Witamy na forum %s

Oficjalne forum ShowUp.tv

Zaloguj się

Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Oficjalne komunikaty administracji ShowUp.tv
ODPOWIEDZ
PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Re: Wypłaty i weryfikacja tożsamości dla transmitujących.

Post autor: PayRedeem_Support » czw lis 16, 2023 4:33 pm

Witam ponownie,

Wszystkie przelewy zostały wysłane, środki powinny dotrzeć na konto najpóźniej jutro.

Pozdrawiamy,
PayRedeem Support

---

Hello again,

All transfer have been sent out, and the funds should reach your accounts no later than tomorrow.

Take care,
PayRedeem Support

wszystkowiem
Posty: 3

Post autor: wszystkowiem » czw lis 16, 2023 6:16 pm

Witam. Mam problem su mi zleciło 1 przelew na payreedem jak teraz zlecic te pieniążki na konto bankowe? nie mam jakiejś e karty numer konta mam dodany,ale wypłaty nie są odblokowane co trzeba zrobić?

Kate_Utopia
Posty: 3

Post autor: Kate_Utopia » czw lis 16, 2023 7:48 pm

any news about SWIFT transfer?

LittleStar342
Posty: 72

Post autor: LittleStar342 » pt lis 17, 2023 4:08 pm

Payredeem dzisiaj będziecie robić przelewy na konto? Pozdrawiam.

Edit: 16:50 PR puścił przelew

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » śr lis 22, 2023 12:29 pm

wszystkowiem pisze:
czw lis 16, 2023 6:16 pm
Witam. Mam problem su mi zleciło 1 przelew na payreedem jak teraz zlecic te pieniążki na konto bankowe? nie mam jakiejś e karty numer konta mam dodany,ale wypłaty nie są odblokowane co trzeba zrobić?
Witam, prosimy o zapoznanie się z treścią na naszym help page: https://help.payredeem.com/pl/support/home Tam jest dokładnie opisane jak odblokować wypłaty i zweryfikować się po naszej stronie. Pozdrawiam.

The PayRedeem Team

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » śr lis 22, 2023 12:30 pm

LittleStar342 pisze:
pt lis 17, 2023 4:08 pm
Payredeem dzisiaj będziecie robić przelewy na konto? Pozdrawiam.

Edit: 16:50 PR puścił przelew
Tak, przepraszam za brak odpowiedzi, teraz przelewy już będą wychodzić regularnie. Pozdrawiamy.

The PayRedeem Team

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » śr lis 22, 2023 12:32 pm

Kate_Utopia pisze:
czw lis 16, 2023 7:48 pm
any news about SWIFT transfer?
Unfortunately we do not have any updates on this matter. There are a few people left with pending SWIFT transfers which we are holding still. We recommend setting up a PL account if possible.

Best,
The PayRedeem Team

LittleStar342
Posty: 72

Post autor: LittleStar342 » śr lis 29, 2023 6:15 am

Payredeem jako że jedynie od was możemy liczyć na jakąś normalną odpowiedź, powiedzcie proszę czy wszystko w porządku na linii PR- Su? Obecnie dziewczyny mają wypłacane przelewy sprzed 7 dni, a reszta czeka. Martwimy się że zostaniemy na święta z ręką w nocniku, bo Su potrafi z dnia na dzień zablokować panel wypłat. Nie dając nam tym samym możliwości przygotować się na brak przelewów.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

PayRedeem_Support
Partner
Posty: 242

Post autor: PayRedeem_Support » śr lis 29, 2023 1:47 pm

LittleStar342 pisze:
śr lis 29, 2023 6:15 am
Payredeem jako że jedynie od was możemy liczyć na jakąś normalną odpowiedź, powiedzcie proszę czy wszystko w porządku na linii PR- Su? Obecnie dziewczyny mają wypłacane przelewy sprzed 7 dni, a reszta czeka. Martwimy się że zostaniemy na święta z ręką w nocniku, bo Su potrafi z dnia na dzień zablokować panel wypłat. Nie dając nam tym samym możliwości przygotować się na brak przelewów.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
WItam. Na dany moment nic się nie zmieniło więc opóźnienie wynika z innych przyczyn. Jeżeli odnotuje jakieś zmiany, to dam znać tu na forum. Pozdrawiam.

The PayRedeem Team

LittleStar342
Posty: 72

Post autor: LittleStar342 » śr lis 29, 2023 4:13 pm

PayRedeem_Support pisze:
śr lis 29, 2023 1:47 pm
LittleStar342 pisze:
śr lis 29, 2023 6:15 am
Payredeem jako że jedynie od was możemy liczyć na jakąś normalną odpowiedź, powiedzcie proszę czy wszystko w porządku na linii PR- Su? Obecnie dziewczyny mają wypłacane przelewy sprzed 7 dni, a reszta czeka. Martwimy się że zostaniemy na święta z ręką w nocniku, bo Su potrafi z dnia na dzień zablokować panel wypłat. Nie dając nam tym samym możliwości przygotować się na brak przelewów.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
WItam. Na dany moment nic się nie zmieniło więc opóźnienie wynika z innych przyczyn. Jeżeli odnotuje jakieś zmiany, to dam znać tu na forum. Pozdrawiam.

The PayRedeem Team
Pięknie dziękujemy 🥰

ODPOWIEDZ