Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
Kate_Utopia
Posty: 3

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: Kate_Utopia » wt sie 01, 2023 8:10 pm

Hello, can i get money from PayRedeem to my account at Georgia or Turkey?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » śr sie 02, 2023 11:11 am

AngelChloe pisze:
sob lip 29, 2023 12:32 pm
Dla wszystkich dziewczyn zainteresowanych przelewami międzynarodowymi,
ZNOWU NIE SĄ DOSTĘPNE - NIE DZIAŁAJĄ.

I to nie tylko te " Na Ukrainę " .

Najpierw kazali nam zmienić numer Iban z LT (Litwa) na GB ( Wielka Brytania) I pieniądze zostały zlecone.
Po czym po 10 dniach gdy pieniądze były przetrzymywane i byłam zapewniana że " Tak międzynarodowe przelewy działają nie ma żadnego problemu" dostałam wiadomość że jednak mają problem :) i że nie ma jednak możliwości przelewów SWIFT. !Po 10 dniach!
Nie dajcie się zwieźć, czekałam 10 dni codziennie pisząc gdzie są środki które zleciłam po czym wróciły na konto i musiałam zlecać na Polski rachunek bankowy.

Zauważyłam że jeśli chodzi o przelewy SWIFT od początku jest z tym problem i nie polecam zlecać właśnie tym sposobem bo to nie pierwsza sytuacja kiedy tego przelewu po prostu nie otrzymuję.

Pytanie do PayRedem :
Kiedy zaczniecie poważnie traktować swoich klientów i mówić prosto z mostu jak jest, że coś nie działa czy macie problemy a nie wiecznie bawicie się z nami w obiecywanki że już przecież wszystko jest w porządku i można zlecać bez problemu?

Myślałam że kiedy Showup wprowadzając Payredem dali nam więcej możliwości wypłat i będzie to dla nas -dziewczyn o wiele wygodniejsze i będzie o wiele więcej możliwości wypłat. Oh w jakim błędzie byłam.

Koniec końców polecam ( Tak jak i sam Payredem wałkując ten temat w każdym mailu i czacie ) wypłacajcie na Polskie konta bankowe, z tym do tej pory problemu nie ma.
Witam,

Tak, na dany moment znów musieliśmy wstrzymać przelewy międzynarodowe, i to nie tylko te na Ukrainę. Czekamy na komunikat kiedy znów będzie można je wysyłać. Tak jak pisałem wcześniej, jeżeli tylko istnieje możliwość, to polecamy założenie konta PL aby otrzymywać przelewy krajowe. Wtedy cofniemy pieniądze i będzie je można wypłacić na inne konto. Wiemy że sytuacja jest trudna, i przepraszamy za opóźnienia i zamieszanie z przelewami międzynarodowymi.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » śr sie 02, 2023 11:13 am

Kate_Utopia pisze:
wt sie 01, 2023 8:10 pm
Hello, can i get money from PayRedeem to my account at Georgia or Turkey?
Currently it's not possible as we have paused international transfers. We are working on a fix, and in the near future it will be possible.

Songo1020
Posty: 6

Post autor: Songo1020 » śr sie 02, 2023 5:03 pm

Witam.
Mam pytanie do PayRedeem.
Czy wypłaty do Ukrainy oraz na inne konta zagraniczne wrócą, czy w ogóle już ich nie będzie?? Raz piszecie że to już koniec z przelewami na ukraińskie oraz zagraniczne konta, a raz piszesz że próbujecie rozwiązywać ten problem!!
Proszę o sprostowanie swojego stanowiska w tym temacie. Bo nie wiemy co robić.


Kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi od Państwa na moje pytanie?? Czekam już tydzień na odpowiedz!!
Odnoszę wrażenie że macie nas za osoby "gorsze", lekceważycie nas, nie odpisując na pytanie , mam na myśli osoby pracujące tu poza granicami polski i nie posiadające polskiego konta.

PayRedeem proszę nie ignorujcie nas. Czekam na wasza odpowiedz na moje pytanie.
Ostatnio zmieniony wt sie 08, 2023 10:56 am przez Songo1020, łącznie zmieniany 2 razy.

Jagoda26
Posty: 3

Post autor: Jagoda26 » śr sie 02, 2023 8:49 pm

Witam, mam problem z wypłatą pieniędzy. Szukam porady lub innej osoby które miała takie problemy. Otóż Payreedem coś namieszał z moją wypłatą i bank mi nie przyją od nich przelewu i odesłał im z powrotem. I tu zaczynają się problemy. Payreedem twierdzi że pieniędzy jeszcze nie dostał i mam czekać. Sprawa toczy się już od miesiąca i już nie wiem co mam robić. Pisałam na SU ale oni są tylko od kasowania pieniędzy, bo nawet nie raczą odpowiedzieć na maila. Nie wiem co mam robić :( Miała któraś z was taką sytuację??? Oczywiście mam potwierdzenie z banku że pieniądze wysłali ponad miesiąc temu! Proszę o pomoc

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » wt sie 08, 2023 3:43 pm

Songo1020 pisze:
śr sie 02, 2023 5:03 pm
Witam.
Mam pytanie do PayRedeem.
Czy wypłaty do Ukrainy oraz na inne konta zagraniczne wrócą, czy w ogóle już ich nie będzie?? Raz piszecie że to już koniec z przelewami na ukraińskie oraz zagraniczne konta, a raz piszesz że próbujecie rozwiązywać ten problem!!
Proszę o sprostowanie swojego stanowiska w tym temacie. Bo nie wiemy co robić.


Kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi od Państwa na moje pytanie?? Czekam już tydzień na odpowiedz!!
Odnoszę wrażenie że macie nas za osoby "gorsze", lekceważycie nas, nie odpisując na pytanie , mam na myśli osoby pracujące tu poza granicami polski i nie posiadające polskiego konta.

PayRedeem proszę nie ignorujcie nas. Czekam na wasza odpowiedz na moje pytanie.
Dzień dobry,

Absolutnie traktujemy wszystkich klientów w ten sam sposób. Na dany moment nasz partner nie jest w stanie robić zagranicznych przelewów więc je wstrzymaliśmy. Pracujemy nad rozwiązaniem i nie jestem w stanie określić kiedy takie przelewy mogą wrócić, ale prędzej czy później na pewno je uruchomimy. Wiem że to żadna odpowiedź, ale niestety, nasz dział obsługi klienta nie może udzielić więcej info.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » wt sie 08, 2023 3:50 pm

Jagoda26 pisze:
śr sie 02, 2023 8:49 pm
Witam, mam problem z wypłatą pieniędzy. Szukam porady lub innej osoby które miała takie problemy. Otóż Payreedem coś namieszał z moją wypłatą i bank mi nie przyją od nich przelewu i odesłał im z powrotem. I tu zaczynają się problemy. Payreedem twierdzi że pieniędzy jeszcze nie dostał i mam czekać. Sprawa toczy się już od miesiąca i już nie wiem co mam robić. Pisałam na SU ale oni są tylko od kasowania pieniędzy, bo nawet nie raczą odpowiedzieć na maila. Nie wiem co mam robić :( Miała któraś z was taką sytuację??? Oczywiście mam potwierdzenie z banku że pieniądze wysłali ponad miesiąc temu! Proszę o pomoc
Parę osób znalazło się w tej sytuacji - część źle podała informacje o koncie bankowym albo podrobiła dokumenty, albo niektórzy nie sprawdzili że ich konto przyjmuje wyłącznie EUR. Jeżeli środki zostały odesłane przez Pani bank to musimy czekać aż wrócą na nasze konto przed wydaniem kolejnej eKarty Wypłat. Każdy bank czy instytucja finansowa będzie po drodze te środki sprawdzać i zajmuje to bardzo dużo czasu. Mam nadzieję że zwrot przyjdzie szybko, ale zdarza się że nie wraca przez wiele miesięcy, co jest frustrujące i dla Nas i dla naszych klientów. Przepraszamy że Pani znalazła się w tej sytuacji. Na bieżąco informujemy naszych konsultantów o zwrotach i jak tylko się pojawi w Pani przypadku to wygenerujemy kolejną eKartę i o tym poinformujemy.

Songo1020
Posty: 6

Post autor: Songo1020 » wt sie 08, 2023 4:11 pm

PayRedeem_Support pisze:
wt sie 08, 2023 3:43 pm
Songo1020 pisze:
śr sie 02, 2023 5:03 pm
Witam.
Mam pytanie do PayRedeem.
Czy wypłaty do Ukrainy oraz na inne konta zagraniczne wrócą, czy w ogóle już ich nie będzie?? Raz piszecie że to już koniec z przelewami na ukraińskie oraz zagraniczne konta, a raz piszesz że próbujecie rozwiązywać ten problem!!
Proszę o sprostowanie swojego stanowiska w tym temacie. Bo nie wiemy co robić.


Kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi od Państwa na moje pytanie?? Czekam już tydzień na odpowiedz!!
Odnoszę wrażenie że macie nas za osoby "gorsze", lekceważycie nas, nie odpisując na pytanie , mam na myśli osoby pracujące tu poza granicami polski i nie posiadające polskiego konta.

PayRedeem proszę nie ignorujcie nas. Czekam na wasza odpowiedz na moje pytanie.
Dzień dobry,

Absolutnie traktujemy wszystkich klientów w ten sam sposób. Na dany moment nasz partner nie jest w stanie robić zagranicznych przelewów więc je wstrzymaliśmy. Pracujemy nad rozwiązaniem i nie jestem w stanie określić kiedy takie przelewy mogą wrócić, ale prędzej czy później na pewno je uruchomimy. Wiem że to żadna odpowiedź, ale niestety, nasz dział obsługi klienta nie może udzielić więcej info.
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
A co z przelewami na ukraińskie konta bankowe. Czy one też zostaną przywrócone?

I ponownie brak odpowiedzi na zadane pytanie do was!!!
Ostatnio zmieniony pn sie 14, 2023 10:38 am przez Songo1020, łącznie zmieniany 1 raz.

szatynka1800
Posty: 2

Post autor: szatynka1800 » sob sie 12, 2023 12:39 am

Witam.

Dokonałam pierwszej wypłaty na PayRedeem. Pieniążki już mam na tym portalu.

Moje pytania:

1. Dadzą możliwość przelania środków na karty podarunkowe i wysłania na mój adres ?
2. Te karty mają termin ważności a jakoś nie chcę przelewać na konto bankowe. Wole już trzymać to moje gifty.

Co mam robić doradźcie dziewczyny :(

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » pn sie 14, 2023 1:18 pm

Songo1020 pisze:
wt sie 08, 2023 4:11 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt sie 08, 2023 3:43 pm
Songo1020 pisze:
śr sie 02, 2023 5:03 pm
Witam.
Mam pytanie do PayRedeem.
Czy wypłaty do Ukrainy oraz na inne konta zagraniczne wrócą, czy w ogóle już ich nie będzie?? Raz piszecie że to już koniec z przelewami na ukraińskie oraz zagraniczne konta, a raz piszesz że próbujecie rozwiązywać ten problem!!
Proszę o sprostowanie swojego stanowiska w tym temacie. Bo nie wiemy co robić.


Kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi od Państwa na moje pytanie?? Czekam już tydzień na odpowiedz!!
Odnoszę wrażenie że macie nas za osoby "gorsze", lekceważycie nas, nie odpisując na pytanie , mam na myśli osoby pracujące tu poza granicami polski i nie posiadające polskiego konta.

PayRedeem proszę nie ignorujcie nas. Czekam na wasza odpowiedz na moje pytanie.
Dzień dobry,

Absolutnie traktujemy wszystkich klientów w ten sam sposób. Na dany moment nasz partner nie jest w stanie robić zagranicznych przelewów więc je wstrzymaliśmy. Pracujemy nad rozwiązaniem i nie jestem w stanie określić kiedy takie przelewy mogą wrócić, ale prędzej czy później na pewno je uruchomimy. Wiem że to żadna odpowiedź, ale niestety, nasz dział obsługi klienta nie może udzielić więcej info.
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
A co z przelewami na ukraińskie konta bankowe. Czy one też zostaną przywrócone?

I ponownie brak odpowiedzi na zadane pytanie do was!!!
Na dany moment prędzej spodziewamy się wdrożenia rozwiązania krypto niż uruchomienia przelewów SWIFT. Chcemy uruchomić przelewy na Ukraine, ale tak jak inne międzynarodowe nie mamy zdefiniowanej daty kiedy nasz partner to umożliwi.

ODPOWIEDZ