Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Problem z podłączeniem konta Payplume

Pieniądze nie dotarły? Nie da się zlecić wypłaty?
ODPOWIEDZ
Curlyhoney
Posty: 8

Problem z podłączeniem konta Payplume

Post autor: Curlyhoney » pt lis 08, 2024 4:37 pm

,, Wystąpił błąd podczas podłączania konta z serwisem PayPlume - spróbuj ponownie"


Dostaję ten komunikat cały czas, wywala mnie za każdym razem gdy odswieżam. Z kontem jest wszystko ok, na Payplume loguje się normalnie. Ktos z was miał ten problem?

DreamTits
Posty: 2

Post autor: DreamTits » sob lis 09, 2024 9:02 am

tak samo mam((

AGUSSSIA
Posty: 19

Post autor: AGUSSSIA » sob lis 09, 2024 10:45 am

Też mam ten problem . BŁĄD aplikacji:wystąpił wyjątek po stronie klienta (więcej informacji można znaleźć w konsoli przeglądarki? Też taka treść macie?

_Elena_
Posty: 47

Post autor: _Elena_ » sob lis 09, 2024 1:21 pm

Hello everyone, tell me please which bank you checked through?

Figlarna
Posty: 10

Post autor: Figlarna » wt lis 12, 2024 12:51 pm

Curlyhoney pisze:
pt lis 08, 2024 4:37 pm
,, Wystąpił błąd podczas podłączania konta z serwisem PayPlume - spróbuj ponownie"


Dostaję ten komunikat cały czas, wywala mnie za każdym razem gdy odswieżam. Z kontem jest wszystko ok, na Payplume loguje się normalnie. Ktos z was miał ten problem?
U mnie było podobnie.Weszłam znowu na Showup podłącz konto, chyba po dwóch dniach i wyskoczył komunikat że konto podłączone.

Figlarna
Posty: 10

Post autor: Figlarna » wt lis 12, 2024 12:53 pm

AGUSSSIA pisze:
sob lis 09, 2024 10:45 am
Też mam ten problem . BŁĄD aplikacji:wystąpił wyjątek po stronie klienta (więcej informacji można znaleźć w konsoli przeglądarki? Też taka treść macie?
Na maila powinnaś otrzymać kod weryfikacyjny i tam też będą dalsze wskazówki.

kamilka10
Posty: 10

Post autor: kamilka10 » wt lis 12, 2024 9:57 pm

Pisalam do payplum i napisali mi ustaw haslo ale gdzie mam to haslo ustawic? moze ktos mi podpowie:} dziekuje

Lena87
Posty: 149

Post autor: Lena87 » śr lis 13, 2024 2:02 pm

kamilka10 pisze:
wt lis 12, 2024 9:57 pm
Pisalam do payplum i napisali mi ustaw haslo ale gdzie mam to haslo ustawic? moze ktos mi podpowie:} dziekuje
Mam ten sam problem mialam podłączone konta juz a teraz po kilku dniach znowu mi wyskakuje podłącz konta i ani sie zalogowac ani zarejestrowac masakra

Black_Lesley
Posty: 4

Post autor: Black_Lesley » wt lis 19, 2024 8:02 am

Miałam podobnie w końcu podłączyłam konto pobrało mi żetony jestem już na 0 ale dalej nie przychodzi wiadomość by wyplacic pieniądze w payplum ;((

Black_Lesley
Posty: 4

Post autor: Black_Lesley » wt lis 19, 2024 8:05 am

Po wyplacie żetonow wyświetlił się komunikat że trzeba czekać na zaakceptowanie przez administratora ale dalej cisza nic nie ma

ODPOWIEDZ