Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

PayPlume

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
NapalonaKlaudusia26
Posty: 22

Re: PayPlume

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » pt lis 08, 2024 7:19 am

Sweet_Milanka pisze:
pt lis 08, 2024 12:59 am
Powiedzcie mi, czy ktoś spotkał się z takim problemem, wysłał mi przelew na konto Payplume i widzę ten przelew w historii transakcji, ale saldo jest puste.
Zmieniłaś na PLN ?

Sweet_Milanka
Posty: 10

Post autor: Sweet_Milanka » pt lis 08, 2024 9:01 am

NapalonaKlaudusia26 pisze:
pt lis 08, 2024 7:19 am
Sweet_Milanka pisze:
pt lis 08, 2024 12:59 am
Powiedzcie mi, czy ktoś spotkał się z takim problemem, wysłał mi przelew na konto Payplume i widzę ten przelew w historii transakcji, ale saldo jest puste.
Zmieniłaś na PLN ?
Tak, zmieniłem walutę, a kwota nadal nie jest wyświetlana na saldzie.
Ostatnio zmieniony sob lis 09, 2024 4:15 pm przez Sweet_Milanka, łącznie zmieniany 1 raz.

KejtiKicia
Posty: 5

Post autor: KejtiKicia » pt lis 08, 2024 9:34 am

Sweet_Milanka pisze:
pt lis 08, 2024 9:01 am
NapalonaKlaudusia26 pisze:
pt lis 08, 2024 7:19 am
Sweet_Milanka pisze:
pt lis 08, 2024 12:59 am
Powiedzcie mi, czy ktoś spotkał się z takim problemem, wysłał mi przelew na konto Payplume i widzę ten przelew w historii transakcji, ale saldo jest puste.
Zmieniłaś na PLN ?
Tak, zmieniłem walutę, a kwota nadal nie jest wyświetlana na saldzie.
U mnie też było saldo 0, ale po wejściu w "wypłać środki" już pokazywało kwotę, mogłam normalnie wypłacić

Sweet_Milanka
Posty: 10

Post autor: Sweet_Milanka » pt lis 08, 2024 10:43 am

KejtiKicia pisze:
pt lis 08, 2024 9:34 am
Sweet_Milanka pisze:
pt lis 08, 2024 9:01 am
NapalonaKlaudusia26 pisze:
pt lis 08, 2024 7:19 am


Zmieniłaś na PLN ?
Tak, zmieniłem walutę, a kwota nadal nie jest wyświetlana na saldzie.
U mnie też było saldo 0, ale po wejściu w "wypłać środki" już pokazywało kwotę, mogłam normalnie wypłacić
Proszę o informację w *Ostatnie transakcje*, czy rodzaj transakcji był na etykiecie niebieskiej czy zielonej? i mówi, że jest to *Wpłata* lub *Wypłata*

Figlarna
Posty: 10

Post autor: Figlarna » pt lis 08, 2024 12:37 pm

Hej.Kto mi pomoże jak podłączyć konto PayPlume z Showup?Sama się zarejestrowałam bo nie miałam konta na PR.

NapalonaKlaudusia26
Posty: 22

Post autor: NapalonaKlaudusia26 » pt lis 08, 2024 1:16 pm

Figlarna pisze:
pt lis 08, 2024 12:37 pm
Hej.Kto mi pomoże jak podłączyć konto PayPlume z Showup?Sama się zarejestrowałam bo nie miałam konta na PR.
Powinnas przejść weryfikację na su. Po weryfikacji powinien Ci wyskoczyć panel PayPlume . Tam wystarczy wpisać z tego co wiem adres wyplaty z Twojego konta PayPlume . Znajdziesz go w ustawieniach konta . Tak mi się wydaje przynajmniej

LoveRedAss
Posty: 7

Post autor: LoveRedAss » pt lis 08, 2024 2:42 pm

Miała któraś z Was taki problem, że pieniądze weszły na PayPlume ale nie da się ich wypłacić? Jak wpisuję kwotę i klikam "WYPŁAĆ" to nic się nie dzieje. Nie wyskakuje ani żaden błąd ani nie przenosi nigdzie, po prostu puste kliknięcie :/

Figlarna
Posty: 10

Post autor: Figlarna » pt lis 08, 2024 2:49 pm

NapalonaKlaudusia26 pisze:
pt lis 08, 2024 1:16 pm
Figlarna pisze:
pt lis 08, 2024 12:37 pm
Hej.Kto mi pomoże jak podłączyć konto PayPlume z Showup?Sama się zarejestrowałam bo nie miałam konta na PR.
Powinnas przejść weryfikację na su. Po weryfikacji powinien Ci wyskoczyć panel PayPlume . Tam wystarczy wpisać z tego co wiem adres wyplaty z Twojego konta PayPlume . Znajdziesz go w ustawieniach konta . Tak mi się wydaje przynajmniej
Dziękuję że się odezwałaś.Juz połączyłam konto,po prostu system się zawiesił.Odswiezylam i komunikat że połączono konto.Weryfikację tak oczywiście przeszłam, kilka dni temu.

Self-control
Posty: 23

Post autor: Self-control » pt lis 08, 2024 5:12 pm

LoveRedAss pisze:
pt lis 08, 2024 2:42 pm
Miała któraś z Was taki problem, że pieniądze weszły na PayPlume ale nie da się ich wypłacić? Jak wpisuję kwotę i klikam "WYPŁAĆ" to nic się nie dzieje. Nie wyskakuje ani żaden błąd ani nie przenosi nigdzie, po prostu puste kliknięcie :/
Ja miałam taki problem, gdy chciałam wypłacić niepełną kwotę z groszami.
Spróbuj wpisać okrągłą kwotę bez tej końcówki na końcu.
Jak tak zrobiłam to udało się wypłacić, dzisiaj drugi raz wypłacałam i było to samo.

tylkotwojasuczka98
Posty: 8

Post autor: tylkotwojasuczka98 » pt lis 08, 2024 6:08 pm

witam, mam problem mianowice, u administracji wszystko ok- zweryfikowana.
ale pojawia się problem z tym payplume- kazali zrobić konto, nie da się, zalogować też nie , non stop błąd.
miał ktoś taki problem ? dało rade coś jakoś to ugryźć?

ODPOWIEDZ