Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.
When are you going to make your payments? this is some kind of madness! half a year you can not come to your senses and start to release money normally! And of course, everyone is always to blame for all the problems, but not you! this is simply inadequate, pull yourself together!! stop feeding us promises, we're not idiots!
-
- Posty: 80
Transfer to an international bank, Finally cash out complete still not arrived in my bank yet . Its pass 5 days already.
Paid fee 65 Euro i think service will be better . But I really disappointed.
I will get my money or not ? 😭😭😭😭
Paid fee 65 Euro i think service will be better . But I really disappointed.
I will get my money or not ? 😭😭😭😭
-
- Posty: 80
International money transfers Swift cash out complete since day 27 june have now come to my bank today 4 july . Take time 7 days (included Saturday and Sunday)
Money arrived to my bank already
Thank you payredeem .
Have a nice day everyone.
Money arrived to my bank already
Thank you payredeem .
Have a nice day everyone.
Dear administrator, where is my money!!! Im waiting first salary from 06.06, then other from 16.06, then 23.06.
Please tell what's a hell going on in Payreedem system. Why so hard make 10 click from mouth on PK??? Why im pay so much comission, and must every day write to support.
Please tell what's a hell going on in Payreedem system. Why so hard make 10 click from mouth on PK??? Why im pay so much comission, and must every day write to support.
-
- Partner
- Posty: 244
Witam, mamy już kilka użytkowników którzy zarejestrowali konto w kredobanku więc jestem pewien że można dodać.Vanessa_Mae pisze: ↑pt cze 23, 2023 11:38 pmZ wyjątkiem tego, że Credo Bank nie może zostać dodany do PayRedeem. Bank nie podaje kodu SWIFT ani oświadczenia. A bez nich Twój zasób nie zatwierdzi kont. Próbowaliśmy go dodać dawno temu.PayRedeem_Support pisze: ↑pt cze 23, 2023 9:13 pmWitam wszystkich,
Chciałbym poinformować wszystkich użytkowników z Ukrainy że przelew na konto w Kredobanku przeszedł bez problemu. (https://kredobank.com.ua/) Jest to Ukraiński bank który jest własnością PKO w Polsce, i jest bardzo dobrym rozwiązaniem na otrzymywanie przelewów z PL. Bank ten ma Polski IBAN i przelewy tam są traktowane jak lokalne w złotówkach. Czas oczekiwania jest znacznie krótszy a opłata za przelew taka sama jak dla Polskich użytkowników.
-
- Partner
- Posty: 244
Nie wygląda to dobrze, i staramy się jak najszybciej znaleźć jakieś godne rozwiązanie, bez tak dużych opłat. Dla użytkowników z UA bardzo polecamy założenie konta w Kredobanku gdzie można założyć konto z Polskim numerem konta.Songo1020 pisze: ↑pn cze 26, 2023 5:55 pmCzy ja dobrze rozumiem, że PayRedeem nadal nie wysyła pieniędzy zarobionych przez dziewczyny. Ale za to pobiera im kilkukrotnie prowizje za te same przelewy, których oczywiście nie dostają na konta osobiste?? Więc można sądzić, że PayRedeem bierze pieniądze (nie jest to mała kwota) za coś co im się nie należy, a które powinny dostać dziewczyny na które czekają!!!
@PayRedeem zróbcie w końcu z tym porządek!!!!
-
- Partner
- Posty: 244
Wiem że temat stary, ale odpowiem - zazwyczaj można załączyć plik z komputera. Jeżeli dalej będzie wyskakiwać błąd prosimy o kontakt z działem obsługi klienta.sexy_milady pisze: ↑pn cze 26, 2023 7:21 pmJa za to mam pytanie troszkę z innej beczki, ale a`propos PayRedeem. Weryfikowałam się dzisiaj i przy wgrywaniu wyciągu bankowego wyskoczyła mi informacja SOMETHING WENT WRONG.
Czy muszę mieć wydrukowany ten wyciąg i wtedy zrobić zdjęcie czy zdjęcie wyciągu, które jest na laptopie powinno przejść?
Dziękuję z góry za odpowiedź,
Pozdrawiam
-
- Partner
- Posty: 244
Hi, trust me we do not take our Ukrainian users for fools, not in the least. Our customer support sometimes has limited access to banking information and simply cannot provide more than they know. We're very sorry you feel like we're messing with your head. We know that when it comes to financial matters, a lack of knowledge about the funds can be extremely frustrating, but often, our financial department executes a transfer and later it's out of our control. We will work on being more transparent where we can and where it's possible.4a4y_ pisze: ↑wt cze 27, 2023 5:01 amPeyReedem takes Ukrainian women for fools. He feeds them with promises and tomorrows and no clarity as to the root of the problem, why are you withholding money? It's day 7 already, but they have not even sent it, although they have 24 hours to process and send the money. What nonsense?After charging such a fee for the transfer of money, the money must be at the speed of light in our account.One week after ordering a cashout all I hear from their support service is to wait a couple more days:)))) I hope this support service also gets salary not with money but with empty promises. If you can not work properly - do not work at all! Do not mess with people's heads!!!!
In the meantime, if you are one of the users affected by the situation, we highly recommend starting an account with Kredobank where you will receive free transfers above 1,000 PLN to an account with a polish number.
-
- Posty: 3
I have been waiting for my money since June 20, why is it taking so long?PayRedeem_Support pisze: ↑wt lip 04, 2023 2:52 pmHi, trust me we do not take our Ukrainian users for fools, not in the least. Our customer support sometimes has limited access to banking information and simply cannot provide more than they know. We're very sorry you feel like we're messing with your head. We know that when it comes to financial matters, a lack of knowledge about the funds can be extremely frustrating, but often, our financial department executes a transfer and later it's out of our control. We will work on being more transparent where we can and where it's possible.4a4y_ pisze: ↑wt cze 27, 2023 5:01 amPeyReedem takes Ukrainian women for fools. He feeds them with promises and tomorrows and no clarity as to the root of the problem, why are you withholding money? It's day 7 already, but they have not even sent it, although they have 24 hours to process and send the money. What nonsense?After charging such a fee for the transfer of money, the money must be at the speed of light in our account.One week after ordering a cashout all I hear from their support service is to wait a couple more days:)))) I hope this support service also gets salary not with money but with empty promises. If you can not work properly - do not work at all! Do not mess with people's heads!!!!
In the meantime, if you are one of the users affected by the situation, we highly recommend starting an account with Kredobank where you will receive free transfers above 1,000 PLN to an account with a polish number.