Wypłaty
-
- Posty: 7
Wypłaty
Sytuacja z wypłatami robi się coraz trudniejsza do zaakceptowania. Kiedyś przelewy były realizowane w 2–3 dni, teraz trzeba czekać 7, 8, a nawet 10 dni i to bez żadnej informacji zwrotnej.
Rozumiem, że każda firma może mieć problemy techniczne czy kadrowe, ale użytkownicy mają swoje zobowiązania i nie mogą być cały czas trzymani w niepewności.
Skoro w regulaminie macie zapisane 7 dni, to wypłaty powinny być realizowane w tym terminie, a najlepiej od razu po zleceniu, jak to działa w innych serwisach.
Proszę potraktować to poważnie zaufanie użytkowników się kończy, a cierpliwość też ma swoje granice.
Rozumiem, że każda firma może mieć problemy techniczne czy kadrowe, ale użytkownicy mają swoje zobowiązania i nie mogą być cały czas trzymani w niepewności.
Skoro w regulaminie macie zapisane 7 dni, to wypłaty powinny być realizowane w tym terminie, a najlepiej od razu po zleceniu, jak to działa w innych serwisach.
Proszę potraktować to poważnie zaufanie użytkowników się kończy, a cierpliwość też ma swoje granice.
-
- Posty: 1
To co się tu dzieje to jakaś porażka... Totalny brak poszanowania do streamerek. Jeszcze brak jakiejkolwiek informacji na ten temat, ta strona z biegiem czasu jako jedna z niewielu w ogóle nie idzie do przodu...
Podczas gdy wszyscy pracują w ciszy, administracja myśli, że wszyscy są zadowoleni ze wszystkiego. Chociaż ta sytuacja z płatnościami niepokoi wiele osób od dłuższego czasu. Kiedy ludzie zaczynają pisać o tym na forum, ich wiadomości znikają w interesujący sposób.Co to znaczy? Oznacza to, że administracji nie zależy na tym, że komuś coś się nie podoba.
-
- Posty: 2
Racja to co piszecie tak nie może być żeby czekać na swoje pieniądze w nieskończoność
-
- Posty: 7
Zamiast usuwać niewygodne pytania o płatności, administracja mogłaby po prostu odpowiedzieć wprost. Zaufanie buduje się przez dialog, a nie przez ciszę i moderację. Może warto to przemyśleć?
-
- Posty: 7
Na ShowUp największy problem to nie sama wypłata przez Plume, bo jak już wejdzie w realizację, to zwykle w ciągu 1–2 dni pieniądze mam na koncie i to jest zrozumiałe.
Ale właśnie to czekanie, aż wypłata w ogóle ruszy czyli te 7 dni w systemie ShowUp, to jest zdecydowanie za długo.
Dzisiaj są przecież szybkie systemy banki działają 24/7 są przelewy natychmiastowe, Revolut, BLIK itd. A tu siedzimy i czekamy tydzień, żeby coś w ogóle „ruszyło”.
Platforma mogłaby spokojnie skrócić ten czas do 1–3 dni i byłoby uczciwie wobec użytkowników. W 2025 roku nikt nie powinien tyle czekać na własne pieniądze.
Ale właśnie to czekanie, aż wypłata w ogóle ruszy czyli te 7 dni w systemie ShowUp, to jest zdecydowanie za długo.
Dzisiaj są przecież szybkie systemy banki działają 24/7 są przelewy natychmiastowe, Revolut, BLIK itd. A tu siedzimy i czekamy tydzień, żeby coś w ogóle „ruszyło”.
Platforma mogłaby spokojnie skrócić ten czas do 1–3 dni i byłoby uczciwie wobec użytkowników. W 2025 roku nikt nie powinien tyle czekać na własne pieniądze.
Niestety to, co się dzieje z wypłatami jest bardzo demotywujące i niedługo zostaną tylko męskie kamerki.
Nie rozumiem skąd ten termin 7 dni roboczych, skoro portal zarabia również, a nawet przede wszystkim, w weekendy i święta.
Przecież jeśli ktoś zleci wypłatę w piątek, to musi czekać 11 dni kalendarzowych plus 2 dni PayPlume, to już jest 2 tygodnie.
Do tego, żeby uzbierać te kosmiczne 10000 żet, też trzeba stracić trochę czasu.
Administracja mogłaby to przemyśleć i albo zmniejszyć kwotę wymaganą do wypłaty, albo skrócić czas oczekiwania na przelew, a najlepiej jedno i drugie.
Jeśli dalej portal będzie miał nas gdzieś, to kiepsko to wszystko widzę.
Nie rozumiem skąd ten termin 7 dni roboczych, skoro portal zarabia również, a nawet przede wszystkim, w weekendy i święta.
Przecież jeśli ktoś zleci wypłatę w piątek, to musi czekać 11 dni kalendarzowych plus 2 dni PayPlume, to już jest 2 tygodnie.
Do tego, żeby uzbierać te kosmiczne 10000 żet, też trzeba stracić trochę czasu.
Administracja mogłaby to przemyśleć i albo zmniejszyć kwotę wymaganą do wypłaty, albo skrócić czas oczekiwania na przelew, a najlepiej jedno i drugie.
Jeśli dalej portal będzie miał nas gdzieś, to kiepsko to wszystko widzę.
SU na ogół wywiązuje się z wypłacania pieniędzy w czasie określonym w regulaminie. Wyjątkiem są zmiany operatora płatności (lub - jak to miało miejsce niedawno - atak DDoS). Podobnie jak Wy, Dziewczyny, uważam, że ten czas powinien ulec zmianie. 7 dni roboczych + 2 dni trzymania pieniędzy przez PayPlume to stanowczo za długo. Oczekiwanie na przelew jest mega stresujący z punktu widzenia osoby prowadzącej działalność. Muszę wszystko planować z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Wystarczy, że dostanę pieniądze o 1 dzień za późno i już jest klops. Nie powinno tak być. Byłoby super, gdyby to zmienili.
W firmach, które pracują w weekendy, dni robocze to te, w których pracownik świadczy pracę.
Wiadomo, że nie jesteśmy pracownicami SU i każda nadaje kiedy chce, ale ciekawe jak portal by na tym wyszedł, gdybyśmy nadawały tylko od poniedziałku do piątku...
Na SU wszystkie dni są robocze i weekendy powinny być wliczane do tego terminu 7 dni.
Może w końcu ktoś się obudzi i zacznie to wszystko normalnie funkcjonować :D
Wiadomo, że nie jesteśmy pracownicami SU i każda nadaje kiedy chce, ale ciekawe jak portal by na tym wyszedł, gdybyśmy nadawały tylko od poniedziałku do piątku...
Na SU wszystkie dni są robocze i weekendy powinny być wliczane do tego terminu 7 dni.
Może w końcu ktoś się obudzi i zacznie to wszystko normalnie funkcjonować :D
Dziewczyny... to temat wałkowany od co najmniej 2-3 lat...
Tu się NIC nie zmieni... niestety. Warto moim zdaniem przemyśleć streamowanie na tej stronie. Ja ten temat podnosiłam wielokrotnie, to dostawałam bany na forum... sama czekam też na swoje pieniądze i w mojej opinii jest to mega niepoważne....
Tu się NIC nie zmieni... niestety. Warto moim zdaniem przemyśleć streamowanie na tej stronie. Ja ten temat podnosiłam wielokrotnie, to dostawałam bany na forum... sama czekam też na swoje pieniądze i w mojej opinii jest to mega niepoważne....