Transmisje się zawieszają, nie zgrywa się obraz z dźwiękiem
Re: Transmisje się zawieszają, nie zgrywa się obraz z dźwiękiem
Po pierwsze, ja i fapka to dwie różne osoby. W internecie jest więcej niż jedna osoba która potrafi sformułować logiczną wypowiedź.
Po drugie jakie formułki z internetu? Nic w mojej wypowiedzi nie było przepisane z internetu, wszystko było na bazie mojej własnej wiedzy zgromadzonej przez lata.
Po trzecie nie kazałem nigdy nikomu kupować nowego laptopa, to ty opowiadasz, że laptop z 2017 roku jest stary, nie wyrabia i każesz ludziom kupować dodatkowe zabawki, zrzucasz winę na "starego laptopa i 2.4Ghz", to czy twoje rozwiązania działają czy nie to jest zupełnie osobna kwestia, tylko żebyś ty jeszcze chłopie rozumiał w pełni dlaczego.
Po czwarte, zacznij pisać chociaż trochę po polsku, połowy tego co ty piszesz nie da się w ogóle zrozumieć, nawet nie chodzi mi o kompletny brak ortografii, tylko tragiczną stylistykę i źle sformułowane zdania, które sprawiają, że twoje wypowiedzi często nie mają żadnego sensu.
Kończę bo dalsza rozmowa z tobą nie ma większego sensu.
Po drugie jakie formułki z internetu? Nic w mojej wypowiedzi nie było przepisane z internetu, wszystko było na bazie mojej własnej wiedzy zgromadzonej przez lata.
Po trzecie nie kazałem nigdy nikomu kupować nowego laptopa, to ty opowiadasz, że laptop z 2017 roku jest stary, nie wyrabia i każesz ludziom kupować dodatkowe zabawki, zrzucasz winę na "starego laptopa i 2.4Ghz", to czy twoje rozwiązania działają czy nie to jest zupełnie osobna kwestia, tylko żebyś ty jeszcze chłopie rozumiał w pełni dlaczego.
Po czwarte, zacznij pisać chociaż trochę po polsku, połowy tego co ty piszesz nie da się w ogóle zrozumieć, nawet nie chodzi mi o kompletny brak ortografii, tylko tragiczną stylistykę i źle sformułowane zdania, które sprawiają, że twoje wypowiedzi często nie mają żadnego sensu.
Kończę bo dalsza rozmowa z tobą nie ma większego sensu.
Wystarczy, że mieszka w bloku i wiele osób korzysta z pasma 2,4 GHz - w ten sposób ogranicza się możliwości. Z 5 GHz mniej osób korzysta, a i tak powinno się korzystać z kabla, a nie bezprzewodowego WiFi by mieć gwarancję, że łącze jest OK - jeżeli łącze jest OK*, dopiero wtedy można bawić się w ustalanie czy winą jest pasmo bądź karta.GORYL pisze: ↑wt wrz 29, 2020 10:04 pmWytłumacz to że jak osoba co miała starszego laptopa z roku 2017 i tam było pasmo 2,4ghz to miała ogólny problem by prowadzić trasmisje na su. Sped test pokazywał 7,56 mbps uploadu. Po zakupie karty sieciowej na pasmie 5ghz sped test pokazuje 18.35 mbps uploadu i może pracować ta osoba na Showup.tv. Jak pisałem to jest pomoc doraźna nie całkowita bo będą małe zacinki bo su traci pakiety ping.
* - jeżeli nie jest ok, to może wina routera, ale to o wiele taniej idzie sprawdzić, bo wystarczy pożyczyć od kogoś...
Dodałoby powagi, której większość userów* do Ciebie nie ma.
* - takich udzielających się.
-
- Posty: 10
Witam.
Pozwolę się wtrącić w temat bo dotyczy on również i mnie.
Od kilku tygodni masakrycznie tnie moje transmisje. Komputer z roku 2018, karty sieciowej nie znam, internet mam z wysokiej półki (900 Mb/s)
Ciekawostką jest fakt, iż na privach nic się nie dzieje, osoba która zakupiła priv i pokazała mi się jest bez zarzutów i ja również bo pytam...czy mnie widać, czy wszystko w porządku z trans?
Drodzy Panowie zwracam się do Was z zapytaniem o co tu chodzi?
Ja jestem laikiem w tej dziedzinie ale biorąc na logikę chyba faktycznie SU miesza, bo aż tak kiepsko dotąd nie miałam.
Będę jednak wdzięczna za podpowiedzi.
Pozdrawiam.
Pozwolę się wtrącić w temat bo dotyczy on również i mnie.
Od kilku tygodni masakrycznie tnie moje transmisje. Komputer z roku 2018, karty sieciowej nie znam, internet mam z wysokiej półki (900 Mb/s)
Ciekawostką jest fakt, iż na privach nic się nie dzieje, osoba która zakupiła priv i pokazała mi się jest bez zarzutów i ja również bo pytam...czy mnie widać, czy wszystko w porządku z trans?
Drodzy Panowie zwracam się do Was z zapytaniem o co tu chodzi?
Ja jestem laikiem w tej dziedzinie ale biorąc na logikę chyba faktycznie SU miesza, bo aż tak kiepsko dotąd nie miałam.
Będę jednak wdzięczna za podpowiedzi.
Pozdrawiam.
Bez zapoznania się z czym dokładnie jest problem nie mogę Ci napisać więcej chcesz to napisz mi pw na Showup.tv profil Goryl.
To że obraz nie idzie z głosem jednocześnie to wina su. Ale ze cie tnie zacina zrywa połączenia itd może przyczyna być u ciebie.
Ostatniego czasu robię takie przypadki częściej i dużo by pisać o tym ale wirusy, śmiecie, programy zamulające.
Jak tylko mam czas to pomogę A jak to zwykle bywa moderacja wyczyść ciasteczka i przeglądarkę i tak to nic nie daje.
Dla tego ludzie co pracują na Showup.tv szukają pomocy na forach lub u takich osób jak ja czy osoby z forum co zajmują się informatyką.
Żetony z pw ja odaje nie naciągam nikogo na żetony z prywatnych wiadomości.
To że obraz nie idzie z głosem jednocześnie to wina su. Ale ze cie tnie zacina zrywa połączenia itd może przyczyna być u ciebie.
Ostatniego czasu robię takie przypadki częściej i dużo by pisać o tym ale wirusy, śmiecie, programy zamulające.
Jak tylko mam czas to pomogę A jak to zwykle bywa moderacja wyczyść ciasteczka i przeglądarkę i tak to nic nie daje.
Dla tego ludzie co pracują na Showup.tv szukają pomocy na forach lub u takich osób jak ja czy osoby z forum co zajmują się informatyką.
Żetony z pw ja odaje nie naciągam nikogo na żetony z prywatnych wiadomości.
-
- Posty: 10
Zwracam się do GORYLA z mega podziękowaniem za poświęcony i cenny czas, za pokorę, wyrozumiałość i cierpliwość bo ja niestety nie mam pojęcia jeśli chodzi o sprawy techniczne, internetowe, komputerowe.
Kochani szczerze polecam osobę, naprawdę bardzo mi pomógł. Służy również pomocą w każdej chwili.
Drogi GORYLU chylę czoła i bardzo bardzo dziękuję za okazaną pomoc!!!!!
Kochani szczerze polecam osobę, naprawdę bardzo mi pomógł. Służy również pomocą w każdej chwili.
Drogi GORYLU chylę czoła i bardzo bardzo dziękuję za okazaną pomoc!!!!!
I dlaczego do tych podziękowań nie dodano rozwiązania problemu?mokramilfka pisze: ↑czw paź 08, 2020 12:31 pmZwracam się do GORYLA z mega podziękowaniem za poświęcony i cenny czas, za pokorę, wyrozumiałość i cierpliwość bo ja niestety nie mam pojęcia jeśli chodzi o sprawy techniczne, internetowe, komputerowe.
Kochani szczerze polecam osobę, naprawdę bardzo mi pomógł. Służy również pomocą w każdej chwili.
Drogi GORYLU chylę czoła i bardzo bardzo dziękuję za okazaną pomoc!!!!!
Albo sam goryl mógł napisać tu rozwiązanie by każdy mógł na nie trafić, a nie wszystko za parawanem robi.
Wiem, że tak wygodniej i szybciej i sprawniej, ale trzeba myśleć też o zasięgach.
-
- Posty: 10
Chyba nie sądzisz, że opiszę tu całą procedurę naprawy?! Człowiek zaproponował pomoc, wywiązał się, zatem to jest dla mnie najważniejsze.
A tak z ciekawości czytasz forum by pomóc czy lubisz po prostu wkręcić się w rozmowę?
Moja rada jeśli jesteś zainteresowany (mniemam, że jesteś mężczyzną) historią mego problemu po prostu zgłoś się do GORYLA on wszystko Ci wytłumaczy, krok po kroku.
A tak z ciekawości czytasz forum by pomóc czy lubisz po prostu wkręcić się w rozmowę?
Moja rada jeśli jesteś zainteresowany (mniemam, że jesteś mężczyzną) historią mego problemu po prostu zgłoś się do GORYLA on wszystko Ci wytłumaczy, krok po kroku.
Ty piszesz z sensem, a on pisze jak potłuczony.mokramilfka pisze: ↑pt paź 09, 2020 9:25 amChyba nie sądzisz, że opiszę tu całą procedurę naprawy?! Człowiek zaproponował pomoc, wywiązał się, zatem to jest dla mnie najważniejsze.
A tak z ciekawości czytasz forum by pomóc czy lubisz po prostu wkręcić się w rozmowę?
Moja rada jeśli jesteś zainteresowany (mniemam, że jesteś mężczyzną) historią mego problemu po prostu zgłoś się do GORYLA on wszystko Ci wytłumaczy, krok po kroku.
A Ty przyszłaś mnie zganić? A nie mogłaś się wysilić i podać rozwiązanie? Ta wiedza jakaś tajemna jest? Trzeba za nią zapłacić?
On sam też mógłby to opisać, a on woli wszystko za ukrytymi drzwiami.