Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 18, 2023 2:44 pm

Okropna_Zla_Podla pisze:
wt lip 18, 2023 2:38 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt lip 18, 2023 12:07 pm
Okropna_Zla_Podla pisze:
wt lip 18, 2023 12:04 pm


tez nie dostalam jednego przelewu za 14.07 i nie dostalam ewentualnie potwierdzenia wyslania.. Dostalam odpowiedz ze wyplata jest w toku.
Kiedy dostane swoja wyplate????
Witam, tak wypłata jest w toku pomimo tego że status się nie zmienił w systemie. Pieniądze powinny być na koncie dziś.

wlasnie o 14:14 dzis dostalam wiadomosc ze wyplata zostala wyslana. Wiec to co piszecie tutaj wyglada na klamstwo a nie na zozwiazanie sytuacji
NIe widzę jak to jest kłamstwo. Napisałem że w toku dziś i są dziś w toku. Elixiry dalej mają szansę dojść jeszcze dziś, albo pierwszą sesją jutro.

Okropna_Zla_Podla
Posty: 56

Post autor: Okropna_Zla_Podla » wt lip 18, 2023 3:08 pm

PayRedeem_Support pisze:
wt lip 18, 2023 2:44 pm
Okropna_Zla_Podla pisze:
wt lip 18, 2023 2:38 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt lip 18, 2023 12:07 pm


Witam, tak wypłata jest w toku pomimo tego że status się nie zmienił w systemie. Pieniądze powinny być na koncie dziś.

wlasnie o 14:14 dzis dostalam wiadomosc ze wyplata zostala wyslana. Wiec to co piszecie tutaj wyglada na klamstwo a nie na zozwiazanie sytuacji
NIe widzę jak to jest kłamstwo. Napisałem że w toku dziś i są dziś w toku. Elixiry dalej mają szansę dojść jeszcze dziś, albo pierwszą sesją jutro.
Witam, tak wypłata jest w toku pomimo tego że status się nie zmienił w systemie. Pieniądze powinny być na koncie dziś.

Przeciez napisalisci ze ma byc na oncie dzis, a na maila dostalam info ze przelew byl wykonany wczoraj. Po czym tak jak napisalama o 14:14 dostaje maila ze jednak przelew wykonany dzis. Pieniedzy od was nigdy nie wplywaja na konto w ten sam dzien (przynajmniej u mnie), wiec naprzyklad przelewy ktore zostali wyslane wczoraj do tej pory nie ma chociaz obecnie wplywaja 1 albo 2 sesia bankowa(czyli do tego czasu juz sa na koncie).
Nie chce pilnowac tego ze macie jakies problemy i jakies moje przelewy gdzies utkneli i tak dalej. Dlaczego mam to robic? Dlaczego mam tracic swoj czas i wypisywac tu albo na maila w celu dostania informacji gdzie sa MOJE pieniadze??? Dlaczego mam czytac roznace sie odpowiedzi ktory Pan/Pani pisze mi tutaj a na maila dostaje co innego?Czy to nie jest klamstwo??? Wedlug mnie to jest naturalne klamstwo bo wprowadzacie w blad. Czy to u was pierwszy wypadek???? Wlasnie ze nie!!!

Imaginative_
Posty: 1

Post autor: Imaginative_ » wt lip 18, 2023 4:52 pm

Proszę o pomoc ,chodzi o PayRedeem, zweryfikowano mi dowód osobisty oraz wyciąg bankowy, wszystko zgodne, wypłate z su już mam na payreedem i jak dodałam nr konta to mi odrzucono, zapewniam, że to ten sam nr konta z którego zawsze zlecałam wypłaty z su, ten sam co na wyciągu bankowym co jest nie tak? i co to jest ten Swift/BIC?? Naprawde to już za długo trwa a ja nie wiem co dalej, proszę o jak najszybszą odpowiedź i pomoc konsultanta z tego portalu

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » śr lip 19, 2023 9:11 am

Imaginative_ pisze:
wt lip 18, 2023 4:52 pm
Proszę o pomoc ,chodzi o PayRedeem, zweryfikowano mi dowód osobisty oraz wyciąg bankowy, wszystko zgodne, wypłate z su już mam na payreedem i jak dodałam nr konta to mi odrzucono, zapewniam, że to ten sam nr konta z którego zawsze zlecałam wypłaty z su, ten sam co na wyciągu bankowym co jest nie tak? i co to jest ten Swift/BIC?? Naprawde to już za długo trwa a ja nie wiem co dalej, proszę o jak najszybszą odpowiedź i pomoc konsultanta z tego portalu
Dzień dobry, nie wiem czy już się udało. Jeżeli numer konta był przeklejony z wyciągu i nie ma tam żadnych błędów to pewnie właśnie Swift / BIC został niepoprawnie wprowadzony. Jest to taki kod identyfikujący każdy bank. Można go czasem znaleźć na wyciągu, albo po prostu wygooglować.

Batwomen
Posty: 27

Post autor: Batwomen » śr lip 19, 2023 2:53 pm

are the transfers already working without delays? no crashes?

SandraX
Posty: 23

Post autor: SandraX » śr lip 19, 2023 5:53 pm

EvaAngel pisze:
wt lip 18, 2023 1:25 pm
I still waiting my payment from 22.06!!!
You are not alone with it!
I have been waiting since 28 April


Do payredeem support
Czy możecie coś z tym zrobić?
Support payredeem to z tego co widzę prowadzi dobra "spychologie" na każdego maila odpisują że oni wysłali pokazują potwierdzenie przelewu, każą się kontaktować z revolut jak im pokazałam odpowiedź od revolut to od tygodnia czekam na odpowiedź i tylko zapewnili ze to sprawdza i nic

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw lip 20, 2023 12:28 pm

Batwomen pisze:
śr lip 19, 2023 2:53 pm
are the transfers already working without delays? no crashes?
Transfers are going out to PL accounts daily. For international transfers we're sending them in batches once we get several queued up, not every day. But as of now there are no reported issues.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw lip 20, 2023 12:52 pm

SandraX pisze:
śr lip 19, 2023 5:53 pm
EvaAngel pisze:
wt lip 18, 2023 1:25 pm
I still waiting my payment from 22.06!!!
You are not alone with it!
I have been waiting since 28 April


Do payredeem support
Czy możecie coś z tym zrobić?
Support payredeem to z tego co widzę prowadzi dobra "spychologie" na każdego maila odpisują że oni wysłali pokazują potwierdzenie przelewu, każą się kontaktować z revolut jak im pokazałam odpowiedź od revolut to od tygodnia czekam na odpowiedź i tylko zapewnili ze to sprawdza i nic
Ciężko mi tu coś zrobić - wysyłają potwierdzenie że przelew wyszedł bo tyle mamy informacji. Jak nie dojdzie do nas zwrot środków to jesteśmy w sytuacji w której ciężko coś konkretnie zweryfikować.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » czw lip 20, 2023 2:45 pm

SandraX pisze:
śr lip 19, 2023 5:53 pm
o payredeem support
Czy możecie coś z tym zrobić?
Support payredeem to z tego co widzę prowadzi dobra "spychologie" na każdego maila odpisują że oni wysłali pokazują potwierdzenie przelewu, każą się kontaktować z revolut jak im pokazałam odpowiedź od revolut to od tygodnia czekam na odpowiedź i tylko zapewnili ze to sprawdza i nic
Udało mi się znaleźć Pani przelew po dacie i ksywkach tu na forum i na Trustpilot. Wysłałem ponowne zapytanie do działu finansów co mogło się wydarzyć że ten przelew nie dotarł i mam nadzieję że dostanę jakąś lepszą odpowiedź niż że "środki nie wróciły i nic się nie da zrobić", bo to że zostały wysłane to Pani zostało potwierdzone. Postaram się uzyskać info o płatności, potwierdzenie i jakoś dowiedzieć się więcej, może spróbować skontaktować się z bankiem.

SelenaMi
Posty: 8

Post autor: SelenaMi » czw lip 20, 2023 10:20 pm

PayRedeem_Support pisze:
czw lip 20, 2023 2:45 pm
SandraX pisze:
śr lip 19, 2023 5:53 pm
o payredeem support
Czy możecie coś z tym zrobić?
Support payredeem to z tego co widzę prowadzi dobra "spychologie" na każdego maila odpisują że oni wysłali pokazują potwierdzenie przelewu, każą się kontaktować z revolut jak im pokazałam odpowiedź od revolut to od tygodnia czekam na odpowiedź i tylko zapewnili ze to sprawdza i nic
Udało mi się znaleźć Pani przelew po dacie i ksywkach tu na forum i na Trustpilot. Wysłałem ponowne zapytanie do działu finansów co mogło się wydarzyć że ten przelew nie dotarł i mam nadzieję że dostanę jakąś lepszą odpowiedź niż że "środki nie wróciły i nic się nie da zrobić", bo to że zostały wysłane to Pani zostało potwierdzone. Postaram się uzyskać info o płatności, potwierdzenie i jakoś dowiedzieć się więcej, może spróbować skontaktować się z bankiem.
Proszę również PR o sprawdzenie mojej płatności z dnia 23.05. Pieniądze nadal nie dotarły na moje konto. Czekam już 2 miesiące

ODPOWIEDZ