Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

wypłata tokena

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
MissIriska
Posty: 7

wypłata tokena

Post autor: MissIriska » pn kwie 21, 2025 4:15 pm

Dlaczego moja płatność została anulowana, a tokeny wróciły na moje konto?

_Sinful_
Posty: 6

Post autor: _Sinful_ » pn kwie 21, 2025 6:38 pm

Tutaj nie otrzymasz odpowiedzi na swoje pytanie. Zazwyczaj trzeba wejść na transmisję na żywo, zawołać moderatora i tylko on podczas prywatnej rozmowy będzie mógł ci wyjaśnić, co musisz zrobić, aby otrzymać swoje tokeny

Chikipiki
Posty: 4

Post autor: Chikipiki » pn kwie 21, 2025 9:16 pm

Cześć. Odzyskałem także swoje żetony. Kiedy wystawiłeś rachunek do zapłaty i kiedy go odzyskałeś?
Poprosiłem o ponowną weryfikację, przyszedł moderator i poprosił o okazanie dokumentów (2 różnych), mimo że było napisane, że na tym etapie nie będą mnie o nie prosić. Nie miałem przy sobie żadnych dokumentów i mój czek został odrzucony. Pracuję nad tą stroną od 2023 roku i zawsze kończyłem kontrole i płatności sukcesem.Obsługa klienta, jak zwykle, milczy. Daj znać, czy sytuacja została rozwiązana.

sssweet_brunette
Posty: 3

Post autor: sssweet_brunette » czw kwie 24, 2025 9:01 am

Mam tę samą sytuację, tokeny zwrócone, czy ktoś wie, gdzie jest problem?

MissIriska
Posty: 7

Post autor: MissIriska » czw kwie 24, 2025 4:12 pm

Nadal nie dostałem zapłaty. Byłem na kam i czekałem na moderatora, ale on nie przyszedł. Nie rozumiem, gdzie jest problem, bo wszystkie dokumenty były wcześniej sprawdzane. nie było żadnych naruszeń

Chikipiki
Posty: 4

Post autor: Chikipiki » pt kwie 25, 2025 12:47 pm

Dzisiaj sami usunęli Moje Konto i zabrali mi 70 000 tokenów. Nie miałem żadnych naruszeń.
To najstraszniejsze podejście do dziewczyn

sssweet_brunette
Posty: 3

Post autor: sssweet_brunette » pt kwie 25, 2025 3:22 pm

Jak zostało usunięte? i z jakiego powodu?

Chikipiki
Posty: 4

Post autor: Chikipiki » pt kwie 25, 2025 4:30 pm

Próbowałam się zalogować. nieprawidłowe hasło. Próbowałem się zregenerować. Pisze: "nie utworzyłeś konta z takim adresem e-mail". Nie ma wyjaśnienia od obsługi klienta.

MissIriska
Posty: 7

Post autor: MissIriska » sob kwie 26, 2025 11:46 am

żetony zostały mi ponownie zwrócone. wsparcie techniczne jest takie, jakby w ogóle nie istniało, a SU żyje własnym życiem. Dlaczego SU nie wypłaca naszych pieniędzy?!

LorekAssholek
Posty: 35

Post autor: LorekAssholek » sob kwie 26, 2025 2:24 pm

Chikipiki pisze:
pt kwie 25, 2025 4:30 pm
Próbowałam się zalogować. nieprawidłowe hasło. Próbowałem się zregenerować. Pisze: "nie utworzyłeś konta z takim adresem e-mail". Nie ma wyjaśnienia od obsługi klienta.
Coś mi się nie chce wierzyć, że tak sami z siebie usunęli Ci konto. Jesteś pewna, że nie złamałas regulaminu gdzie jest napisane, że mogą to zrobić?
Cyt:
"Każdy Użytkownik i Wykonawca może mieć jedno Konto. W przypadku podejrzenia, że jeden Użytkownik lub Wykonawca posiada więcej niż jedno Konto, wszystkie Konta tego Użytkownika lub Wykonawcy mogą zostać zablokowane do czasu wyjaśnienia. W przypadku potwierdzenia, że Użytkownik lub Wykonawca ma wiele Kont, Administrator może usunąć wszystkie Konta, pozostawiając tylko jedno, najdawniej założone."
I 2:
"W przypadku przekazania jednorazowo lub w wielu transzach większej liczby żetonów w formie napiwku pomiędzy jednym lub kilkoma kontami należącymi do tych samych użytkowników, Administrator ma prawo zablokować taką transakcję i zwrócić żetony na konto/konta, z których zostały przesłane."

Jeżeli nie to może ktoś Ci się zwyczajnie wpierdzielil na konto i Ci te żetony ukradł po czym usunął konto? Innej opcji nie widzę.

ODPOWIEDZ