Zmieniłaś na PLN ?Sweet_Milanka pisze: ↑pt lis 08, 2024 12:59 amPowiedzcie mi, czy ktoś spotkał się z takim problemem, wysłał mi przelew na konto Payplume i widzę ten przelew w historii transakcji, ale saldo jest puste.
PayPlume
-
- Posty: 22
Re: PayPlume
-
- Posty: 10
Tak, zmieniłem walutę, a kwota nadal nie jest wyświetlana na saldzie.NapalonaKlaudusia26 pisze: ↑pt lis 08, 2024 7:19 amZmieniłaś na PLN ?Sweet_Milanka pisze: ↑pt lis 08, 2024 12:59 amPowiedzcie mi, czy ktoś spotkał się z takim problemem, wysłał mi przelew na konto Payplume i widzę ten przelew w historii transakcji, ale saldo jest puste.
Ostatnio zmieniony sob lis 09, 2024 4:15 pm przez Sweet_Milanka, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 5
U mnie też było saldo 0, ale po wejściu w "wypłać środki" już pokazywało kwotę, mogłam normalnie wypłacićSweet_Milanka pisze: ↑pt lis 08, 2024 9:01 amTak, zmieniłem walutę, a kwota nadal nie jest wyświetlana na saldzie.NapalonaKlaudusia26 pisze: ↑pt lis 08, 2024 7:19 amZmieniłaś na PLN ?Sweet_Milanka pisze: ↑pt lis 08, 2024 12:59 amPowiedzcie mi, czy ktoś spotkał się z takim problemem, wysłał mi przelew na konto Payplume i widzę ten przelew w historii transakcji, ale saldo jest puste.
-
- Posty: 10
Proszę o informację w *Ostatnie transakcje*, czy rodzaj transakcji był na etykiecie niebieskiej czy zielonej? i mówi, że jest to *Wpłata* lub *Wypłata*KejtiKicia pisze: ↑pt lis 08, 2024 9:34 amU mnie też było saldo 0, ale po wejściu w "wypłać środki" już pokazywało kwotę, mogłam normalnie wypłacićSweet_Milanka pisze: ↑pt lis 08, 2024 9:01 amTak, zmieniłem walutę, a kwota nadal nie jest wyświetlana na saldzie.
-
- Posty: 22
Powinnas przejść weryfikację na su. Po weryfikacji powinien Ci wyskoczyć panel PayPlume . Tam wystarczy wpisać z tego co wiem adres wyplaty z Twojego konta PayPlume . Znajdziesz go w ustawieniach konta . Tak mi się wydaje przynajmniej
-
- Posty: 7
Miała któraś z Was taki problem, że pieniądze weszły na PayPlume ale nie da się ich wypłacić? Jak wpisuję kwotę i klikam "WYPŁAĆ" to nic się nie dzieje. Nie wyskakuje ani żaden błąd ani nie przenosi nigdzie, po prostu puste kliknięcie :/
Dziękuję że się odezwałaś.Juz połączyłam konto,po prostu system się zawiesił.Odswiezylam i komunikat że połączono konto.Weryfikację tak oczywiście przeszłam, kilka dni temu.NapalonaKlaudusia26 pisze: ↑pt lis 08, 2024 1:16 pmPowinnas przejść weryfikację na su. Po weryfikacji powinien Ci wyskoczyć panel PayPlume . Tam wystarczy wpisać z tego co wiem adres wyplaty z Twojego konta PayPlume . Znajdziesz go w ustawieniach konta . Tak mi się wydaje przynajmniej
-
- Posty: 23
Ja miałam taki problem, gdy chciałam wypłacić niepełną kwotę z groszami.LoveRedAss pisze: ↑pt lis 08, 2024 2:42 pmMiała któraś z Was taki problem, że pieniądze weszły na PayPlume ale nie da się ich wypłacić? Jak wpisuję kwotę i klikam "WYPŁAĆ" to nic się nie dzieje. Nie wyskakuje ani żaden błąd ani nie przenosi nigdzie, po prostu puste kliknięcie :/
Spróbuj wpisać okrągłą kwotę bez tej końcówki na końcu.
Jak tak zrobiłam to udało się wypłacić, dzisiaj drugi raz wypłacałam i było to samo.
-
- Posty: 8
witam, mam problem mianowice, u administracji wszystko ok- zweryfikowana.
ale pojawia się problem z tym payplume- kazali zrobić konto, nie da się, zalogować też nie , non stop błąd.
miał ktoś taki problem ? dało rade coś jakoś to ugryźć?
ale pojawia się problem z tym payplume- kazali zrobić konto, nie da się, zalogować też nie , non stop błąd.
miał ktoś taki problem ? dało rade coś jakoś to ugryźć?