Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
lisaitsme
Posty: 36

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: lisaitsme » pn lip 24, 2023 4:27 pm

-BabyYoda- pisze:
wt lip 11, 2023 6:11 pm
-BabyYoda- pisze:
pn lip 10, 2023 9:40 am
Я смогла подтвердить польский счет кредобанка в пай редене , просто загрузите в раздел документов листочек с польским ибаном который дал вам банк при открытие польского счета , потом напишите и пришлите на почту пай редена эти документы , а именно выписку с кредобанка и этот листочек , просто его фотку, а потом ждите ответа от пай редена о том чтобы вы добавили польские реквизиты в кешаут и указали страну Польша , и ждите когда подтвердят . ( свифт код можно найти на сайте кредобанка) ну или позвоните оператору он вам скинет ссылку в смс )
кому нужна информация по поводу кредобанка : вчера мне подтвердили польский счет в пай редене - я поставила деньги на вывод и вот сегодня вечером они пришли/ who needs information about Ukraine Credobank : yesterday I was confirmed a Polish account in Pay Reden - I put money on withdrawal and tonight it came in.
Ви можете підказати. Як ви надали дані з кредобанку на польський рахунок?( Якщо банк не дає пдф

Vanessa_Mae
Posty: 25

Post autor: Vanessa_Mae » pn lip 24, 2023 5:58 pm

Udało mi się dodać Credo Bank i otrzymać wypłatę! Jeśli ktoś potrzebuje pomocy, chętnie pomogę!

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 25, 2023 12:56 pm

SelenaMi pisze:
pt lip 21, 2023 4:30 pm
i po raz kolejny dostałem odpowiedź, że PR wysłał pieniądze i..... nic .... że raz, nie wiadomo kiedy, pieniądze zostaną mi zwrócone. to chaos!!! transakcje bankowe powinny mieć terminy, a nie puste wymówki!
Chcę pracować i dostawać pieniądze za pracę, a nie grać w ruletkę z PR-em: czy mi zapłacą, czy nie!!!
Transakcje bankowe mają terminy, ale wysyłka i zwrot pieniędzy nie są symetrycznymi procesami, to znaczy droga którą środki wracają nie zawsze jest taka sama jaką są wysyłane. Jeżeli do tego banki które uczestniczą w wysyłce środków jako pośrednicy mają swoje procedury AMLCTF to środki mogą nie wrócić do nas właśnie przez wiele miesięcy. W takiej sytuacji nie jesteśmy w stanie doprecyzować kiedy przelew zostanie zwrócony, i nie możemy wygenerować kolejne eKarty Wypłat.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 25, 2023 12:57 pm

Vanessa_Mae pisze:
pn lip 24, 2023 5:58 pm
Udało mi się dodać Credo Bank i otrzymać wypłatę! Jeśli ktoś potrzebuje pomocy, chętnie pomogę!
Bardzo się cieszę że się udało! Pozdrawiam i dziękuję za chęć pomocy.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 25, 2023 1:02 pm

T-boy pisze:
pt lip 21, 2023 3:39 pm
To nieuczciwe! Powinno się jasno i wyraźnie komunikować przed włączeniem kamery i rozpoczęciem "Show", że jak ktoś chce potem wypłacić swoje pieniądze to musi wam przekazać wszelkie dane osobiste tj. skan dowodu. Wiecie, że większość osób nie zdecyduje się wysłać wam dowodu, toteż zostawiacie informacje o wysyłce wrażliwych danych na sam koniec. Moim zdaniem to bardzo nieuczciwe praktyki.
Proszę wziąć po uwagę że raczej nie ma serwisów które będą w tych czasach w ciemno wypłacać pieniądze bez weryfikacji tożsamości osoby. Ze strony PayRedeem chciałbym zaznaczyć że nasze dane są przechowywane zgodnie z najwyższymi standardami (Payment Card Industry Data Security Standard) i nigdy nie trafią w niepożądane ręce.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 244

Post autor: PayRedeem_Support » wt lip 25, 2023 1:05 pm

Asinna pisze:
pn lip 24, 2023 1:32 pm
PayRedeem_Support pisze:
pt lip 21, 2023 9:45 am
Witam wszystkich,

Wysłaliśmy ostatnio wiadomość do naszych użytkowników na Ukrainie:

"Due to the ongoing situation in the country, our bank is currently unable to process wire transfers to Ukraine. As a solution, we recommend opening an account in Poland. There are remote options available to acquire an account with a Polish IBAN, such as Kredobank. We suggest that you proceed with opening an account in one of these banks as soon as possible. This will enable you to continue your financial transactions smoothly and securely during this period of uncertainty. It's worth noting that PL transfers are not only efficient but also cost-free, with funds typically arriving within just one day."

Niestety, nie będziemy w stanie wysyłać już przelewów do Ukraińskich banków. Wiem że wiele osób bardzo długo się starała z dokumentacją, i że parę przelewów przeszło, ale nie jesteśmy już w stanie wysyłać tam więcej środków. Najlepszą, sprawdzoną alternatywą jest otwarcie konta bankowego który da konto z polskim numerem IBAN. Tam dalej wysyłamy codziennie przelewy które przychodzą sprawnie i bez żadnych opłat.

Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dalej staramy się wprowadzić inne rozwiązania typu crypto albo karty prepaid i będziemy na bieżąco informować o postępach.
did you read what i wrote? I am not from Ukraine and not from Poland. How can I open an account with Kredobank?
We are still sending international transfers outside of Ukraine. So, you can verify an account in your country and we can probably send there via SWIFT, although with a fee. Please see if there are options at any bank near you to open up an account with a PL Iban. Sometimes its possible. If you were receiving money to a non UA account, and you currently have a transfer pending, it should go out soon.

KochanaParka21
Posty: 1

Post autor: KochanaParka21 » czw lip 27, 2023 4:58 pm

Hej potrzebuje pilnie odpowiedzi, zleciliśmy dzisisj wypłate, a miedzyczasie dostsliśmy bana na tydzień czy wypłata będzie zrealizowana na payreedem mimo wszystko?

SelenaMi
Posty: 8

Post autor: SelenaMi » sob lip 29, 2023 9:37 am

PayRedeem_Support pisze:
wt lip 25, 2023 12:56 pm
SelenaMi pisze:
pt lip 21, 2023 4:30 pm
i po raz kolejny dostałem odpowiedź, że PR wysłał pieniądze i..... nic .... że raz, nie wiadomo kiedy, pieniądze zostaną mi zwrócone. to chaos!!! transakcje bankowe powinny mieć terminy, a nie puste wymówki!
Chcę pracować i dostawać pieniądze za pracę, a nie grać w ruletkę z PR-em: czy mi zapłacą, czy nie!!!
Transakcje bankowe mają terminy, ale wysyłka i zwrot pieniędzy nie są symetrycznymi procesami, to znaczy droga którą środki wracają nie zawsze jest taka sama jaką są wysyłane. Jeżeli do tego banki które uczestniczą w wysyłce środków jako pośrednicy mają swoje procedury AMLCTF to środki mogą nie wrócić do nas właśnie przez wiele miesięcy. W takiej sytuacji nie jesteśmy w stanie doprecyzować kiedy przelew zostanie zwrócony, i nie możemy wygenerować kolejne eKarty Wypłat.
To powiedz mi: do kogo mam napisać i zadać pytanie o moje pieniądze? bierzesz na siebie odpowiedzialność?
Zadaję ci pytanie jako klient twojego banku, a nie jako twoja dziewczyna na dyskotece!

AngelChloe
Posty: 1

Post autor: AngelChloe » sob lip 29, 2023 12:32 pm

Dla wszystkich dziewczyn zainteresowanych przelewami międzynarodowymi,
ZNOWU NIE SĄ DOSTĘPNE - NIE DZIAŁAJĄ.

I to nie tylko te " Na Ukrainę " .

Najpierw kazali nam zmienić numer Iban z LT (Litwa) na GB ( Wielka Brytania) I pieniądze zostały zlecone.
Po czym po 10 dniach gdy pieniądze były przetrzymywane i byłam zapewniana że " Tak międzynarodowe przelewy działają nie ma żadnego problemu" dostałam wiadomość że jednak mają problem :) i że nie ma jednak możliwości przelewów SWIFT. !Po 10 dniach!
Nie dajcie się zwieźć, czekałam 10 dni codziennie pisząc gdzie są środki które zleciłam po czym wróciły na konto i musiałam zlecać na Polski rachunek bankowy.

Zauważyłam że jeśli chodzi o przelewy SWIFT od początku jest z tym problem i nie polecam zlecać właśnie tym sposobem bo to nie pierwsza sytuacja kiedy tego przelewu po prostu nie otrzymuję.

Pytanie do PayRedem :
Kiedy zaczniecie poważnie traktować swoich klientów i mówić prosto z mostu jak jest, że coś nie działa czy macie problemy a nie wiecznie bawicie się z nami w obiecywanki że już przecież wszystko jest w porządku i można zlecać bez problemu?

Myślałam że kiedy Showup wprowadzając Payredem dali nam więcej możliwości wypłat i będzie to dla nas -dziewczyn o wiele wygodniejsze i będzie o wiele więcej możliwości wypłat. Oh w jakim błędzie byłam.

Koniec końców polecam ( Tak jak i sam Payredem wałkując ten temat w każdym mailu i czacie ) wypłacajcie na Polskie konta bankowe, z tym do tej pory problemu nie ma.

(Kruger)
Posty: 59

Post autor: (Kruger) » sob lip 29, 2023 10:23 pm

AngelChloe pisze:
sob lip 29, 2023 12:32 pm
Dla wszystkich dziewczyn zainteresowanych przelewami międzynarodowymi,
ZNOWU NIE SĄ DOSTĘPNE - NIE DZIAŁAJĄ.

I to nie tylko te " Na Ukrainę " .

Najpierw kazali nam zmienić numer Iban z LT (Litwa) na GB ( Wielka Brytania) I pieniądze zostały zlecone.
Po czym po 10 dniach gdy pieniądze były przetrzymywane i byłam zapewniana że " Tak międzynarodowe przelewy działają nie ma żadnego problemu" dostałam wiadomość że jednak mają problem :) i że nie ma jednak możliwości przelewów SWIFT. !Po 10 dniach!
Nie dajcie się zwieźć, czekałam 10 dni codziennie pisząc gdzie są środki które zleciłam po czym wróciły na konto i musiałam zlecać na Polski rachunek bankowy.

Zauważyłam że jeśli chodzi o przelewy SWIFT od początku jest z tym problem i nie polecam zlecać właśnie tym sposobem bo to nie pierwsza sytuacja kiedy tego przelewu po prostu nie otrzymuję.

Pytanie do PayRedem :
Kiedy zaczniecie poważnie traktować swoich klientów i mówić prosto z mostu jak jest, że coś nie działa czy macie problemy a nie wiecznie bawicie się z nami w obiecywanki że już przecież wszystko jest w porządku i można zlecać bez problemu?

Myślałam że kiedy Showup wprowadzając Payredem dali nam więcej możliwości wypłat i będzie to dla nas -dziewczyn o wiele wygodniejsze i będzie o wiele więcej możliwości wypłat. Oh w jakim błędzie byłam.

Koniec końców polecam ( Tak jak i sam Payredem wałkując ten temat w każdym mailu i czacie ) wypłacajcie na Polskie konta bankowe, z tym do tej pory problemu nie ma.

Bo Showup czy oni powinni zrobić płatność w kryptowalutach i by było po problemie czy wypłaty przez western union, ewentualnie blik czy karty debetowe.

ODPOWIEDZ