTRACJO, nie kierować nas, że problem leży po stronie banków.
Już chyba bardziej oczywistej sytuacji być nie może. Jedyną instytucją, do której nie mogę zadzwonić jest ShowUp, a ShowUp zrzuca winę na wszystko inne co zostało już wyjaśnione powyżej.

Natomiast jeśli odrzucacie weryfikację z powodu - być może - niezgodności w dokumentach lub innego to proszę poinformujcie nas o tym, każdą indywidualnie.

Życzę wszystkim dużo cierpliwości.

Pozdrawiam serdecznie

Aktualizacja: właśnie odpisali mi również na e-mail, który wysłałam zanim zadzwoniłam na infolinię:

"Dzień dobry,
W tej sprawie zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z odbiorca docelowym u którego dokonuje Pani weryfikacji tożsamości. Po naszej stronie transakcja przebiegła pomyślnie."
Dziwi mnie, ze ktos mogl obarczac wina kogos innego niz SU. Przeciez wiadomo, ze to po ich stronie lezy problem...
Zweryfikowali Ci w koncu, czy nadal czekasz?

nektar_ynka_
Posty: 61

Post autor: nektar_ynka_ » czw mar 16, 2023 12:51 pm

Będąc mężczyzna robiącym transmisję nie można wypłacić swoich zetonow?!?!?!?!

HotAngelika
Posty: 2

Post autor: HotAngelika » czw mar 16, 2023 12:56 pm

Witam. Ktoś mógłby napisać jak krok po kroku mam zrobić weryfikacje? Nawet nie wiem gdzie mam wgrać te zdjęcie dowodu. Gdyby ktoś mógłby mi wyjaśnić byłabym wdzięczna bo pogubiłam się już w tym wszystkim. Z góry dziękuję!

monikadomina
Posty: 78

Post autor: monikadomina » czw mar 16, 2023 1:02 pm

Musisz mieć 10ty zet i wszsytko pisze

Sexyladyy3001
Posty: 9

Post autor: Sexyladyy3001 » czw mar 16, 2023 1:07 pm

Dziewczyny, a jak pisze u was że trwa weryfikacja to był u was moderator?

HotAndSpicy1
Posty: 6

Post autor: HotAndSpicy1 » czw mar 16, 2023 1:10 pm

cześć wszystkim, powiedz mi, czy po wypłacie pieniędzy na payredeem można je przelać do dowolnego banku lub portfela kryptograficznego? Czy tylko do polskiego banku?

BettyB
Posty: 27

Post autor: BettyB » czw mar 16, 2023 1:11 pm

HotAndSpicy1 pisze:
czw mar 16, 2023 1:10 pm
cześć wszystkim, powiedz mi, czy po wypłacie pieniędzy na payredeem można je przelać do dowolnego banku lub portfela kryptograficznego? Czy tylko do polskiego banku?
Payredeem nie dziala jeszcze i nie wiadomo, kiedy zostanie uruchomiony

monikadomina
Posty: 78

Post autor: monikadomina » czw mar 16, 2023 1:22 pm

wszystkowidze pisze:
pn mar 13, 2023 6:44 pm
Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Jak zapewne wiecie w serwisie od pewnego czasu została wstrzymana możliwość zlecania wypłat żetonów. Mamy dobre wieści - uporaliśmy się z wszystkimi problemami i te ruszają niebawem (o tym poniżej). Wypłaty zleconych wcześniej przelewów zostały wznowione i systematycznie są realizowane wszystkie przelewy „oczekujące na realizację”. Wypłaty wszystkich zaległych zgłoszeń zostaną zakończone do 14.03.2023. Następnie zostanie aktywowane zlecanie NOWYCH wypłat żetonów.

Aby jednak zapewnić stabilność w wypłatach żetonów musieliśmy zaktualizować procedury aby dostosować się do najnowszych wymagań stawianych przez instytucje finansowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o pełną zgodność z zapisami o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i handlu ludźmi. Te wymagają od nas pewnych zmian w działaniu serwisu i jedną z tych rzeczy jest właśnie weryfikacja tożsamości.

Jak będzie wyglądać weryfikacja tożsamości?

Cały proces jest bardzo prosty i co najważniejsze jednorazowy. Składa się on z trzech kroków:

1. Konieczne będzie wgranie skanu dokumentu tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Ważne by dokument był wyraźny i było dobrze widoczne Wasze zdjęcie.

2. W drugim kroku zostaną zweryfikowane dane z systemu bankowego. Dzięki temu będziemy w stanie potwierdzić, że konto bankowe, na które będą wysyłane wypłaty należy do danego Wykonawcy.

3. Ostatnim krokiem jest upewnienie się, że dokumenty faktycznie należą do Wykonawcy. Tutaj wystarczy uruchomić transmisję publiczną i po prostu poczekać na moderatora, który wyśle zaproszenie na specjalną prywatną sesję. Jeżeli wszystko będzie w porządku, można zlecać swoje wypłaty.

Aby uniknąć niepotrzebnych stresów podajemy listę rzeczy, o których należy pamiętać:
- konto bankowe musi bezwzględnie należeć do Wykonawcy. Nie możemy to być rachunek należący do osób trzecich.
- zdjęcia dowodów/paszportów muszą być wyraźne. Musimy być w stanie także rozpoznać twarz transmitującego. Żadna część dokumentu nie może być też zasłonięta, prześwietlona ani zabrudzona. Zdjęcie można wykonać telefonem albo zeskanować w skanerze.
- ostatni krok wymaga obecności Moderatora. Wystarczy uruchomić transmisję publiczną, a ten się sam pojawi. W zależności od godziny i ilości pracy może to jednak chwilę potrwać.

Jeżeli coś się nie powiedzie, np. wgranie dokumentu czy autoryzacja w banku - spokojnie. Dajcie znać Moderatorowi o zaistniałym problemie, lub piszcie na bok@showup.tv

A co z wypłatami?
W najbliższych tygodniach, od 15.03 możliwe będzie realizowanie wypłaty poprzez zwykły przelew.

Docelowo wypłaty będą realizowane poprzez usługę naszego nowego partnera PayRedeem .

Da to czas by zapoznać się z nowym systemem (do czego zachęcamy).

Co do samego PayRedeem - jest to system, który umożliwia otrzymywanie i wysyłanie środków poprzez tzw. ecardy. Wykonawca otrzyma wirtualną kartę ze środkami, które natychmiast zasilą jego portfel w usłudze PayRedeem . Proces jest bardzo prosty. PayRedeem pozwoli nie tylko na szybkie wypłaty żetonów na konto bankowe, ale także np. portfel kryptowalutowy. Wypłaty mogą być dokonywane także na konta bankowe w innych krajach. W ciągu najbliższych 3 miesięcy pojawi się także opcja uzyskania imiennej karty kredytowej VISA/Mastercard, którą będzie można płacić w np. sklepie, lub wypłacać środki z bankomatu.

PayRedeem ze swojej strony zobowiązał się do uruchomienia specjalnej infolinii w języku Polskim. Polskojęzyczna wersja strony również pojawi się do kilku dni.

O PayRedeem możecie dowiedzieć się więcej z ich strony: https://payredeem.com
Co się dzieje z tą weryfikacją ?Ile można czekać,?Czekam od wczoraj i nic nawet moderator od 8 nie przyszedł do mnie !

Sanderka98
Posty: 25

Post autor: Sanderka98 » czw mar 16, 2023 1:38 pm

BettyB pisze:
czw mar 16, 2023 12:45 pm
Sanderka98 pisze:
czw mar 16, 2023 12:43 pm
czy ktoś wie kiedy ruszy płatność z payredeem ??
Tego to chyba nikt nie wie. Pytam o to od 2 tygodni. Pewnie sami nie wiedza, jak to showup

a masz już zweryfikowane konto ? bo ja np zweryfikowałam sobie konto. dowód>weryfikacja przez bank revolt > i teraz czekam na moderatowa . i nie jestem pewna czy jak to zrobię , będę miała możliwość wypłaty na payredeem

generalnie wiem że mi na revolt nie przeleją z SU ale potwierdzić dane mogę .. chce karty z payredeem wpłacać środki na revolt . i mam wszystko przygotowane payrefeem doprowadziłam do poziomu 1 i akceptowali mój rachunek bankowy na revolt .. niestety aktualnie nie posiadam innego aktywnego konta w banku po za revolt . więc tak naprawde mogę tylko w ten sposób wypłacić pieniadze z showup

gwiazda
Posty: 103

Post autor: gwiazda » czw mar 16, 2023 1:40 pm

założyłam drugie konto w Milenium i powiodła sie weryfikacja Su , Spróbujcie zrobić tak samo , załóżcie drugie konto w jakimkolwiek banku. Po pół godz pojawił sie moderator i potwierdził tożsamość .

ODPOWIEDZ