Wypłaty
-
- Posty: 6
Wypłaty
Sytuacja z wypłatami robi się coraz trudniejsza do zaakceptowania. Kiedyś przelewy były realizowane w 2–3 dni, teraz trzeba czekać 7, 8, a nawet 10 dni i to bez żadnej informacji zwrotnej.
Rozumiem, że każda firma może mieć problemy techniczne czy kadrowe, ale użytkownicy mają swoje zobowiązania i nie mogą być cały czas trzymani w niepewności.
Skoro w regulaminie macie zapisane 7 dni, to wypłaty powinny być realizowane w tym terminie, a najlepiej od razu po zleceniu, jak to działa w innych serwisach.
Proszę potraktować to poważnie zaufanie użytkowników się kończy, a cierpliwość też ma swoje granice.
Rozumiem, że każda firma może mieć problemy techniczne czy kadrowe, ale użytkownicy mają swoje zobowiązania i nie mogą być cały czas trzymani w niepewności.
Skoro w regulaminie macie zapisane 7 dni, to wypłaty powinny być realizowane w tym terminie, a najlepiej od razu po zleceniu, jak to działa w innych serwisach.
Proszę potraktować to poważnie zaufanie użytkowników się kończy, a cierpliwość też ma swoje granice.
-
- Posty: 1
To co się tu dzieje to jakaś porażka... Totalny brak poszanowania do streamerek. Jeszcze brak jakiejkolwiek informacji na ten temat, ta strona z biegiem czasu jako jedna z niewielu w ogóle nie idzie do przodu...
Podczas gdy wszyscy pracują w ciszy, administracja myśli, że wszyscy są zadowoleni ze wszystkiego. Chociaż ta sytuacja z płatnościami niepokoi wiele osób od dłuższego czasu. Kiedy ludzie zaczynają pisać o tym na forum, ich wiadomości znikają w interesujący sposób.Co to znaczy? Oznacza to, że administracji nie zależy na tym, że komuś coś się nie podoba.
-
- Posty: 2
Racja to co piszecie tak nie może być żeby czekać na swoje pieniądze w nieskończoność
-
- Posty: 6
Zamiast usuwać niewygodne pytania o płatności, administracja mogłaby po prostu odpowiedzieć wprost. Zaufanie buduje się przez dialog, a nie przez ciszę i moderację. Może warto to przemyśleć?
-
- Posty: 6
Na ShowUp największy problem to nie sama wypłata przez Plume, bo jak już wejdzie w realizację, to zwykle w ciągu 1–2 dni pieniądze mam na koncie i to jest zrozumiałe.
Ale właśnie to czekanie, aż wypłata w ogóle ruszy czyli te 7 dni w systemie ShowUp, to jest zdecydowanie za długo.
Dzisiaj są przecież szybkie systemy banki działają 24/7 są przelewy natychmiastowe, Revolut, BLIK itd. A tu siedzimy i czekamy tydzień, żeby coś w ogóle „ruszyło”.
Platforma mogłaby spokojnie skrócić ten czas do 1–3 dni i byłoby uczciwie wobec użytkowników. W 2025 roku nikt nie powinien tyle czekać na własne pieniądze.
Ale właśnie to czekanie, aż wypłata w ogóle ruszy czyli te 7 dni w systemie ShowUp, to jest zdecydowanie za długo.
Dzisiaj są przecież szybkie systemy banki działają 24/7 są przelewy natychmiastowe, Revolut, BLIK itd. A tu siedzimy i czekamy tydzień, żeby coś w ogóle „ruszyło”.
Platforma mogłaby spokojnie skrócić ten czas do 1–3 dni i byłoby uczciwie wobec użytkowników. W 2025 roku nikt nie powinien tyle czekać na własne pieniądze.
Niestety to, co się dzieje z wypłatami jest bardzo demotywujące i niedługo zostaną tylko męskie kamerki.
Nie rozumiem skąd ten termin 7 dni roboczych, skoro portal zarabia również, a nawet przede wszystkim, w weekendy i święta.
Przecież jeśli ktoś zleci wypłatę w piątek, to musi czekać 11 dni kalendarzowych plus 2 dni PayPlume, to już jest 2 tygodnie.
Do tego, żeby uzbierać te kosmiczne 10000 żet, też trzeba stracić trochę czasu.
Administracja mogłaby to przemyśleć i albo zmniejszyć kwotę wymaganą do wypłaty, albo skrócić czas oczekiwania na przelew, a najlepiej jedno i drugie.
Jeśli dalej portal będzie miał nas gdzieś, to kiepsko to wszystko widzę.
Nie rozumiem skąd ten termin 7 dni roboczych, skoro portal zarabia również, a nawet przede wszystkim, w weekendy i święta.
Przecież jeśli ktoś zleci wypłatę w piątek, to musi czekać 11 dni kalendarzowych plus 2 dni PayPlume, to już jest 2 tygodnie.
Do tego, żeby uzbierać te kosmiczne 10000 żet, też trzeba stracić trochę czasu.
Administracja mogłaby to przemyśleć i albo zmniejszyć kwotę wymaganą do wypłaty, albo skrócić czas oczekiwania na przelew, a najlepiej jedno i drugie.
Jeśli dalej portal będzie miał nas gdzieś, to kiepsko to wszystko widzę.
SU na ogół wywiązuje się z wypłacania pieniędzy w czasie określonym w regulaminie. Wyjątkiem są zmiany operatora płatności (lub - jak to miało miejsce niedawno - atak DDoS). Podobnie jak Wy, Dziewczyny, uważam, że ten czas powinien ulec zmianie. 7 dni roboczych + 2 dni trzymania pieniędzy przez PayPlume to stanowczo za długo. Oczekiwanie na przelew jest mega stresujący z punktu widzenia osoby prowadzącej działalność. Muszę wszystko planować z 2 tygodniowym wyprzedzeniem. Wystarczy, że dostanę pieniądze o 1 dzień za późno i już jest klops. Nie powinno tak być. Byłoby super, gdyby to zmienili.
W firmach, które pracują w weekendy, dni robocze to te, w których pracownik świadczy pracę.
Wiadomo, że nie jesteśmy pracownicami SU i każda nadaje kiedy chce, ale ciekawe jak portal by na tym wyszedł, gdybyśmy nadawały tylko od poniedziałku do piątku...
Na SU wszystkie dni są robocze i weekendy powinny być wliczane do tego terminu 7 dni.
Może w końcu ktoś się obudzi i zacznie to wszystko normalnie funkcjonować :D
Wiadomo, że nie jesteśmy pracownicami SU i każda nadaje kiedy chce, ale ciekawe jak portal by na tym wyszedł, gdybyśmy nadawały tylko od poniedziałku do piątku...
Na SU wszystkie dni są robocze i weekendy powinny być wliczane do tego terminu 7 dni.
Może w końcu ktoś się obudzi i zacznie to wszystko normalnie funkcjonować :D