Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: wszystkowidze » pn mar 13, 2023 6:44 pm

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Jak zapewne wiecie w serwisie od pewnego czasu została wstrzymana możliwość zlecania wypłat żetonów. Mamy dobre wieści - uporaliśmy się z wszystkimi problemami i te ruszają niebawem (o tym poniżej). Wypłaty zleconych wcześniej przelewów zostały wznowione i systematycznie są realizowane wszystkie przelewy „oczekujące na realizację”. Wypłaty wszystkich zaległych zgłoszeń zostaną zakończone do 14.03.2023. Następnie zostanie aktywowane zlecanie NOWYCH wypłat żetonów.

Aby jednak zapewnić stabilność w wypłatach żetonów musieliśmy zaktualizować procedury aby dostosować się do najnowszych wymagań stawianych przez instytucje finansowe. Chodzi tutaj przede wszystkim o pełną zgodność z zapisami o przeciwdziałaniu praniu brudnych pieniędzy i handlu ludźmi. Te wymagają od nas pewnych zmian w działaniu serwisu i jedną z tych rzeczy jest właśnie weryfikacja tożsamości.

Jak będzie wyglądać weryfikacja tożsamości?

Cały proces jest bardzo prosty i co najważniejsze jednorazowy. Składa się on z trzech kroków:

1. Konieczne będzie wgranie skanu dokumentu tożsamości. Może to być dowód osobisty lub paszport. Ważne by dokument był wyraźny i było dobrze widoczne Wasze zdjęcie.

2. W drugim kroku zostaną zweryfikowane dane z systemu bankowego. Dzięki temu będziemy w stanie potwierdzić, że konto bankowe, na które będą wysyłane wypłaty należy do danego Wykonawcy.

3. Ostatnim krokiem jest upewnienie się, że dokumenty faktycznie należą do Wykonawcy. Tutaj wystarczy uruchomić transmisję publiczną i po prostu poczekać na moderatora, który wyśle zaproszenie na specjalną prywatną sesję. Jeżeli wszystko będzie w porządku, można zlecać swoje wypłaty.

Aby uniknąć niepotrzebnych stresów podajemy listę rzeczy, o których należy pamiętać:
- konto bankowe musi bezwzględnie należeć do Wykonawcy. Nie możemy to być rachunek należący do osób trzecich.
- zdjęcia dowodów/paszportów muszą być wyraźne. Musimy być w stanie także rozpoznać twarz transmitującego. Żadna część dokumentu nie może być też zasłonięta, prześwietlona ani zabrudzona. Zdjęcie można wykonać telefonem albo zeskanować w skanerze.
- ostatni krok wymaga obecności Moderatora. Wystarczy uruchomić transmisję publiczną, a ten się sam pojawi. W zależności od godziny i ilości pracy może to jednak chwilę potrwać.

Jeżeli coś się nie powiedzie, np. wgranie dokumentu czy autoryzacja w banku - spokojnie. Dajcie znać Moderatorowi o zaistniałym problemie, lub piszcie na bok@showup.tv

A co z wypłatami?
W najbliższych tygodniach, od 15.03 możliwe będzie realizowanie wypłaty poprzez zwykły przelew.

Docelowo wypłaty będą realizowane poprzez usługę naszego nowego partnera PayRedeem .

Da to czas by zapoznać się z nowym systemem (do czego zachęcamy).

Co do samego PayRedeem - jest to system, który umożliwia otrzymywanie i wysyłanie środków poprzez tzw. ecardy. Wykonawca otrzyma wirtualną kartę ze środkami, które natychmiast zasilą jego portfel w usłudze PayRedeem . Proces jest bardzo prosty. PayRedeem pozwoli nie tylko na szybkie wypłaty żetonów na konto bankowe, ale także np. portfel kryptowalutowy. Wypłaty mogą być dokonywane także na konta bankowe w innych krajach. W ciągu najbliższych 3 miesięcy pojawi się także opcja uzyskania imiennej karty kredytowej VISA/Mastercard, którą będzie można płacić w np. sklepie, lub wypłacać środki z bankomatu.

PayRedeem ze swojej strony zobowiązał się do uruchomienia specjalnej infolinii w języku Polskim. Polskojęzyczna wersja strony również pojawi się do kilku dni.

O PayRedeem możecie dowiedzieć się więcej z ich strony: https://payredeem.com

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » pn mar 13, 2023 6:45 pm

Zebraliśmy dla Państwa najczęstsze pytania oraz wątpliwości. Przesyłamy odpowiedzi.

1. Czy do weryfikacji będzie potrzebne jakieś zaświadczenie z banku?
Do weryfikacji nie będą potrzebne żadne dokumenty ani zaświadczenia z banku. Po prostu będzie trzeba się do niego zalogować. W ten sposób będziemy mogli potwierdzić imię, nazwisko i numer konta bankowego. Cały proces wygląda identycznie jak zakupy blikiem czy szybkim przelewem na Allegro.

2. Czy trzeba założyć konto na PayRedeem?
Tak, będzie tutaj wymagane założenie konta na PayRedeem i jego weryfikacja.

3. Czy limit 10000 żetonów zostanie zmieniony? Czy będzie możliwość wpisania kwoty do wypłaty?
W kwestii limitu i sposoby wypłaty nic tutaj się nie zmienia.

4. Czy 15.03.2023 trzeba przejść weryfikację, żeby zlecić przelew?

Tak, weryfikacja będzie wymagana do zlecenia przelewu.

5. Jak długo będzie trwała weryfikacja?
W przypadku showup.tv cały proces zajmuje kilka minut w zależności od dostępności Moderatorów i ilości pracy jaką będą akurat mieli. Dla PayRedeem weryfikacja dokumentów to średnio 2 godziny.

6. Czy serwis pobiera prowizję za wypłacenie pieniędzy?
- Local PLN / Polish Bank below 500 PLN costs 2 PLN - Above 500 PLN costs nothing
- International PLN / Non Polish Bank: 0.3%, min. 60 PLN

7. Czy potrzebny jest wyciąg z banku?
PayRedeem jako licencjonowana instytucja płatnicza wymaga wyciągu do odblokowania wypłat. Weryfikacja na showup.tv nie wymaga tej informacji.

8. Co z kontami, które są współdzielone czy podczas weryfikacji mają być dwie osoby?
Weryfikacji podlega główny wykonawca i właściciel konta. Oczywiście konto bankowe, które będzie wybrane podczas weryfikacji musi należy do tej właśnie osoby.

9. Po jakim czasie pieniądze będą na koncie?
W przypadku wypłat w systemie PayRedeem jest to najpóźniej następny dzień roboczy.

10. Czy można rejestrować się już na PayRedeem?
Tak, bez problemu. Zalecamy także wykonanie weryfikacji konta do poziomu 1 (również trzeba podać np. dowód osobisty i adres zamieszkania). Strona PayRedeem jest już dostępna w języku polskim

11. Czy konto na PayRedeem musi należeć do tej samej osoby co konto na showup.tv?
Tak. W innym przypadku zlecenie wypłaty nie będzie możliwe.

12. Czy będzie możliwe wypłacanie żetonów do Rosji/Białorusi?
Niestety z uwagi na sankcje i obecną sytuację geopolityczną nie będzie to możliwe.

13. Skąd mam wziąć potwierdzenie adresu potrzebne do weryfikacji PayRedeeem?
Najprostsza opcja to dowolne potwierdzenie przelewu. Jeżeli wysyłamy przelew znajduje się tam nasz (jako nadawcy) adres oraz imię i nazwisko. Oprócz tego może to być rachunek za media, rachunek za telefon czy Internet.

14. Na moich wyciągach bankowych nie ma adresu, co mam teraz zrobić?
Wystarczy dodać dowolne potwierdzenie przelewu. Tam zawsze jest adres. Każdy bank pozwala na wygenerowanie takiego dokumentu w formacie PDF.

15. Co jeżeli konto jest współdzielone?
Zasada jest taka, że konto należy do jednej osoby. Jeżeli występuje para, a konto jest "kobiety", wówczas to ona podlega weryfikacji i ona otrzyma środki. W przypadku par tej samej płci, trzeba po prostu kogoś wybrać.

16. Czy będą możliwe wypłaty na Revolut?
Tak!

17. Czy wypłaty będą możliwe na Ukrainę?
Tak, bezpośrednie przelewy na Ukrainę będą możliwe poprzez Payredeem.

18. Lista krajów gdzie NIE MOZNA wysyłać przelewów z PayRedeem:
Afghanistan, Albania, Belarus, Benin, Bosnia and Herzegovina, Burkina Faso, Burundi, Cape Verde, Central African Republic, Chad, Comoros, Cuba, Democratic Republic of Congo, Djibouti, Equatorial Guinea, Eritrea, Ethiopia, Gabon, Gambia, Guinea, Guinea-Bissau, Iran, Iraq, Kosovo, North Korea, Lesotho, Liberia, Libya, Madagascar, Malawi, Mali, Mauritania, Mayotte, Mozambique, Myanmar, Niger, Pakistan, Palestinian territories, Republic of Congo, Reunion, Russia, Rwanda, Saint Helena, Sao Tome and Principe, Senegal, Seychelles, Sierra Leone, Somalia, South Africa, Sudan, Swaziland, Syria, Togo, Vanuatu, Venezuela, Yemen, Zimbabwe.

19. Czy mogę przesyłać przelewy na konto firmowe?
Tak, ale musi to być Jednoosobowa Działalność lub Indywidualna Działalność Gospodarcza. Nie może to być inna forma prawna jak na przykład Sp. z o.o. etc.

20. Czy mogę wysłać przelew na zagraniczne konto (nie wykorzystując PayRedeem)?
Zagraniczne konto np. w Revolut, Wise można wykorzystać do weryfikacji tożsamości, natomiast nie ma możliwości technicznej wypłaty na taki zagraniczny rachunek. Ta możliwość pojawi się dopiero przy wykorzystaniu usługi PayRedeem. Jeżeli ktoś chce wypłacić środki z wykorzystaniem starego systemu, prosimy o weryfikację z wykorzystaniem polskiego banku.

KMWTW88
Posty: 1

Post autor: KMWTW88 » pn mar 13, 2023 8:31 pm

Pytanie 1:
Czy uważacie, że zmiana warunków wypłat bez wcześniejszej informacji dla transmitujących jest zgodna z prawem? Rozumiem, że pewne zmiany zostały wymuszone, ale sposób ich wprowadzenia budzi spore wątpiwości. Gdyby przed zmianami transmitujące osoby dostały stosowną wiadomość jakie zmiany są szykowane i jeśli komuś one nie odpowiadają miałby szansę wypłacić zgromadzone środki to by nie było tematu.

Pytanie 2:
Skoro wymagacie dostarczenia skanu dowodu osobistego i weryfikacji danych z systemu bankowego, w jakim celu wymagacie jeszcze weryfikacji przy obecności moderatora? Co daje porównanie wizerunku osoby ze zdjęciem z dowodu skoro jak sami piszecie konto może być wspódzielone.

Pytanie 3:
Czy w związku z przetrzymywaniem przez portal skanów dowodów osobistych zostały poczynione kroki (jeśli tak to jakie) w kierunku poprawy bezpieczeństwa przed wyciekiem/wykradaniem danych?

Awatar użytkownika
GORYL
Posty: 1205

Post autor: GORYL » pn mar 13, 2023 8:44 pm

Pisałem wam wcześniej administracja da komunikat 📢 to macie wszystko jasne co trzeba zrobić itd.

BlondieMonis
Posty: 25

Post autor: BlondieMonis » pn mar 13, 2023 9:13 pm

Wszystko jasno i wyraźnie napisane.

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » pn mar 13, 2023 9:30 pm

KMWTW88 pisze:
pn mar 13, 2023 8:31 pm
Pytanie 1:
Czy uważacie, że zmiana warunków wypłat bez wcześniejszej informacji dla transmitujących jest zgodna z prawem? Rozumiem, że pewne zmiany zostały wymuszone, ale sposób ich wprowadzenia budzi spore wątpiwości. Gdyby przed zmianami transmitujące osoby dostały stosowną wiadomość jakie zmiany są szykowane i jeśli komuś one nie odpowiadają miałby szansę wypłacić zgromadzone środki to by nie było tematu.

Pytanie 2:
Skoro wymagacie dostarczenia skanu dowodu osobistego i weryfikacji danych z systemu bankowego, w jakim celu wymagacie jeszcze weryfikacji przy obecności moderatora? Co daje porównanie wizerunku osoby ze zdjęciem z dowodu skoro jak sami piszecie konto może być wspódzielone.

Pytanie 3:
Czy w związku z przetrzymywaniem przez portal skanów dowodów osobistych zostały poczynione kroki (jeśli tak to jakie) w kierunku poprawy bezpieczeństwa przed wyciekiem/wykradaniem danych?
Pytanie 1
Również chcielibyśmy zachować wcześniejsze zasady, ale nie jest to możliwe. Sama sytuacja również była dla nas zaskoczeniem. Zmiana regulaminu w tym zakresie jest wymuszona przez istniejące przepisy i regulacje (one tutaj biorą górę nad naszym Regulaminem).

Pytanie 2
Konto może być współdzielone, natomiast zawsze mamy doczynienia z głównym występujacym. Konto należy właśnie do tej osoby i ta osoba podlega weryfikacji.

Pytanie 3
W kwestii bezpieczeństwa stale współpracujemy z zewnętrznymi podmiotami, które mają ogromne doświadczenie w tym zakresie. Dane są przechowywane zgodnie ze wszystkimi standardami dla tak wrażliwych informacji. Więcej szczegółów z wiadomych względów podawać nie będziemy.

ola2504
Posty: 52

Post autor: ola2504 » pn mar 13, 2023 9:32 pm

Ok zarejestrowałam się ale nie miałam pola do wypełnienia z nr dowodu osobistego a jak teraz wchodzę w swoje dane to jest napisane nie podano i nadal nie mam tej opcji do wypełnienia…i co teraz?

Kewin2115
Posty: 8

Post autor: Kewin2115 » pn mar 13, 2023 9:33 pm

Mam zdjęcie dowodu na weryfikacje, gdzie go wysłać??? Na telefonie będziemy pokazywać nasze dane po zalogowaniu do banku?
Ostatnio zmieniony pn mar 13, 2023 9:45 pm przez Kewin2115, łącznie zmieniany 1 raz.

wszystkowidze
Administrator
Posty: 54

Post autor: wszystkowidze » pn mar 13, 2023 9:42 pm

Kewin2115 pisze:
pn mar 13, 2023 9:33 pm
Mam zdjęcie dowodu na weryfikacje, gdzie go wysłać???
Weryfikacja będzie prowadzona na podstronie wypłat. Wszelkie informacje jak to zrobić zostaną udostępnione w swoim czasie. Prosimy o chwilę cierpliwości.

gwiazda
Posty: 104

Post autor: gwiazda » pn mar 13, 2023 9:54 pm

wszystkowidze pisze:
pn mar 13, 2023 9:30 pm
KMWTW88 pisze:
pn mar 13, 2023 8:31 pm
Pytanie 1:
Czy uważacie, że zmiana warunków wypłat bez wcześniejszej informacji dla transmitujących jest zgodna z prawem? Rozumiem, że pewne zmiany zostały wymuszone, ale sposób ich wprowadzenia budzi spore wątpiwości. Gdyby przed zmianami transmitujące osoby dostały stosowną wiadomość jakie zmiany są szykowane i jeśli komuś one nie odpowiadają miałby szansę wypłacić zgromadzone środki to by nie było tematu.

Pytanie 2:
Skoro wymagacie dostarczenia skanu dowodu osobistego i weryfikacji danych z systemu bankowego, w jakim celu wymagacie jeszcze weryfikacji przy obecności moderatora? Co daje porównanie wizerunku osoby ze zdjęciem z dowodu skoro jak sami piszecie konto może być wspódzielone.

Pytanie 3:
Czy w związku z przetrzymywaniem przez portal skanów dowodów osobistych zostały poczynione kroki (jeśli tak to jakie) w kierunku poprawy bezpieczeństwa przed wyciekiem/wykradaniem danych?
Pytanie 1
Również chcielibyśmy zachować wcześniejsze zasady, ale nie jest to możliwe. Sama sytuacja również była dla nas zaskoczeniem. Zmiana regulaminu w tym zakresie jest wymuszona przez istniejące przepisy i regulacje (one tutaj biorą górę nad naszym Regulaminem).

Pytanie 2
Konto może być współdzielone, natomiast zawsze mamy doczynienia z głównym wyetępujacym. Konto należy właśnie do tej osoby i ta osoba podlega weryfikacji.

Pytanie 3
W kwestii bezpieczeństwa stale współpracujemy z zewnętrznymi podmiotami, które mają ogromne doświadczenie w tym zakresie. Dane są przechowywane zgodnie ze wszystkimi standardami dla tak wrażliwych informacji. Więcej szczegółów z wiadomych względów podawać nie będziemy.

Odnośnie punktu 2. Czyli konto nie może być wspoldzielone , jeśli jestem dopisana w drugiej kolejności. Czy dobrze zrozumiałam?

ODPOWIEDZ