Anulowane zlecenia
Re: Anulowane zlecenia
Hej i co jak wkońcu się rozwiązała sytuacja? Bo mnie anulowali już dwa razy w piątek i dziś znów, a podaję prawidłowe dane te co zawsze, mógłby ktoś odpisać? Proszę, będę wdzięczna. Pozdrawiam.
Mi anulowali trzy razy i dalej pewnie by anulowali, gdybym sama z siebie nie wysłała im screena że to moje prawdziwe dane czyli nr konta i imie i nazwisko należą do tego rachunku, wtedy odpisali, że ok zrealizują i zrealizowali, a wczesniej non stop odpisywali formułką, że należy podawac swoje dane, a ja je podawałam kilka lat. Może masz to samo co ja.
. Ale nie rozumiem tej weryfikacji konta przecież to kamerki erotyczne nie zwrot pit umowy nie podpisujeny itp wiec nie rozumiem jakie znaczenie ma czyje konto się podaje...Shiiii pisze: ↑śr kwie 21, 2021 8:31 amMi anulowali trzy razy i dalej pewnie by anulowali, gdybym sama z siebie nie wysłała im screena że to moje prawdziwe dane czyli nr konta i imie i nazwisko należą do tego rachunku, wtedy odpisali, że ok zrealizują i zrealizowali, a wczesniej non stop odpisywali formułką, że należy podawac swoje dane, a ja je podawałam kilka lat. Może masz to samo co ja.
już chyba pięć razy próbuję wypłacić żetony. wcześniej zbanowali mi konto (nie raczyli odpisać czemu), zrobiłam nowe, mam już żetony do wypłaty i nie ni huhu. cały czas anulowane. zero odpowiedzi na maile. na jaki mail wysyłacie wiadomości? dostajecie odpowiedzi normalnie na pocztę czy jak? już głupieję
Hej, ostatnio 2 razy anulowano mi zlecenie wypłaty żetonów i 2 razy wróciły z powrotem do mnie na konto. Napisałam do administracji i odpisali, że "Użytkownik zlecając wypłatę żetonów powinien podawać dane swojego rachunku bankowego.". Mam pytanie, wszystkie podajecie swoje dane i swój numer konta?