Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » pn sie 14, 2023 1:21 pm

szatynka1800 pisze:
sob sie 12, 2023 12:39 am
Witam.

Dokonałam pierwszej wypłaty na PayRedeem. Pieniążki już mam na tym portalu.

Moje pytania:

1. Dadzą możliwość przelania środków na karty podarunkowe i wysłania na mój adres ?
2. Te karty mają termin ważności a jakoś nie chcę przelewać na konto bankowe. Wole już trzymać to moje gifty.

Co mam robić doradźcie dziewczyny :(
Witam, niestety nie ma jeszcze możliwości przelania środków na kartę prepaid. Nasze eKarty działają inaczej niż takie prepaidowe. Mają termin ważności i służą właśnie do wypłaty środków ma konto, bo zakupy można nimi robić tylko w kilku sklepach. Nie da się z nich korzystać tak jak z normalnej karty prepaid Visa/MC do robienie np. codziennych zakupów etc.

SexyMalutka
Posty: 80

Post autor: SexyMalutka » pn sie 14, 2023 5:03 pm

PayRedeem_Support pisze:
pn sie 14, 2023 1:18 pm
Songo1020 pisze:
wt sie 08, 2023 4:11 pm
PayRedeem_Support pisze:
wt sie 08, 2023 3:43 pm


Dzień dobry,

Absolutnie traktujemy wszystkich klientów w ten sam sposób. Na dany moment nasz partner nie jest w stanie robić zagranicznych przelewów więc je wstrzymaliśmy. Pracujemy nad rozwiązaniem i nie jestem w stanie określić kiedy takie przelewy mogą wrócić, ale prędzej czy później na pewno je uruchomimy. Wiem że to żadna odpowiedź, ale niestety, nasz dział obsługi klienta nie może udzielić więcej info.
Dziękuję bardzo za odpowiedź.
A co z przelewami na ukraińskie konta bankowe. Czy one też zostaną przywrócone?

I ponownie brak odpowiedzi na zadane pytanie do was!!!
Na dany moment prędzej spodziewamy się wdrożenia rozwiązania krypto niż uruchomienia przelewów SWIFT. Chcemy uruchomić przelewy na Ukraine, ale tak jak inne międzynarodowe nie mamy zdefiniowanej daty kiedy nasz partner to umożliwi.

By this you mean that you will launch transfers to Ukraine first but other countries outside of Poland is will do after yes?
Philiphines country also can get transfer by Crypto or just Swift code only ?

_Elena_
Posty: 30

Post autor: _Elena_ » czw sie 17, 2023 10:45 am

cześć, nie mogę się zalogować przez payridim, piszesz błąd uwierzytelnienia i nie tylko ja?

ChengNee
Posty: 8

Post autor: ChengNee » czw sie 17, 2023 9:10 pm

Question to PayRedeem_Support:

I odered a SWIFT transfer out of Poland 20 days ago. I have contacted support several times and I always get the same answer: International Payments are delaying. I just found out in this forum that the reason for this, is that your partner isn't DELAYING payments but it just STOPPED them. A very different thing, but at least I now know what is going on.

Now the question is: what would happen in case this undesirable situation stretches over time and the payment takes place on a date later than the date of the card expiry date...? I read the following in this same thread, so I understand that you take full responsibility over the cards you issue and you have this expiration factor into account for when payments resume somehow. Could you please confirm that our money is safe with you, regardless of this mishap, and that you guarantee delivering it as soon as possible, regardless of the date it would be possible?

Regards
PayRedeem_Support pisze:
wt sie 08, 2023 3:50 pm
Jagoda26 pisze:
śr sie 02, 2023 8:49 pm
Witam, mam problem z wypłatą pieniędzy. Szukam porady lub innej osoby które miała takie problemy. Otóż Payreedem coś namieszał z moją wypłatą i bank mi nie przyją od nich przelewu i odesłał im z powrotem. I tu zaczynają się problemy. Payreedem twierdzi że pieniędzy jeszcze nie dostał i mam czekać. Sprawa toczy się już od miesiąca i już nie wiem co mam robić. Pisałam na SU ale oni są tylko od kasowania pieniędzy, bo nawet nie raczą odpowiedzieć na maila. Nie wiem co mam robić :( Miała któraś z was taką sytuację??? Oczywiście mam potwierdzenie z banku że pieniądze wysłali ponad miesiąc temu! Proszę o pomoc
Parę osób znalazło się w tej sytuacji - część źle podała informacje o koncie bankowym albo podrobiła dokumenty, albo niektórzy nie sprawdzili że ich konto przyjmuje wyłącznie EUR. Jeżeli środki zostały odesłane przez Pani bank to musimy czekać aż wrócą na nasze konto przed wydaniem kolejnej eKarty Wypłat. Każdy bank czy instytucja finansowa będzie po drodze te środki sprawdzać i zajmuje to bardzo dużo czasu. Mam nadzieję że zwrot przyjdzie szybko, ale zdarza się że nie wraca przez wiele miesięcy, co jest frustrujące i dla Nas i dla naszych klientów. Przepraszamy że Pani znalazła się w tej sytuacji. Na bieżąco informujemy naszych konsultantów o zwrotach i jak tylko się pojawi w Pani przypadku to wygenerujemy kolejną eKartę i o tym poinformujemy.
PayRedeem_Support pisze:
wt sie 08, 2023 3:43 pm
Songo1020 pisze:
śr sie 02, 2023 5:03 pm
Witam.
Mam pytanie do PayRedeem.
Czy wypłaty do Ukrainy oraz na inne konta zagraniczne wrócą, czy w ogóle już ich nie będzie?? Raz piszecie że to już koniec z przelewami na ukraińskie oraz zagraniczne konta, a raz piszesz że próbujecie rozwiązywać ten problem!!
Proszę o sprostowanie swojego stanowiska w tym temacie. Bo nie wiemy co robić.


Kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi od Państwa na moje pytanie?? Czekam już tydzień na odpowiedz!!
Odnoszę wrażenie że macie nas za osoby "gorsze", lekceważycie nas, nie odpisując na pytanie , mam na myśli osoby pracujące tu poza granicami polski i nie posiadające polskiego konta.

PayRedeem proszę nie ignorujcie nas. Czekam na wasza odpowiedz na moje pytanie.
Dzień dobry,

Absolutnie traktujemy wszystkich klientów w ten sam sposób. Na dany moment nasz partner nie jest w stanie robić zagranicznych przelewów więc je wstrzymaliśmy. Pracujemy nad rozwiązaniem i nie jestem w stanie określić kiedy takie przelewy mogą wrócić, ale prędzej czy później na pewno je uruchomimy. Wiem że to żadna odpowiedź, ale niestety, nasz dział obsługi klienta nie może udzielić więcej info.

Boombastic
Posty: 2

Post autor: Boombastic » pt sie 18, 2023 4:21 am

W marcu pisaliście że za 3-4 miesiące powinny być karty dedykowane. Minęło już więcej czasu więc kiedy one wejdą?

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » pn sie 21, 2023 3:15 pm

ChengNee pisze:
czw sie 17, 2023 9:10 pm
Question to PayRedeem_Support:

I odered a SWIFT transfer out of Poland 20 days ago. I have contacted support several times and I always get the same answer: International Payments are delaying. I just found out in this forum that the reason for this, is that your partner isn't DELAYING payments but it just STOPPED them. A very different thing, but at least I now know what is going on.

Now the question is: what would happen in case this undesirable situation stretches over time and the payment takes place on a date later than the date of the card expiry date...? I read the following in this same thread, so I understand that you take full responsibility over the cards you issue and you have this expiration factor into account for when payments resume somehow. Could you please confirm that our money is safe with you, regardless of this mishap, and that you guarantee delivering it as soon as possible, regardless of the date it would be possible?

Regards
PayRedeem_Support pisze:
wt sie 08, 2023 3:50 pm
Jagoda26 pisze:
śr sie 02, 2023 8:49 pm
Witam, mam problem z wypłatą pieniędzy. Szukam porady lub innej osoby które miała takie problemy. Otóż Payreedem coś namieszał z moją wypłatą i bank mi nie przyją od nich przelewu i odesłał im z powrotem. I tu zaczynają się problemy. Payreedem twierdzi że pieniędzy jeszcze nie dostał i mam czekać. Sprawa toczy się już od miesiąca i już nie wiem co mam robić. Pisałam na SU ale oni są tylko od kasowania pieniędzy, bo nawet nie raczą odpowiedzieć na maila. Nie wiem co mam robić :( Miała któraś z was taką sytuację??? Oczywiście mam potwierdzenie z banku że pieniądze wysłali ponad miesiąc temu! Proszę o pomoc
Parę osób znalazło się w tej sytuacji - część źle podała informacje o koncie bankowym albo podrobiła dokumenty, albo niektórzy nie sprawdzili że ich konto przyjmuje wyłącznie EUR. Jeżeli środki zostały odesłane przez Pani bank to musimy czekać aż wrócą na nasze konto przed wydaniem kolejnej eKarty Wypłat. Każdy bank czy instytucja finansowa będzie po drodze te środki sprawdzać i zajmuje to bardzo dużo czasu. Mam nadzieję że zwrot przyjdzie szybko, ale zdarza się że nie wraca przez wiele miesięcy, co jest frustrujące i dla Nas i dla naszych klientów. Przepraszamy że Pani znalazła się w tej sytuacji. Na bieżąco informujemy naszych konsultantów o zwrotach i jak tylko się pojawi w Pani przypadku to wygenerujemy kolejną eKartę i o tym poinformujemy.
PayRedeem_Support pisze:
wt sie 08, 2023 3:43 pm
Songo1020 pisze:
śr sie 02, 2023 5:03 pm
Witam.
Mam pytanie do PayRedeem.
Czy wypłaty do Ukrainy oraz na inne konta zagraniczne wrócą, czy w ogóle już ich nie będzie?? Raz piszecie że to już koniec z przelewami na ukraińskie oraz zagraniczne konta, a raz piszesz że próbujecie rozwiązywać ten problem!!
Proszę o sprostowanie swojego stanowiska w tym temacie. Bo nie wiemy co robić.


Kiedy mogę się spodziewać odpowiedzi od Państwa na moje pytanie?? Czekam już tydzień na odpowiedz!!
Odnoszę wrażenie że macie nas za osoby "gorsze", lekceważycie nas, nie odpisując na pytanie , mam na myśli osoby pracujące tu poza granicami polski i nie posiadające polskiego konta.

PayRedeem proszę nie ignorujcie nas. Czekam na wasza odpowiedz na moje pytanie.
Dzień dobry,

Absolutnie traktujemy wszystkich klientów w ten sam sposób. Na dany moment nasz partner nie jest w stanie robić zagranicznych przelewów więc je wstrzymaliśmy. Pracujemy nad rozwiązaniem i nie jestem w stanie określić kiedy takie przelewy mogą wrócić, ale prędzej czy później na pewno je uruchomimy. Wiem że to żadna odpowiedź, ale niestety, nasz dział obsługi klienta nie może udzielić więcej info.
Hello,

Your money is safe with us - if a Payout eCard expires we can issue another one without a problem. Your payment most likely never went out, so it will not take time going back through intermediary banks etc. like stated in one of the posts you quoted. I keep checking in with the team to see when transfers will resume, but as of today we still don't have a definite time that's been disclosed to us.

wszystkowiem
Posty: 3

Post autor: wszystkowiem » sob sie 26, 2023 11:41 am

Czy zlecajac wypłate z payreedem na konto bankowe może być konto firmowe czy tylko prywatne?
Ile idzie przelew mniej więcej ?

(Kruger)
Posty: 59

Post autor: (Kruger) » ndz sie 27, 2023 12:26 pm

wszystkowiem pisze:
sob sie 26, 2023 11:41 am
Czy zlecajac wypłate z payreedem na konto bankowe może być konto firmowe czy tylko prywatne?
Ile idzie przelew mniej więcej ?
Twój nick powinien zobowiązywać do nie zadawania pytań 🤣

Ale jeżeli zadałeś to odpowiadam:
Przelew PR idzie do 1 dnia - 3 dni roboczych niektórzy piszą że nawet 7 dni do 2 tygodni (od zlecenia przez Showup ma do 7 dni roboczych), konto tylko prywatne czyli indywidualny rachunek swój.

karamelka123
Posty: 18

Post autor: karamelka123 » czw sie 31, 2023 12:20 pm

Od ponad miesiąca nie otrzymałem mojego Swifta. Ponownie. Mam problem z Kredobankiem, nie mogę go połączyć z Payredeem. Kiedy te problemy ustaną? komu udało się połączyć Credobank online?

ChengNee
Posty: 8

Post autor: ChengNee » ndz wrz 17, 2023 11:23 am

Almost two months since I tried to redeem my SU tokens into my non Polish bank account, and counting.

Would it be possible to inform us what are you doing with our money instead of keeping us in the dark? What kind of measures are you putting in place to allow international payments. Could you please be clear?

If you do not want us work on SU just be clear. Give us our money and that's it. End of the story.

ODPOWIEDZ