Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

PayPlume

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

PayPlume

Post autor: wszystkowidze » śr paź 16, 2024 1:11 pm

Drodzy użytkownicy,

Chcielibyśmy Was poinformować, że od 28 października wszystkie wypłaty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej platformy „PayPlume". Przejście na nowy system nie będzie wymagało ponownej weryfikacji Waszych danych.

21 października na Waszych obecnych kontach w „PayReedem" pojawi się opcja przejścia na platformę „PayPlume". Po wyrażeniu zgody, Wasze nowe konto zostanie założone automatycznie. Prosimy, nie zakładajcie kont samodzielnie.

W związku z faktem, że duża część posiadaczy kont w Payredeem nie zatwierdziła jeszcze przeniesienia konta do PayPlume przesuwamy przejście na tą platformę na dzień 30.10.2024

--------
Posty: 10

Post autor: -------- » śr paź 16, 2024 4:02 pm

Co jeśli ktoś wcześniej juz Założyłam tam konto ?
Pisałam juz do nich z prośbą o usunięcie konta ale trzeba czekać 14 dni od założenia konta żeby je skasowali.

sunnyflower
Posty: 3

Post autor: sunnyflower » pt paź 18, 2024 2:05 am

co powinny zrobić modelki z Ukrainy? czy będziemy mogli nadal otrzymywać środki?

sunnyflower
Posty: 3

Post autor: sunnyflower » pt paź 18, 2024 4:59 pm

Problem dotyczy nie tylko weryfikacji, ale także nowego systemu płatności, ponieważ mają określoną listę krajów, które obsługują, a Ukrainy tam nie ma, nie będziemy mogli otrzymać środków za pośrednictwem tego nowego systemu płatności. Chciałbym usłyszeć odpowiedź od administracji, czy to rzeczywiście prawda? Czy można pozostać na payridem czy są jakieś inne możliwości płatności?

sunnyflower
Posty: 3

Post autor: sunnyflower » pt paź 18, 2024 5:20 pm

Tami-69 pisze:
pt paź 18, 2024 5:07 pm
sunnyflower pisze:
pt paź 18, 2024 4:59 pm
Problem dotyczy nie tylko weryfikacji, ale także nowego systemu płatności, ponieważ mają określoną listę krajów, które obsługują, a Ukrainy tam nie ma, nie będziemy mogli otrzymać środków za pośrednictwem tego nowego systemu płatności. Chciałbym usłyszeć odpowiedź od administracji, czy to rzeczywiście prawda? Czy można pozostać na payridem czy są jakieś inne możliwości płatności?
Dlaczego uważasz, że weryfikacja nie stanowi problemu? Dziewczyny pracowały, próbowały zebrać 10 000 żetonów, żeby odzyskać pieniądze, potwierdziły swoje polskie konta w KREDOBANK wszystkimi niezbędnymi dokumentami i wtedy dowiadują się, że muszą przejść weryfikację bez możliwości jej zaliczenia, prosząc o pomoc, moderator mówi, że nic nie wie i po minucie lub dwóch wychodzi.
weryfikacji można dokonać przez polski bank, można pojechać do Polski na jeden dzień i otworzyć konto, ale nie będzie to miało sensu, jeśli nowy system płatności Payplume nie będzie nam służył, bo nie otwierają i nie obsługują rachunków mieszkańców Ukrainy.

Tami-69
Posty: 1

Post autor: Tami-69 » pt paź 18, 2024 5:23 pm

sunnyflower pisze:
pt paź 18, 2024 5:20 pm
Tami-69 pisze:
pt paź 18, 2024 5:07 pm
sunnyflower pisze:
pt paź 18, 2024 4:59 pm
Problem dotyczy nie tylko weryfikacji, ale także nowego systemu płatności, ponieważ mają określoną listę krajów, które obsługują, a Ukrainy tam nie ma, nie będziemy mogli otrzymać środków za pośrednictwem tego nowego systemu płatności. Chciałbym usłyszeć odpowiedź od administracji, czy to rzeczywiście prawda? Czy można pozostać na payridem czy są jakieś inne możliwości płatności?
Dlaczego uważasz, że weryfikacja nie stanowi problemu? Dziewczyny pracowały, próbowały zebrać 10 000 żetonów, żeby odzyskać pieniądze, potwierdziły swoje polskie konta w KREDOBANK wszystkimi niezbędnymi dokumentami i wtedy dowiadują się, że muszą przejść weryfikację bez możliwości jej zaliczenia, prosząc o pomoc, moderator mówi, że nic nie wie i po minucie lub dwóch wychodzi.
weryfikacji można dokonać przez polski bank, można pojechać do Polski na jeden dzień i otworzyć konto, ale nie będzie to miało sensu, jeśli nowy system płatności Payplume nie będzie nam służył, bo nie otwierają i nie obsługują rachunków mieszkańców Ukrainy.
Co powinny zrobić dziewczyny, które nie mają teraz możliwości wyjazdu do Polski? PayPlume powinien dokonywać płatności w ten sam sposób, w jaki zrobił to Payredem, ponieważ będziesz mieć polskie konto w KREDOBANK

Miss_Gray
Posty: 10

Post autor: Miss_Gray » sob paź 19, 2024 7:20 am

wszystkowidze pisze:
śr paź 16, 2024 1:11 pm
Drodzy użytkownicy,

Chcielibyśmy Was poinformować, że od 28 października wszystkie wypłaty będą przetwarzane za pośrednictwem nowej platformy „PayPlume". Przejście na nowy system nie będzie wymagało ponownej weryfikacji Waszych danych.

21 października na Waszych obecnych kontach w „PayReedem" pojawi się opcja przejścia na platformę „PayPlume". Po wyrażeniu zgody, Wasze nowe konto zostanie założone automatycznie. Prosimy, nie zakładajcie kont samodzielnie.
Czy ten system płatności działa z użytkownikami z Ukrainy?

coreczka_tatusia
Posty: 5

Post autor: coreczka_tatusia » wt paź 22, 2024 11:13 am

Gdzie trzeba kliknąć aby przejsć na PayPlume ? Bo mi się to nigdzie nie pokazuje po zalogowaniu .

dzaga1z
Posty: 6

Post autor: dzaga1z » wt paź 22, 2024 12:11 pm

Również tego nie widzę sprawdziłam wszystkie opcje mozliwe

andzela35l
Posty: 2

Post autor: andzela35l » wt paź 22, 2024 1:23 pm

podpinam sie również nie widzę info,,,czy ktoś może posiada informacje czy trzeba przejsc weryfikacje od nowa

ODPOWIEDZ